איפור ושיער לכלות החל מ-250 ש"ח

בר רפאלי מתכוננת ליום הגדול | צילום מתוך אינסטגרם
בר רפאלי מתכוננת ליום הגדול | צילום מתוך אינסטגרם

מאפרים ומעצבי שיער גובים אלפי שקלים כדי להפוך אותך לכלה מושלמת, אבל זה לא ממש הכרחי. מי מציע שירות מוזל ואיך יכול להיות שהמחיר לא קורע את הכיס?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

לא מעט מרכזי אקספרס ברחבי הארץ מעניקים שירותי איפור ושיער מקצועיים לכלות במחירים מוזלים (500־2,000 ש"ח), ומהווים אלטרנטיבה נהדרת למי שממש לא מתחשק לה לשלם למעצבי שיער ומאפרי־על שגובים עד 4,000 ש"ח כל אחד.

אז למה זה כזה זול? השוק היום מוצף במאפרים ומעצבי שיער שמציעים את השירות ועצם העובדה שלא בוחרים בבעל מקצוע ידוע וותיק בתחום מיד מוזילה את העניין. "חלק מהמעצבים מזמינים גם מוצרים מחו"ל, דבר שמוריד מהעלויות", מוסיפה מעצבת השיער והמאפרת לימור חייל המציעה שירות מוזל ב"קוקטה" בתל אביב. "בנוסף, הצרכים של הכלות השתנו ולא כולן דורשות איפור שמחזיק 12 שעות, מהצילומים בבוקר ועד האירוע בערב, ויש שמסתפקות באיפור עמיד לכמה שעות. במקרה כזה משתמשים בפחות מוצרים ועלות האיפור משתנה לחלוטין".

מה צריך לדעת לפני שאתן בוחרות את האחד?

המלצות

שמות שעוברים מפה לאוזן הם נקודה מצויינת להתחיל איתה, אבל גם אם שמעת על איש מקצוע מומלץ, כדאי להציץ בדפי הפייסבוק והאינסטגרם שלו. כלות מרוצות ימהרו לתייג את האמנים שהיו אחראים להוציא אותן נסיכות ליום אחד.

תיאום ציפיות

רצוי להגיע לפני היום הגדול עם דוגמאות ממגזינים וקטלוגים של לוקים שאהבת וליישר קו כללי עם המאפר ומעצב השיער לגבי הסגנון שמתאים לך. גם אם המקום אינו מציע איפור ושיער ניסיון, אבל את מרגישה שהבינו את הראש שלך והתרשמת מעבודות קודמות שלהם, נסי לשחרר ולתת להם לעבוד.

כימיה טובה

אחד הדברים הכי חשובים הוא אינטראקציה טובה עם בעלי המקצוע. היום הזה גם ככה מלא בסטרס ואת רוצה סביבך אנשים עם אנרגיות טובות, נטולי מניירות ובעלי אוזן קשבת.

נוחות

בדקי אם אנשי המקצוע יכולים להגיע למקום שבו את מתארגנת. לפעמים מדובר בתוספת של כמה שקלים בלבד ואם המחיר מלכתחילה הוגן אפשר להתפנק בשירות הנוח.

 

ארבעה מרכזי אקספרס מומלצים

100ממת (100MEMET Bride)

כמה: איפור ושיער ב־1,000 ש"ח. בתוספת 100 ש"ח לכל ניסיון.
איפה: בן יהודה 162 תל אביב

הייר אנד מייק אפ אקספרס – עינת סברלו וענת רזמוביץ׳

כמה: איפור ושיער ב־250 ש"ח כל אחד. שירות בבית כולל ניסיון ב־1,500 ש"ח.
איפה: בן יהודה 206 תל אביב

בובי בראון

כמה: איפור ב־550 ש״ח. ניסיון ב־350 ש״ח המוענקים בחזרה לרכישה בחנות. איפור בבית תמורת תשלום על נסיעות.
איפה: סניפי בובי בראון ברחבי הארץ

MAC

כמה: איפור ב־750 ש״ח, כולל ניסיון ו־300 ש״ח המוענקים בחזרה לרכישה בחנות. 400 ש״ח ללא ניסיון. איפור בבית תמורת נסיעות.
איפה: סניפי MAC ברחבי הארץ

FashionFix

כמה: תפריט בן 10 תסרוקות לבחירה במחיר אחיד של 250 ש"ח. ללא ניסיון.
איפה: ברחבי הארץ ובאתר