תקנון פעילות גולשות לקופסת את VIP יולי 2017

88 שיתופים | 132 צפיות

 

תקנון פעילות – תחרות פעילות גולשות לאת VIP יולי 2017
חברת לייף אנד סטייל (מקבוצת יובל סיגלר) בעמ הנערכת על ידי מגזין "את" בע"מ (להלן: "ביוטי בוקס""), אשר  תנאיה מפורטים בזאת להלן:

ההשתתפות בפעילות הינה בכפוף לעמידה בכל תנאי תקנון זה.

1.      הפעילות

א.  על המשתתפים בפעילות לכתוב בפוסט ייעודי של הפעילות בדף של את VIP, סיפור אישי, מקורי המספר על מתנה הכי שווה שקיבלתן ליום הולדתכן.

ב.  5 הסיפורים אשר ייבחרו כסיפורים האישיים המקוריים ו/או המצחיקים ביותר, בהתאם לחוות דעתו של הצוות הבוחר מגזין את, יהיו זכאים לקבל שוברבשווי של 500 שח מבית אסתי לאודר לאיפור או טיפול פנים מתנה בקניון איילון בלבד בחנות הדגל ותיק יוקרתי עם מוצרים בגודל מיוחד במתנה.

 

2.      תקופת הפעילות :

12.7.17-22.7.2017

 

3.      תנאי ההשתתפות

 מעל גיל – 16

 

4.      כיצד משתתפים בפעילות?

על המשתתפים לכתוב סיפור אישי (תגבילי מילים), מקורי, מצחיק כל מתה שווה במיוחד שקיבלו בפוסט באינסטגרם כתגובה לפוסט בעמוד האינסטגרם.

 

5.      הודעות וזוכים

א.  פרטי הזוכים יפורסמו על ידי את VIP בפוסט בעמוד באינסטגרם.

ב.  מימוש הזכייה: נציגי את VIP יצרו קשר עם הזוכים הפוטנציאלים באמצעות האינסטגרם של המשתתף ליצירת קשר עימו.

ג.  הזוכים מתירים בזאת לאת VIP לפרסם באמצעי התקשורת את שמם ואת עובדת זכייתם בפעילות, לרבות במדיות החברתיות, ולא תהיה להם כל טענה בקשר לכך.

ד.  את VIP שומרת לעצמה את הזכות לפרסם בכל שלב שהוא באתר החברה ו/או במדיות החברתיות ו/או בכל אמצעי תקשורת שהוא ובכל דרך שתימצא לנכון את שמות הזוכים בפעילות ואת המתנה בה זכו וזאת, ללא מתן תמורה נוספת לזוכים, מעבר למתנות בהן זכו. לזוכים בפעילות לא תהיה כל טענה באשר לפרסום שמם וציון העובדה שזכו במתנה בפעילותבכלי התקשורת, לרבות במדיות החברתיות.

ה.  על אף האמור לעיל, את VIP רשאית לקבוע על פי שיקול דעתה הבלעדי, את המועד והאופן בו יהיה זכאי כל זוכה לקבל את המתנה.

ו.  במידה ולא עמד אחד הזוכים באחד או יותר מהתנאים הקבועים בתקנון זה ו/או לא ניתן היה ליצור קשר עימו בתוך יומיים ממועד סיום הפעילות ו/או ממועד ההכרזה על הזכאות למתנה מכל סיבה שהיא, ו/או נבצר מאותו זוכה לקבל את המתנה מכל סיבה שהיא, אזי תהיה את VIPרשאית להעביר את המתנה לזוכה אחר על פי שיקול דעתה הבלעדי. במקרה זה, זכאותו של הזוכה המקורי למתנה תתבטל.

ז.  המתנות אינן ניתנות להסבה ו/או לשעבוד ו/או למכירה ו/או להחלפה ו/או להמרה, לא בכסף ולא בשווה כסף ולא בכל מתנה ו/או מוצר אחר.

ח.  את VIPשומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לגרוע ולשנות את המתנה או להציע מתנות חלופיות על פי שיקול דעתה הבלעדי.

ט.  מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל יובהר, כי במידה ומסיבה כלשהי (לרבות תקלות וכשלים טכניים ואחרים), לא יקלטו פרטי השתתפותם של משתתפים ו/או יוכרז משתתף שעל פי תנאי תקנון זה לא היה אמור להיות מוכרז כזוכה ב ו/או תימסר לו בשגגה הודעה זכייה ("הזוכה השגוי"), את VIPתהא רשאית לבטל את זכייתו של הזוכה השגוי ואין ולא תהא ל- את VIPכל אחריות ו/או חובה כלפי הזוכה ו/או הזוכה השגוי ו/או כל משתתף ב ו/או כל אדם אחר ולא תעמוד למי מהם כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי את VIPבקשר לכך.

 

6.      כללי

א.  ניתן להעלות תכנים מקוריים בלבד, אין להעלות תכנים שאינם בבעלות המשתמשים, לרבות בעלות של זכויות קנייניות ו/או זכויות יוצרים.

ב.  המשתתף מצהיר בזאת כי הוא בעל זכויות היוצרים בתמונות ו/או תכנים ו/או ביצירה שהועלו על ידו.

ג.  המשתתפים בפעילות מתירים ל- את VIP ו/או מי מטעמה לעשות שימוש בתכנים שהועלו במסגרת הפעילויות השונות, לרבות פרסום התכנים, ברשתות חברתיות ובערוצי מדיה נוספים ומוותרים בזאת על זכויות היוצרים על התכנים אשר הועלו על ידם.

ד.  המשתתפים מצהירים כי כל שימוש בתוכן שיתבצע על ידי את VIPו/או מי מטעמה, לא יהווה הפרה של זכות כלשהי.

ה.  במידה ותוגש תביעה כלשהיא כנגד את VIPבעניין זכויות יוצרים שהופרו, אישור תקנון זה הינו התחייבות המשתמשים לשפות את את VIPבכל תביעה מסוג זה והאחריות הינה על המשתמשים בלבד.

ו.  את VIPשומרת על זכותה לפסול תכנים של משתתפים שהפרו את תנאי הפעילות.

ז.  כמו כן, יודעיםהמשתתפים ומאשרים, כי ייתכן ש – את VIPלא תעשה כל שימוש בתכנים שהועלו על ידם.

ח.  את VIP רשאית לסיים את הפעילות בכל עת, ומכל סיבה שהיא, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במתן הודעה, להאריך או לקצר את משך הזמן בו תתקיים הפעילות, לשנות את תנאיה או לבטל אותה לחלוטין, לשנות את הוראות התקנון מעת לעת לפי שיקול דעתה, ולא תעמוד למשתתף ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או זכות כלפי את VIPו/או כל צד שלישי אחר בגין החלטות כאמור.

ט.  ציבור המשתמשים מתחייב:

ט.א. להקפיד על שמו הטוב, פרטיותו וכבודו של הזולת ולהימנע מהעלאת תכנים פוגעניים ו/או מעליבים ו/או בוטים ו/או עלולים לפגוע ברשות הציבור או ציבור מסוים.

ט.ב. שלא להשתמש בשם או ביצירה כלשהיא שיש בה כדי להפר זכויות יוצרים של כל אדם או גוף שהוא.

ט.ג. את VIPרשאית למחוק תכנים ולמנוע פרסום של תכנים בלתי הולמים במקרים הבאים:

ט.ד. תכנים בלתי חוקיים או לא רלוונטיים.

ט.ה. תכנים בוטים, הפוגעים ברגשות הציבור.

ט.ו. כל תוכן אחר ש- את VIPתימצא לנכון להסיר ולמנוע פרסומו מכל סיבה שהיא.

י.  תקנון זה הינו בגדר הסכם מחייב בין המשתתפים ובין ביוטי בוקס, והוא כפוף לחוקי מדינת ישראל, לרבות חוקי המס, לשינויים בהוראות החוק וכן לכל תקנה ו/או חקיקת משנה אחרת התקפה מכוח חוק.

יא.  התקנון יימצא לעיונם של לקוחות את VIP באתר האינטרנט של מגזין "את" ובמשרדיה ברחוב קופימן 6 בית גאון תל אביב.

יב.  במקרה של תביעה מקום השיפוט הבלעדי הינו בתחום השיפוט של בתי המשפט בעיר תל-אביב-יפו.

הריני להצהיר בזאת כי הם קראתי, והבנתי את תוכנו של תקנון זה ואני מסכים לאמור בו