נסטיה ליסנסקי עושה סדר באינסטגרם

צילום מתוך עמוד האינסטגרם Fashion_in_film@
צילום מתוך עמוד האינסטגרם Fashion_in_film@

לכבוד השנה החדשה, נסטיה ליסנסקי nastyalysansky@ עושה סדר בארון האינסטגרמי שלה, מתרגלת זוגיות מתוקה להחריד ולא מפחדת להודות שהיא חיה בסרט

88 שיתופים | 132 צפיות

# השראה

קוראות יקרות! במעמד חגיגי זה אני רוצה לאחל לכן 2016 מופלאה, אושר, אהבה, בריאות, יצירה ואופנה משובחת. שנמצא השראה בכל מקום שאליו נפנה, שהמציאות שלנו תיראה פחות כמו מבזק חדשות ויותר כמו קומדיה רומנטית, ושהחיים שלנו ייראו הרבה יותר כמו הפיד של fashion_in_film@, מקום ההשראה האולטימטיבי שלי, שמזכיר לי תמיד שעדיף לחיות בסרט. עם הוויזואליות של סופיה קופולה, ההומור של וודי אלן, האירוטיקה של בריז׳יט ברדו והסטייל הנוטף של ג׳יין בירקין, מי ייתן שכל בוקר בשנה שתבוא יהיה אופנתי יותר מקודמו. ואל תשכחו, ווי וויל אולווייס הב פריס!

 

# גם אני רוצה!

כבר שנים שבערב הסילבסטר אני דואגת  ללכת לישון אבל אין שום סיבה שהשנה האזרחית החדשה לא תתקבל בסטייל בסלון. אתחיל בז׳קט הקוטור היפהפה של דל פוזו officialdelpozo@. הוא ירוק, הוא נוצץ, והוא בנוי מושלם. תתלו עליי מנורות ותשימו תחתיי מתנות!

Le nouveau chic at @galerieslafayette #DelpozoFW15 Collection. A photo posted by Delpozo (@officialdelpozo) on

לכבוד יום הולדתו של ישו (אני אשת העולם הגדול, חוגגת את החגים של כולם!), וגם כי זה מהמם בעיניי, אצרף לאוסף האקססורי שלי את תיק כדורי הכריסמס המושלם של ulyana_sergeenko_moscow@.

  ומה מתחת? הסט האייקוני של קלווין קליין calvinklein@ שעשה את קאמבק השנה בזכות קמפיין הענק של ג׳סטין ביבר וקנדל ג׳נר, והפך לאחד הפריטים המתויגים ביותר בפיד .שיהיה לי נוח, נו! הולכים לישון.

Passion for Park. @jparkitrighthere shows his while performing at the event. #mycalvins #calvinkleinlive A photo posted by Calvin Klein (@calvinklein) on

# זוגיות

ההבטחה הכי נכונה והכי לא פוליטיקלי קורקט לשנה החדשה היא לא לפחד מזוגיות סכרינית, כי כשהכל גשום הכי נעים להתחמם בקלישאות

לקוראות שלי שפוגשות את השנה החדשה ברווקות, אאחל זוגיות פוטוגנית עד 120 כמו של אלכס רין alexisren@ וג'יי אלברז jayalvarre@. השניים האלה הם הקים קרדשיאן של הזוגיות באינסטגרם: הם נורא יפים, נורא צעירים, נורא שזופים, נורא בלונדינים והשיניים שלהם לבנות מדי. הם הפרסומת לחיים המושלמים: הוא קופץ ממטוסים בזמן שהיא מצטלמת למותגים של בגדי ים בלוקיישנים אקזוטיים, ואז לאחר צלילה אירוטית משותפת עם דולפינים, הם עושים אהבה על מרפסת בשקיעה בלי לשכוח לתייג את תחתוני הקלווין קליין שלהם. הכל מתועד, מושלם עד כדי לא אמין, מעורר קנאה מדי (כבר התחלתי לפקפק בנטייתו המינית, והיא בטוח כלבה מהגיהינום), אבל בכמיהה לקצת מתיקות אין לי שום בעיה לחמם את היד ולגלגל שעות בפיד הקסום של המיסטר והמיסיס.

Spread a little love with someone like youuuuu @alexisren

A photo posted by JAY ALVARREZ (@jayalvarrez) on

 

#מייד אין יזרעאל

אחת ההחלטות לשנה החדשה היא לצרוך יותר אופנה ישראלית, וכמה שיותר. מעצבת התכשיטים ליאת טופל dajdarya@ הצליחה לעורר בי עניין עם קולקציה מקסימה, מקורית ושונה משוק התכשיטים העמוס בארץ. בעיקר תפשו לי את העין הטבעות שלה, בגדלים שונים, שהן בעלות נוכחות מלכותית ומשלבות מתכות טובות ופיסות טקסטיל.

Stuff ? #craft #art #fashion #design #tlv A photo posted by DAJ Darya (@dajdarya) on

#טי שירט

נו, על מי אני עובדת! חורף לעולם לא יקרה פה, ניו יירס איב נוצץ לעולם לא יקרה פה, שלום ינואר 2016, אני עם טי שירט וכפכפים. אבל אם כבר טי שירט, אז שתהיה זו הטי שירט השווה של העונה: דרייק הוא הג׳יי זי החדש שלי (הקוראות האדוקות יודעות שאני גרופית ותיקה) ו"הוטליין בלינג" זה ההמנון של משפחת ליסנסקי. זה רק היה עניין של זמן שטי שירט תקרה פה: gcdswear@.

Monday means 40% Off. Shop now on www.gcdswear.com

A video posted by GCDS (@gcdswear) on

  # פאשן פוליס

על הכיסא החם nastyalysansky@

הפעם אני (!!) על המוקד: גם כי חייבים  לעשות פה סדר, וגם כי זה לא טוב לקארמה להתחיל את השנה החדשה בלהשחיר אחרים.

להשמיד את האאוטפיט הזה: מעיל פרווה צבעוני, מכנסי פדלפון צבעוניים, תיק עם גבות פרווה צהובות וסניקרס!!! אמנם הייתי בחו״ל, ואני באמת גרועה בלארוז, אבל יש גבול. האם התלבשתי בחושך?

I'm on Vacation!!! ?

A photo posted by Nastya Lisansky (@nastyalisansky) on

  לשמור רכישת השנה! תיק פנדי מקולקציית המפלצות. הוא יצירת מופת, הוא אלמותי וכרגע זה הירושה הכי יאה שאשאיר לילדים.

Hello Gorgeous!

A photo posted by Nastya Lisansky (@nastyalisansky) on

להעביר הלאה אני לא פוחדת לנוע בין הג׳נדרים ולהתנסות בשילובים מקוריים אבל לפעמים אני סתם מתבלבלת. את הסט הזה אני מעבירה לג׳סטין ביבר. אמנם גם הוא סקיניווייט בוי אבל לפחות הוא יודע לרקוד.

Kobe Kinda Mood ? By @roco_runs #rocofashion Dress @hm Pants @nike Shoes Kobe Bryant for @nikebasketball @sneakerboxtlv

A photo posted by Nastya Lisansky (@nastyalisansky) on