השרשרת הגאונית שגרמה לכל הסלבס להתלהב

מיכל הניג ודנה מגן רוטמן מדגמנות את השרשרת Luka | צילום: תמוז רחמן
מיכל הניג ודנה מגן רוטמן מדגמנות את השרשרת Luka | צילום: תמוז רחמן

אם תיכנסו לאינסטגרם של סנדרה רינגלר, שלי גפני ועוד סלבס אל תתפלאו אם תראו אותן פתאום עם שרשרת מונוקל. יצאנו לברר מה הסיפור

88 שיתופים | 132 צפיות

מי מכן שחצתה גיל 40 כבר מכירה את זה: בר חשוך עם תפריט בלתי ניתן לקריאה, בקבוק לק עם כיתוב מזערי במיוחד או סתם תווית בפונט קטנטן שדורשת ממך לחפש את המשקפיים במעמקי התיק בשביל לשלוף אותם לדקה ולהרגיש בת מאתיים. בדיוק בנקודה המעצבנת הזו של החיים נדלקה נורה במוחן של שתי דוגמניות עבר ותיקות: מיכל הניג ודנה מגן רוטמן (46), חברות הכי טובות מגיל 17, והן יצאו לדרך עם מוצר שנותן להן פייט רציני שכבר זכה לשלל פרגונים מסלבס כמו סנדרה רינגלר, מושיק גלאמין, שלי גפני ויעל בר זוהר.

אז במה בעצם מדובר? תכירו את Luka – שרשרת בעלת תליון בצורת טיפה שעשוי מעדשה אופטית, מעין ורסיה חדשה ומעוצבת למונוקל של פעם. לא מדובר בזכוכית מגדלת אלא בעדשה אמיתית שמגדילה הכל פי 6, מתוך ההנחה שזו ההכפלה שמתאימה לרוב הנשים. העיצוב כולו נעשה כדי לאפשר נוחות מקסימילית – החל מאורך השרשרת שמאפשר שליפה נוחה ועד ציפוי נגד שריטות וטביעות אצבע, וזאת בלי כמובן לוותר על הלוק. כל תליון מוחזק על ידי טבעת זהב או כסף ומקושט על ידי חמישה ברגים מתכתיים שמסמלים את חמשת העשורים לחייהן של המייסדות. וזה לגמרי לא במקרה, כי לשתי המעצבות יש גם אג'נדה.

פשוט גאוני: שרשרת Luka
פשוט גאוני: שרשרת Luka

 

שרשרת Luka
שרשרת Luka

מגן-רוטמן מספרת כי בעיניה ההתבגרות היא יתרון, כי עם הגיל ועם הניסיון נגלה לנו גם כוח פנימי להשתנות ולשנות. "המשפט המוביל שבחרנו הוא "Look Deep, see more". הגיל מאפשר לנו להסתכל על הדברים מזווית אחרת, מפוקחת ובוגרת". היא מספרת ומוסיפה "האתגר בהקמת עסק, על כל רבדיו ומורכבותו, דרש מאיתנו להתבונן פנימה, עמוק, מבלי לשרטט גבולות למסוגלות שלנו ובלי לוותר או להתפשר על מצוינות בכל מה שאנחנו עושות, ובדרך נגלו לנו תעצומות נפש ויכולות חדשות שרכשנו במהלך השנים, כי להפוך רעיון, טוב ככל שיהיה, לעסק מצליח זה לא עניין של מה בכך". מגן-רוטמן והניג, שבעברן כאמור קריירת דוגמניות, בחרו לדגמן בעצמן את המוצר החכם שהמציאו. כשהן קולעות בול למה שקורה בימים אלה בעולם האופנה שמתחיל להפנים יותר ויותר שליופי אין שום קשר לגיל.

על אף שהמיזם של השתיים נפתח רק בספטמבר ששת הדגמים הנמכרים באתר כבר זוכים לפופולריות לא קטנה, בזכות השילוב המדויק בין סטייל לבין פתרון פרקטי לבעיה שכולן מכירות. כמובן שלא הזיקו גם הפרגונים מהסלבס. בחשבונות האינסטגרם של שלי גפני, סנדרה רינגלר, מושיק מושיק גלאמין ויעל בר זוהר, למשל, תמצאו תגובות אוהדות למוצר החדש, שהמלאי ממנו הספיק להגמר פעמיים מאז שהושק. "שלי גפני מספרת שהיא לא מורידה את השרשרת. בתור מאפרת זה כלי מאוד חשוב בשבילה", מוסיפה מגן-רוטמן ומבקשת לחדד: "זה לא תחליף למשקפיים, לא נוח לקרוא עם זה ספר. זה מוצר שנועד להגדיל רגעים קטנים של החיים".

נראה שיש כאן סטארטאפ שיקי במיוחד. מה השלב הבא שלו?
"יש לנו המון רעיונות לדגמים חדשים, ושמנו לב שיש ביקוש גם בקרב גברים, אז אנחנו מכוונות לשם".

מחירים: 89-190 דולר
להשיג באתר המותג www.lukatyourself.com
אינסטגרם

איך לא חשבו על זה קודם? | צילום רועי עדות ומור אורן
איך לא חשבו על זה קודם? | צילום רועי עדות ומור אורן

 

מי בכלל צריך משקפיים? | צילום: רועי עדות ומור אורן
מי בכלל צריך משקפיים? | צילום: רועי עדות ומור אורן