לבן על לבן

אוספים נדירים של ספרי ועיתוני צילום ואמנות | מתוך פיד האינסטגרם של ideabooksltd@
אוספים נדירים של ספרי ועיתוני צילום ואמנות | מתוך פיד האינסטגרם של ideabooksltd@

הפיד של נסטיה ליסנסקי nastyalisansky@ מתהדר לקראת השנה החדשה עם אאוטפיט חגיגי (שבשום אופן אסור לכן לשפוך עליו יין בארוחת החג), מתנה סופר אינטלקטואלית, מסע מהיר אל העתיד ומראה דנים לשנה מושלמת. חג שמח!

88 שיתופים | 132 צפיות

#השראה

תוך חיפוש אחר השראות אונליין גיליתי את עצמי נשאבת לעמוד ideabooksltd@ – בית מכירת ספרים בריטי המחזיק באוספים נדירים, ישנים יותר וישנים פחות, של ספרי ועיתוני צילום ואמנות, וכידוע: אין סטייל יותר מפרינט. שערים ראשונים של קייט מוס, צלמי על בתחילת דרכם, תרבות הפילים, צילומים איקוניים, העתקים ספורים, גיליונות נדירים ואפילו קים וקניה ועוד סממני תרבות שגדלנו עליהם. אז האפי בק טו סקול סיזן או מתנה מושלמת לחג! כל כך הרבה יותר מעורר השראה מאגרטל.

#גם אני רוצה

נא להוריד את הגלביות שחרשתן עליהן בלי בושה ביוון ולעלות מיד על מדי ספטמבר: הג'ינס הוא פריט המאסט־הב שלכן לעונת החזרה לבית הספר (גם אם זה בית הספר של החיים) וגם אני רוצה את הקולקציה הבוהמיינית של freepeople@ כי סבנטיז זה השחור החדש.

הנה מותג ג'ינס שלכל אחת שמבינה עניין יש אותו בארון. frame_denim@ הוא מותג אמריקאי שנצפה על ישבני על מביונסה, מירנדה קר, ריהאנה ועוד, ונותן מענה פאשניסטי לכל טעם אך לא לכל כיס.

#תופעה

קלישאה ככל שתהיה, אין אאוטפיט הולם יותר לראש השנה משמלת קרושה צחורה, אז ליקטתי עבורכן הצעות מהפיד לערב החג: לחוגגת הפאשניסטה שמלה לבנה מושלמת של קלואה chloe@

מי שמותגי על לא בהישג ידה תמצא תחליף הולם מקולקציית הקרושה של גולף golf.fashion@

 

לחוגגת המדוגמת ערבוב של כל הטרנדים בשנה האחרונה שנצפה על הבלוגרית האוסטרלית tuulavintage@ חולצה אוברסייז, חצאית פפלום (טרנד בסוף דרכו) וסנדלי גלדיאטור.

לחוגגת האיכותית, חצאית קטנה ויפהפייה, סריגת קרושה אמיתית של איזבל מארה isabelmarant@ שקורצת בקוקטיות לסבנטיז בשילוב גדילים.

לחוגגת הבוהמיינית אבל של הביוקר (שזה לחלוטין הבוהימייני החדש), שמלת מקסי מושלמת של ולנטינו maisonvalentino@  שאני מבקשת להלוות ומבטיחה לא להחזיר.

ולמי שמאמינה שפחות זה היותר החדש שמלה של קוואלי roberto_cavalli@ שהיא גם צמודה וגם מיני וגם קטאאוט, אבל אם את מעל גיל 22, תעבירי מיד לשיר אלמליח.

#מייד אין איזראל

דיווחתי בעבר על מותג האופנה Cat Claw של דורין תורג'מן, שהתאפיין בפאטרניים רקומים ייחודים, והנה היא הספיקה ללדת עוד מותג סטריט בשם ווילד wildwofficial@, המתמחה בטי שירטס ושמלות טי, הפעם עם אלמנטים שבטיים וקולרים מודפסים. אז הנה לי אאוטפיט חג שני – גם לבן וגם בועט.

#בצפר

View this post on Instagram

Tattoo Inspired Design by @sunnchic #shenkar

A post shared by Shenkar (@shenkar_college) on

רוצות לדעת ראשונות מה צופן עתידו של עולם האופנה הישראלי? זרקו את כדור הבדולח, העתיד כבר כאן והוא מוצג בעמוד האינסטגרם של בית הספר לאופנה הגדול בארץ shenkar_college@. הצצות אל אחורי הקלעים של תהליכי הלימוד והייצור, סקיצות, דגמים והחזון של דור המעצבים הבא. הכי מעיף את הדמיון.

#לייף סטייל

לנופשים בעונת החגים בפריז (אני!!!) כאן תקנו מתנות לאהובי לבכם: @mercishopparis. מרסי הוא מוסד לייף סטייל, סמל סטטוס וחותמת טעם משובחת: חנות קונספט יפהפייה במארה (איך לא), ובה פריטי ריהוט, אביזרים לעיצוב הבית, כלים, בגדים, תכשיטים ועוד פריטים לא ברורים, אבל בטוח ממש ממש שימושיים אם הפריזאים אניני הטעם קונים אותם בהמוניהם. אם אתם פחות בעניין של מצעי כותנה מצרית במאות יורו, אפשר רק לשבת בבית הקפה השיקי של מרסי. קפה אולה ולבריאות!