2014: שנת התחת

קייט בלאנשט בטקס פרסי האוסקר 2014 | צילום: getty images
קייט בלאנשט בטקס פרסי האוסקר 2014 | צילום: getty images

בין התערטלויות פומביות ששברו את האינטרנט לאייקוני אופנה, קבלו את המתפשטות הבולטות והמתלבשות הטובות ביותר של השנה החולפת

88 שיתופים | 132 צפיות

שנת 2014 תיחשב בספר דברי ימי האופנה הבינלאומי כשנת התחת. כוכבות הוליוודית ונערות טראש, זמרות מהשורה הראשונה וכוכבניות שהצליחו להשתחל לטקס פרסי המוסיקה של MTV הדגישו את האיבר האחורי במלבושים שהפכו להיות שקופים יותר ויותר ונתנו ושלפו את העירום הנשי ממדפי הפורנוגרפיה לעמוד הראשון. מהצד השני של הרחוב ראינו מספר נשים שנטלו על עצמן (או יותר נכון, שהסטייליסטים האישיים החליטו בשבילן) להפוך את הטעם האישי והמהודק לכדי הצהרה אופנתית שזכתה לחיקוי בקרב חובבות המראה המהוגן. במאבק בין המתפשטות למתחסדות, אין ממש מנצחות, רק הרבה תמונות ובכן, ששברו את האינטרנט.

חמש המתפשטות הבולטות ביותר של 2014:

1. במקום הראשון: קים קרדישאן

קים קרדשיאן | צילום: getty images
קים קרדשיאן | צילום: getty images

קימי אף פעם לא הייתה סמל ומופת לטעם טוב ולמרות חתונה מפוארת עם שמלה של ורה ונג ותקופת רגיעה אי שם באביב שבה נצמדה לשמלות שרוול בגווני ניוד וג'קטים מהוגנים – קימי פה בשביל להתפשט. היא חתמה את 2014 בסדרת צילומים שערורייתים בעירום פרונטלי ואחורי מלא למגזין פייפר ו"שברה את האינטרנט" (ותוך כדי זכתה לאלפי מחוות פארודיות ברשתות החברתיות). הצטלמה בחוטיני או פשוט הגיעה עם מחשופים בלתי אפשריים. טראש, אבל הכי יקר שאפשר.

 

2. במקום השני: ריטה אורה

ריטה אורה ב- MTVA של 2014 | צילום: getty images
ריטה אורה ב- MTVA של 2014 | צילום: getty images

הזמרת הבריטית סומנה בסוף השנה שעברה כייצוא הכי מרענן של הממלכה הבריטית בזכות גישה חצופה, שורשים שחורדינים וגבות שלא ראו פינצטה. הטעם האופנתי שלה היה ייחודי, אך מקורי וכולנו הסכמנו בשקט שנחמד שבין כל שמלות הנסיכה מישהי מסכימה ללבוש חליפת פסים שמורכבת מתחתונים וחולצת בטן. אבל במהלך השנה הלכה אורה והשילה שכבות לבוש, חשפה טפח-טפחיים-שחלות והפכה מפנים חדשות לפרחה חסרת מודעות עצמית. חבל.

 

3. במקום השלישי: היידי קלום

היידי קלום 2014 | צילום: getty images
היידי קלום 2014 | צילום: getty images

ת'כלס, החזקנו מהיידי. הבחורה מנחה תוכנית אופנה סופר מצליחה לעזאזל! יש לה גישה לכל המעצבים הכי גדולים שרק ישמחו אם היא תלבש אותם. אז למה היא מתעקשת על כל השסעים הללו? החרכים המוזרים? המחשופים העמוקים? אנחנו מבינים שיש גירושים שצריך להשתקם מהם, שגיל המעבר קורץ מעבר להורים ושאת מרגישה חופשיה-מאושרת-מתמיד. באמת. מפרגנות. אבל קיבינימט, שימי על עצמך משהו.

 

4. במקום הרביעי: ג'ניפר לופז

ג'ניפר לופז בטקס ה-AMA של 2014 | צילום: getty images
ג'ניפר לופז בטקס ה-AMA של 2014 | צילום: getty images

ג'ניפר לופז רצה על טיקט האישה הביונית. מי שחגגה השנה יום הולדת 44 מוכנה לעבוד מאד קשה כדי להראות לנו שגיל הוא רק מספר. בכל ההופעות הפומביות שלה היא נראית כאילו סטודנטית חרוצה משנקר ליפפה עליה מנשא בד בגוונים מטאלים ואז ריססה בפייטים. לופז לא מתלבש כדי לצאת החוצה, העוזרות שלה פשוט עוטפות אותה בנייר טואלט עמיד, מדביקות מה שצריך ומתפללות שזה לא יקרע מול המצלמות. לופז אף פעם לא הייתה סמל האיפוק הלטיני (זוכרים את שמלת הורסאצ'ה הירוקה?), אבל השנה אפילו היא הצליחה להתעלות על עצמה.

 

5. במקום החמישי: ניקי מינאג'

ניקי מינאז' בטקס ה-BMA של 2014 | צילום: getty images
ניקי מינאז' בטקס ה-BMA של 2014 | צילום: getty images

ניקי מינאג' שברה השנה שיאי מכירות, פופלאריות וצפיות ביוטיוב. הראפרית השנונה לקחה את מה שאלוהים וההורים נתנו לה, הלבישה עליו חוטיני ורוד ואג'נדה פוסט-פמיניסטית ונענעה כל הדרך לתודעה שלכם. השמלות שלה היו כל כך צמודות, עד שאנחנו לא יכולנו לנשום ואת הישבן שלה אנחנו מסוגלים לשרטט בשלמות, מהזיכרון, תוך פחות מדקה. עכשיו שהשגת את תשומת לבנו חמודה, הגיע הזמן לעשות מוסיקה טובה.

 

[interaction id="549ab61c08b0f989512846b8"]

חמש המתלבשות הטובות ביותר ב-2014:

1. במקום הראשון: קייט מידלטון

קייט מידלטון 2014 | צילום: getty images
קייט מידלטון 2014 | צילום: getty images

הדוכסית מקיימבריג' היא תופעה אופנתית-תרבותית בעלת השפעה כלל עולמית, מהסוג שמסוגל ללבוש מעיל בכחול צי לשלושה אירועים נוספים, לקבל צל"ש על מחזור בגדים ולגרום למותג עצמו לקרוס מרוב הזמנות און ליין. וכל זה ב-48 שעות, כן?

מידלטון לא מתלבשת בצורה הכי מעוררת השראה ומקפידה על קו סולידי, מהוגן וכן, נו, מלכותי משהו, אבל היא עושה את זה בכל כך הרבה חן שאנחנו חייבות להתרשם. הנאמנות שלה למותגים בריטים בעידן הגלובלי ראויה להערכה והשילוב בין פריטי מעצבים לשיט מזארה שכולנו מחזיקות בארון ראוי להערצה. מידלטון, תעשי לנו יורשת.

 

2. במקום השני: אמל אלמודין

ג'ורג' קלוני ואמל אלמודין 2014 | צילום: getty images
ג'ורג' קלוני ואמל אלמודין 2014 | צילום: getty images

"לא!" נשמעה יפחה קולקטיבית מנשות העולם כשג'ורג' קלוני עידכן כי החליט להסיר את מצור הנישואים שלו ולצעוד עם איזו אחת, עורכת דין לענייני זכויות אזרח עם אזרחות לבנונית, היישר לחופה וקידושין . רק מאוחר יותר גילינו כי קלוני הוא זה שזכה בעצם בכל הקופה עם בת זוג בעלת טעם משובח, יקר להחריד וזוג רגליים בלתי נגמרות שגורם לנו, בנות התמותה, ללכת לבכות שם בצד. אלמודין הציגה את הקולקציות הכי מעודכנות של מעצבי העל בעת הכנותיה לחתונה באיטליה וממשיכה לדגמן חליפות לאשת העסקים המודרנית גם כשהיא סתם בדרך להאג. היא אמנם צעירה בנוף הפאשניסטות הבינלאומי, אבל משהו אומר לנו שהטוב עוד לפנינו.

 

3. במקום השלישי: אמה ווטסון

אמה ווטסון לובשת מישה נונו, בטקס פרסי האופנה הבריטי 2014. צילום: gettyimages
אמה ווטסון לובשת מישה נונו, בטקס פרסי האופנה הבריטי 2014. צילום: gettyimages

אמה ווטסון יכלה בכיף לשקוע בתודעה בתור הילדה המעצבנת מהארי פוטר ולפטור את נוכחותה מחיינו. אבל במקום זאת היא נרשמה לקולג', קיצצה את השיער (ואז האריכה אותו באלגנטיות) וצעדה בביטחון לעבר רשימות סטייל שמאכלסות נשים המבוגרות ממנה בעשורים. איך היא עשתה את זה? בזכות טעם אישי מובחן, שימוש מושכל בצבעים (בעיקר שחור ולבן) וגזרות שיושבות מצוין על גופה הפטיט. בתי האופנה הגדולים כמו דיור וסאן לורן כבר מפנקים אותה על בסיס קבוע ומלבד נטייה בלתי ברורה להתחבא מתחת למעילים גדולים מדי, אנחנו בהחלט סקרניות לדעת מה יקרה בשנות העשרים המאוחרות שלה.

 

4. במקום הרביעי: קייט בלנשט

קייט בלאנשט בטקס פרסי האוסקר 2014 | צילום: getty images
קייט בלאנשט בטקס פרסי האוסקר 2014 | צילום: getty images

קייט בלנשט היא מי שצריכה לחתום קבע ברשימות סטייל שכאלו. לעזאזל, הבחורה מצליחה להיראות קרירה ואופנתית גם כשהיא אוספת את הקקי של הכלב שלה באמצע הרחוב. בפרמיירות והשקות, בלנשט נותנת את הבסט שלה, בעיקר עם שמלות מקסי בגוונים רכים ששומטים למבקרי האופנה את הלסת ואיפור מצוחצח. והכי חשוב, בלנשט לעולם איננה וולגרית. נו, ליידי אמיתית.

 

5. במקום החמישי: דיאן קרוגר

דיאן קרוגר במטרופוליטן אופרה 2014 | צילום: getty images
דיאן קרוגר במטרופוליטן אופרה 2014 | צילום: getty images

על קרוגר, בואו נודה, עברה שנה קשה. "הגשר" שבה היא כיכבה בתפקיד הנשי הראשי לא אושרה לעונה נוספת, הסרטים שלה לא ממש המריאו ובאופן כללי הקריירה שלה נכנסה להאטה משמימה. לשמחתינו, קרוגר עדיין קמה כל בוקר עם שיר בלב וארון בגדים מלא. השחקנית הגרמנייה מפתחת בעקביות חוש טעם מדוקדק וקטלני שאולי מפצה על חוסר הכישרון שלה. כי כשדולצ'ה וגבאנה מתים להלביש אותך, כל יום הוא יום מוצלח.