שלומית מלכה הפרזנטורית החדשה של פוקס

פעם יעל בר זוהר יצאה עם יהודה לוי ודיגמנה לפוקס - היום זו שלומית מלכה. הדוגמנית בת ה-21 נבחרה להוביל את קמפיין הרשת בשנתיים הקרובות

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שקטפה קמפיינים בינלאומיים נוצצים ביניהם ראלף לורן, H&M, אינטימיסיטי ו- Bebe, וכיכבה על שערי מגזינים כ-Glamour הצרפתי ו-Elle הספרדי, שלומית מלכה מבינה שעם כל הכבוד לזוהר מעבר לים – אין כמו בבית. היום (שלישי) הודיעה רשת פוקס כי מלכה נבחרה להיות פרזנטורית המותג ותוביל את קמפיין הפרסום שלו בשנתיים הקרובות. "הבחירה בשלומית מלכה הייתה לנו טבעית", אמרה בהודעה לעיתונות קרן קורץ זילבר, סמנכ"לית השיווק והפרסום של החברה. "שלומית משקפת את ערכי המותג, בהיותה צעירה, מצליחה, עדכנית ויפיפייה אמיתית פנימית וחיצונית וככזו שמעדיפה את הבייסיק-קז'ואל ביום יום".

מלכה בת ה-21 החלה את הקריירה שלה לפני כארבע שנים, בהיותה בת 17 בלבד. על אף שסיפרה בהזדמנויות שונות כי מעולם לא חלמה להיות דוגמנית – דרכה להצלחה היתה מהירה מאוד. לאחרונה, עלה שמה עלה לכותרות יותר מאי פעם, בין היתר הודות לזוגיות מתוקשרת עם יהודה לוי – שמאז פרידתו מנינט היו עיני הביצה נשואות אליו בסקרנות. למרות הרקורד המרשים של מלכה בארבע השנים האחרונות, ניתן לומר כי הטייטל הנוכחי הוא שיא חדש – היות והוא שם אותה במרכז מפת התעשייה המקומית, והיא מצטרפת לאסתי גינזבורג ובר רפאלי – פרזנטוריות העבר של המותג ובעיקר ליעל בר זוהר שדיגמנה בעבר לפוקס יחד עם יהודה לוי.

image2

שלומית מלכה בחגיגות גיליון ה-800 של "את" | צילום: אביב חופי
שלומית מלכה בחגיגות גיליון ה-800 של "את" | צילום: אביב חופי