יוזמת האימהות: מכבות את הטלפון בין 18:00 ל-20:00

נמאס לכן לעבוד סביב השעון ולהרגיש שאתן לא מספיקות להקדיש לבית, לילדים ובעיקר לעצמכן? שלוש אחיות החליטו להחזיר לכולנו קצת שפיות וקוראות לכן לסגור את הטלפון בין שש לשמונה. אנחנו כבר הצטרפנו ליוזמה

88 שיתופים | 132 צפיות

כולנו מכירות את זה: הווטסאפ, המייל, הפייסבוק הפכו את כולנו לזמינות 24/7 ובעיקר לכאלה שעובדות מסביב לשעון. תוסיפו לזה עוד את הילדים, את הבית וסתם את הרצון לשבת 5 דקות עם כוס קפה ותקבלו הרבה הרבה סטרס.

בימים האחרונים 2 אחיות החליטו לשים לזה לסוף. ורוב הסיכויים שגם אתן קיבלתן את הודעת הווטסאפ הזו. אז מה בדיוק הסיפור?

 

עטרה רפפורט-כהן, היא אם לארבעה ומנהלת ישוב מעפרה. יחד עם אחיותה – מוריה, אם לחמישה ומנהלת מרכז מבקרים בשילה הקדומה וצופיה, אם לארבעה ומפיקת אירועים, היא מי שעומדת מאחורי היוזמה ומספרת: "אחותי הגדולה מוריה התחילה עם זה לפני שנה בערך. בשבוע שעבר דיברנו שלוש האחיות על הטירוף ועל חוסר הפניות, על כמה שהטלפון שואב אותנו ולא משאיר זמן לבית. חשבנו שצריך להפוך את זה ליוזמה שתהפוך לנורמה ותגרום לכמה שיותר אנשים להפוך את זה למצב קיים, וזהו. כתבנו את הווטסאפ הראשוני ומשם זה התגלגל וצבר תאוצה מטורפת".

איך מצטרפים? פשוט מכבים. בשורת הססטוס ניתן לציין שגם אתן לוקחות חלק ביוזמה וכך לעודד עוד אימהות (ואבות!) לקחת חלק ולהבין שלכולנו מגיעות כמה דקות של שקט עם הילדים ולא פחות חשוב – עם עצמנו.