מה יש לבר רפאלי לספר לכן על גידול ילדים?

בר רפאלי. צילום: אייל נבו. סטיילינג: סיימון אלמלם
בר רפאלי. צילום: אייל נבו. סטיילינג: סיימון אלמלם

בר רפאלי רוצה ארבעה ילדים ומציעה שתפסיקו לתת לה עצות על אימהוּת ושתצאו מחשבון הבנק שלה. ריאיון עם האימא הכי יפה בישראל

88 שיתופים | 132 צפיות

בר רפאלי נזכרת בפעם הראשונה שעדי עזרא, בעלה, החליף חיתול עם קקי, ועיניה מצטעפות. "הייתי בחדר השני", היא משחזרת. "ביקשתי ממנו להחליף ואז שמעתי אותו צועק, 'אוי, יש פה קקי'. ידעתי שאם אני הולכת לעזור לו עכשיו הוא לא ילמד לעולם אז צעקתי בחזרה, 'אני לא יכולה לבוא כרגע'. אמרתי לעצמי שגם אם הוא לא יעשה את זה מושלם, הוא צריך ללמוד. וכן, הוא מחליף גם קקי".

רפאלי מחייכת לעצמה בסיפוק. אנחנו מכירים את החיוך הזה, השובב והיודע. הוא ניבט אלינו מגשרים ומשלטי חוצות, אבל אף פעם לא ראינו אותו בהקשר של מספר 2 של נסיכת העצר, ליב עזרא, אחת הדמויות המסתוריות ביותר בישראל.

אנשים רבים בארץ היו עושים הרבה כדי להיות קרובים אל בת השישה חודשים הנשגבת, גם עם חיתול מלא. לצלם תמונה, לשלוח לגיסתם או למערכת עיתון, לצפות בעיני התכלת הצלולות, לשמוע את ציוצי הקסם של גיל חצי שנה. אשוויץ לרגע – זכיתי לראות תמונה ואף סרטון, ואכן מדובר בפלא בריאה. רפאלי מנדבת גם כמה חדשות ממש עדכניות: ליב כבר מנסה להתיישב, התחילה טעימות (קישוא מאודה היה הניסיון הראשון), מאוהבת בצעצוע הג'ירפה שלה ומסתכלת על היד שלה בידענות גדולה יותר מבעבר. ומעל לכל ההישגים האלה ניצבת אימא בת 31, עם אג'נדה הורית מגובשת. לא במקרה היא פיקחה רעיונית על הפעם הראשונה שאבא של ליב החליף לה קקי – אצל מאמא בר הכל מתוכנן כמה צעדים מראש.

חזייה לה פרלה בפקטורי 54, חצאית אלכסנדר ואנג בפקטורי 54, נעליים ואנס, עגילים גלית שלוש, שרשרת לבנת קופיט | צילום: אייל נבו | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט | סטיילינג: סיימון אלמלם
חזייה לה פרלה בפקטורי 54, חצאית אלכסנדר ואנג בפקטורי 54, נעליים ואנס, עגילים גלית שלוש, שרשרת לבנת קופיט | צילום: אייל נבו | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט | סטיילינג: סיימון אלמלם

"לא באתי מפוחדת לסיפור הזה של אימהוּת", היא אומרת, "זה לא שינה לי את החיים או עשה לי שוק. ידעתי לעשות הכל, להאכיל, להחזיק תינוק. הדבר היחיד שהיה לי חדש זה אמבטיה שאף פעם לא עשיתי לתינוק כל כך קטן, אבל חוץ מזה, כלום לא הפחיד אותי".

לא הופתעת מכמה שזה קשה?

"להיות איתה כל היום זה קשה, בהחלט. לכן יש לי מטפלת ארבעה ימים בשבוע. אני לא מסוגלת להיות עם הילדה כל היום. אני מאמינה שיש כאלה שמתאים להן ככה וכאלה שככה, אבל אני לא מבינה איך אפשר".

כי המוח הופך לעיסה?

"כי אין לך רגע לעצמך. אני רוצה לטוס, לנסוע לחופש, להיות עם בעלי. הדבר שהיה לי הכי חשוב כשליב נולדה זה שהזוגיות לא תיעלם, שהרומנטיקה לא תלך, שאני לא ארגיש שמשהו נלקח ממני. לפני הלידה אימא שלי אמרה לי, 'קבלי כמה שיותר עזרה. את לא רוצה לשבת בבית ולהגיד, חבל, אני מפספסת את החיים, משהו עצר אותי'. אז נכון, אין לי את אותה כמות זמן פנוי כמו קודם, אבל אני לא מרירה על זה. לפעמים אם לא ישנתי בלילה אני אשלים שעות שינה כשהמטפלת שם, לא אצא לאימון אלא אלך לישון. או שאראה פרק בסדרה שאני אוהבת".

איזו סדרה?

"'החיים עצמם'. אני מכורה, זו פשוט סדרה מעולה".

שמלה אלון ליבנה, נעליים ואנס, עגילים גלית שלוש, שרשרת לבנת קופיט | צילום: אייל נבו | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט | סטיילינג: סיימון אלמלם
שמלה אלון ליבנה, נעליים ואנס, עגילים גלית שלוש, שרשרת לבנת קופיט | צילום: אייל נבו | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט | סטיילינג: סיימון אלמלם
שמלה אלון ליבנה, נעליים ואנס, עגילים גלית שלוש, שרשרת לבנת קופיט | צילום: אייל נבו | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט | סטיילינג: סיימון אלמלם
שמלה אלון ליבנה, נעליים ואנס, עגילים גלית שלוש, שרשרת לבנת קופיט | צילום: אייל נבו | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט | סטיילינג: סיימון אלמלם

טוב לי, זה מה שחשוב

בר רפאלי לא הייתה הרבה יותר מבוגרת מליב עזרא כשהתחילה לעבוד. מאז ועד היום נדמה שמעט מאוד קורה לה במקרה, אם בזכות התורה שהנחילה לה אימא ציפי, המנהלת האישית והמנוע מאחורי ההצלחה הפנומנלית בארץ ובעולם, ואם בזכות האישיות שלה, שתמיד מוודאת שהכל יהיה בשליטה. מה שבטוח, בשלב זה, אחרי צקצוקים מבחוץ על הבחירות האימהיות שלה, כולל נסיעות לחופשות בחו"ל ותמונה באינסטגרם שבועיים אחרי הלידה שבה היא רומזת שבתה שותה תמ"ל בזמן שהיא שותה יין, רפאלי החליטה להגיד על עצמה דברים לפני שיגידו עליה.

I never understood people who don't like to be photographed. I made a career out of it ! ? #HusbandHatesPhotos

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

Hers & Hers ?? A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

כן, היא בחרה שלא להיניק, ולא, לא אכפת לה מה יש למישהו להגיד על זה. "החלטתי עוד לפני הלידה שלא איניק. קניתי את הכדורים שמייבשים חלב, ובאתי איתם לחדר לידה. זו הבחירה שלי, היא נעשתה כדי שאוכל למשל לצאת להליכה כשמישהו אחר נותן לה בקבוק. כל אחת צריכה להחליט עם עצמה למה היא מסוגלת, זה גם ככה נורא קשה. כל אימא תזדהה עם זה שאי אפשר לשפוט אותך. אני יודעת מה טוב לילדה שלי. לא משנה מה, אני ארגיע אותה הכי טוב. בכלל, שיפוטיות זה משהו שאני לא מבינה. אם כל אחד היה מנסה לעשות את זה פחות, היינו אוכלוסייה יותר שמחה ומסופקת. אנחנו עסוקים בצלחות של אחרים. אולי בארץ זה קצת יותר".

הפעם אני לא בטוחה שזה משהו ישראלי. שיפוט בין אימהות היא תנועה די בינלאומית, היא קשורה להאלהה של אימהוּת מושלמת, טוטאלית, שמוקיעה את מי שלא כזו.

"אז אני לוקחת את האימהוּת שלי בקלילות ואני גאה בזה. יש אימהות לחוצות ומתבאסות שהכל סביב הילד, ואצלי זה לא ככה. במובן מסוים ליב היא באמת כל עולמי, האחריות שלי גדולה מאוד, אבל אני קלילה, טסה לבד, טסה עם עדי, עובדת. זה לא מעניין אותי מה אומרים. אם אני אתחיל לחשוב מה יש לאנשים להגיד, אני לא אצא מזה. אני חושבת, למשל, שלא ארצה שליב תלך לגן פרטי אלא ציבורי, וחברים כבר הזהירו אותי שבמקרה כזה כולם יסתכלו לי על המשכורת. אבל אם אני אקח אותה לגן מיוחד ופרטי, יגידו שאני מנקרת עיניים, אז איך יוצאים מזה? מה, אני צריכה לחשוב על מה לעשות, איפה לשים אותה, על פי מה שיגידו?"

אולי הציבור מקנא שעדי ואת טסים ומבלים בזמן שאחרים טובעים בפליטות?

"מה אכפת לי? טוב לי, וזה מה שחשוב. אגב, אני זו שרציתי לטוס בלי ליב. עדי לא היה בטוח, הוא פחד שתהיה לה טראומה והיא לא תזכור אותנו כשנחזור. אמרתי לו, 'היא לא יודעת מי אנחנו כרגע, היא לא תשים לב אם ניתן אותה לשכנים'. עדי אבא מאוד מעורב. הוא בחיים לא החזיק תינוק קודם ועכשיו הוא קם אליה בשש בבוקר ומביא לי אותה למיטה. בערב הוא מרדים אותה בידיים, זה מחזה מהמם".

באיזה מצב הוא מוצא אותך כשהוא חוזר הביתה אחרי העבודה?

"אני מודה שלפעמים אני עייפה ואומרת לו 'קח אותה', אבל אני מנסה להגיד את זה יפה ולא באופן ממורמר. למדנו מטעויות של אחרים סביבנו. המון חברות אמרו לי לא לפתוח פנקס חשבונות עם בעלי. בלילה חשוב לי שהוא לא יקום, רק אני קמה. אני לא מוכנה שעדי ייסע 40 דקות בבוקר לקריית מלאכי עייף ויעשה תאונה. יש לו 3,000 עובדים, לי אין כזה דבר. כלכלה של הרבה מאוד אנשים תלויה בו. אני רוצה שהוא יתרכז בעבודה שלו ויעשה אותה כמו שצריך. אחרי הכל, הוא המפרנס".

סליחה? את הדוגמנית הרווחית ביותר בישראל, כנראה בכל הזמנים.

"זה לא מי שמביא כסף, אלא למי יש את האחריות. אני גם מבינה את הצורך של גבר להרגיש שהוא אחראי על העניין הזה".

אבל שניהם מביאים כסף, והרבה. עזרא הוא יו"ר חברת האוכל וילי פוד, החמישית בגודלה בישראל. רפאלי התחילה לנסוק בשנים האחרונות עם השקעות מניבות בתחום האופנה כשעברה את הגבול בין פרזנטורית לשותפה. בדצמבר האחרון קיבלה דיבידנד של כ־2.6 מיליון ש"ח יחד עם אמה ציפי כשחברת קסטרו רכשה ב־90 מיליון ש"ח את רשת אורבניקה, שבה לציפי ולבר אחוזים. רפאלי ממשיכה להיות פרזנטורית ושותפה בחברות האחיות של אורבניקה, הודיז וקרולינה למקה ברלין, ואת הקיץ המתקרב כבר מלווים שלטי חוצות שבהם היא וסטיבן טיילר מקדמים משקפי שמש ואת ההופעה של ארוסמית' בישראל.

סטיבן טיילר הוא בעצם עובד שלך, לא?

"לא חשבתי על זה", היא צוחקת. "אני אפילו לא יודעת כמה אנחנו משלמים לו. דיברנו על זה שלשנינו יש ליב".

עד כמה את מעורבת בהחלטות העסקיות בקרולינה למקה?

"אני מעורבת בקונספט, בבחירות ובעיצוב, אבל נותנת להם להחליט דברים כמו איזה משקפיים יובילו את הקמפיין. הם מנוסים ויודעים מה מוכר יותר ופחות. התחלתי עם קרולינה לא כשותפה אלא כפרזנטורית, הם ראו שאני מעורבת, שאני רוצה לקדם אותם מעבר, אף פעם לא באתי סתם ליום עבודה והלכתי הביתה. היום כולנו משפחה. מה שאני הכי מעריצה בהם זה שהם חברי ילדות מדימונה. יש שם מלא שותפים ואין מריבות, רק תמיכה".

לצד הקמפיין החדש, שלווה גם בשער מדובר במגזין Elle ספרד, יש דיבורים גם על סדרה שבה רפאלי תשחק, שכותבת עבורה חברתה נועה רוטמן ושתתרכז בעולם הפרסום. רפאלי התמקצעה בשרפת המסך בארץ כשהנחתה את "אקס פקטור", אבל מאז "פיק אפ" ותפקיד בסרט הצרפתי־ישראלי "כידון" שביים עמנואל נקש, לא ראינו אותה כשחקנית. "המשחק לא זורם לי בדם", היא מסבירה. "זה המון זמן ומאמץ, יום צילום שלם כדי להגיד שלושה משפטים. זה לא כזה מעניין אותי. תמיד אמרתי שאם תגיע ההזדמנות ויהיה משהו מעניין אולי אחזור לזה, ואז הגיע התסריט של נועה, שנכתב ממש בשבילי. את מה שקראתי בינתיים מאוד אהבתי".

@carolinalemkeberlin ?

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

One of the 3 covers for @elle_spain A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

הרפאליז הרזים

ההצלחות נרשמות גם במקומות פחות סימפטיים, ככל הנראה. בפברואר האחרון פורסם כי רשות המסים קרובה לסיים את החקירה נגד רפאלי, שחשודה בהעלמת הכנסות בעשרות מיליוני שקלים באמצעות המושג "הנחת סלב" – פרשה שהתחילה כשהייתה בהיריון וגררה בני משפחה נוספים. "אני מנועה מלהגיב", היא אומרת ומחייכת. "הייתי שמחה, יש לי מה להגיד, אבל אסור לי".

את מבואסת מזה?

"אני נראית לך מבואסת? חבל שאני מתעסקת עם זה. אבל זה מה שזומן לי, אני אתמודד. אני לא אגיד שאני קורבן והמשפחה שלי קורבן, נתמודד עם זה. אני לא מתעסקת ב'למה'. זה מה יש".

לא רק רשות המסים מתנגשת עם משפחת רפאלי – נדמה שמכל כיוון הם מושכים אש. זה התחיל עם השערורייה סביב האפליקציה "בליינדספוט" של אחיה דור, שספגה ביקורת עוד לפני השקתה על פוטנציאל לשימוש אכזרי בידי בני נוער. דור בינתיים עבר למיזמים אחרים, אבל הטעם הרע נשאר בפה. "בכל דבר אחר אפשר למצוא איך להפוך את זה לשלילי, גם באינסטגרם ופייסבוק וטוויטר", אומרת היום רפאלי. "הכוונות היו טובות, וטיפסו כאן על עץ גבוה מדי".

הסעיר אותה יותר מעצרו של אביה רפי בעקבות תלונות על רעש ביום שבו ילדה את ליב. "הייתי בבית החולים עם ליב כשזה קרה, ושמעתי על זה, כמו כולם, מהאינטרנט. זה היה מלחיץ מאוד. אבא שלי בסך הכל הזמין שכן ואת הילדים שלו לחגוג את הלידה, היו שם שלושה אנשים, שניים מהם בני 6. ימים אחר כך ראיתי צילומי וידיאו מהאירוע וממש כאב לי. כואב לראות ששוטרים דוחפים את אבא שלי וקורעים לו את החולצה ומאיימים עליו בטייזר, ואת אח שלי הקטן עומד ומתחנן לאבא שלי שלא יעשה שום דבר, כי הוא מפחד שיפגעו בו. אבל מה שהכי כואב זה לראות עד כמה המשטרה יכולה לשקר. אנחנו רואים את זה לאחרונה בעוד מקרים. במקום שיהיו אלה שאנחנו סומכים עליהם, הם נגדנו, זה מחליא".

למה שלא תתבעו את המשטרה?

"אני לא יודעת, צריך לשאול את אבא שלי. מבחינתו, בסוף הצדק ייצא לאור".

בינתיים האח הקטן און עוקף את כולם בסיבוב. אחרי שהסתבך בפרשת שוחד לכאורה בצבא, שהסתיימה ללא כתב אישום, הוא השיק קריירת משחק עם תפקיד בסדרה "פולמון" בהוט.

און הוא ממשיך הדרך שלך?

"אני לא רואה את זה ככה. הוא בחר לשחק, הוא לא ממשיך אותי. אפילו לא ידעתי שזה עומד לקרות. זה לא שהוא מספר לי על כל אודישן שהוא הולך אליו".

איך קוראים לווטסאפ של הרפאליז?

"'משפחה רזה'. כי אימא שלי רזתה. היינו 'משפחה אוהבת' או משהו בנאלי כזה, אבל מאז שאימא שלי רזתה אנחנו רזים".

המשקל הפריע לה לאורך השנים?

"היא אומרת שזה לא הפריע לה כשהייתה מלאה יותר. היא תמיד הייתה בחורה שמחה וחיובית וחייכנית וחברותית, היא מהאנשים שנכנסים לחדר וכולם מסתכלים עליהם. אבל מאז שהיא רזתה, היא אוהבת להתלבש, לצאת, להיראות. יש קלילות שמגיעה עם הגוף הבריא. אני מאמינה שכל מי שאובר־וייט היה רוצה להיכנס לג'ינס קטן יותר. כולנו היינו רוצות להיראות מושלם, העניין הוא שההגדרה של המושלם היא בעייתית. זה בסדר ובריא יותר וכיף להיכנס לג'ינס בלי שיוצאים שומנים מהצדדים".

Shabbat Shalom ??‍♀️??‍♀️

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

דווקא על שער המגזין "ספורטס אילוסטרייטד" שוב חגגו השנה חמוקיים, עם קייט אפטון.

"שם זה תמיד היה ככה, תמיד הם אהבו את המלאות, עוד לפני אשלי גרהאם. לפני שנים עוד היו אומרים לי לא לרזות לפני צילומים. אם הייתי חושבת להימנע שבוע מצ'יפס כי יש צילומים, הם הזהירו אותי לא לעשות את זה. אבל מה שקורה ב'ספורטס אילוסטרייטד' לא מייצג את עולם האופנה".

מה כן מייצג אותו?
"הייתי לא מזמן בתצוגה של טומי הילפיגר וראיתי את ג'יג'י חדיד, שפעם הייתה מלאונת סקסית, פצצה כזו. היא נראית היום רע. זה אפילו לא רזה בריא, אלא שרואים את הצלעות. זו בעיה. הראש לא פרופורציונלי לגוף. אם אני משווה את זה לאיך שהיא נראתה לפני שנתיים, יש הבדל מאוד קיצוני וזה כבר לא בריא".

רזית מהר אחרי הלידה?
"לקח בערך חודשיים. זה לא שנכנסתי מיד לג'ינס, אבל הכל נושר אם את לא חזירה בהיריון. למרות שרציתי פרוזן יוגורט בהיריון כל הזמן, והכנסתי לזה שוקולד מקופלת ופקאן, לא צריך לעלות סתם. את לא באמת אוכלת בשביל שתיים". ההיריון הבא כבר בדרך. אחר כך היא רוצה הפסקה ועוד שניים. "עדי היה מעדיף שלושה ילדים אבל אני אצליח לשכנע אותו לארבעה", היא מנבאת. את האתגר של קיום חיי משפחה בתוך הבלגן התקשורתי סביבם הם יצטרכו להמשיך לצלוח. זה נכון שבביצה הארץ ישראלית שלנו כמעט אין סטאריות אמיתית, אבל רפאלי היא היוצא מהכלל המוכיח את הכלל. הכרתי מפורסמים רבים, אך מעולם לא ראיתי כזו תכונה סביב אדם אחד. אני חייבת להודות – יש בה משהו סוחף. קשה להתייחס אל אדם שיש סביבו כזו הילה כאילו הוא בשר ודם. רפאלי עצמה נגישה הרבה יותר משנהוג לחשוב. היא ורבלית, מתעניינת בסביבה שלה וממש לא נסיכה מנוכרת.

Something's cooking … A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

"למה זה מפתיע אותך? מה חשבת עליי?", היא שואלת ומרימה גבה, "מה כבר אמרו לך עליי?"

יש מצב שחשבתי את זה בעצמי. התבססתי על פרצוף כועס בצילומי פפראצי.

"יש אנשים שחושבים שאני מגעילה וסנובית, חושבים עליי דברים לא חיוביים בלי שהם פגשו אותי, אבל זה אומר משהו עליהם ולא עליי. מה שאתה חושב על אחרים זו מראה של עצמך. זה נכון שהייתה תקופה שהיה לי קשה ללכת ברחוב, זה היה בלתי נסבל, אז כשהייתי יוצאת מהבית, עטיתי על עצמי מסכה של אל תדברו איתי. אנשים לא מבינים בקטעים האלה שהם לא מצלמים את השלט בהלכה אלא בן אדם".

היום, עם הילדה, המצב מורכב. רפאלי מצפה למבטים ואפילו לא אכפת לה שיברכו אותה במזל טוב – עד ששולפים מצלמה סלולרית מול פניה של ליב. "אני צריכה לגשת לאנשים במסעדות, בגינות, לבקש שימחקו. ואני אומרת לעצמי – אנחנו משפחה, שבת בצהריים, כולם יודעים שאנחנו לא רוצים שיצלמו לא אותי ולא אותה. המחשבה שהתמונה של הבת שלי תהיה בטלפון של מישהו אחר, יש בזה משהו אפילו פדופילי".

אם תחשפו תמונות שלה בתקשורת אולי זה יהיה פחות נחשק.

"ההחלטה שלנו לא לצלם אותה נובעת מהפחד של עדי, שמדמיין ילדה קטנה שהולכת ברחוב והפפרצי מתנפלים עליה. הוא לא בא מהעולם שלי ולא רוצה שהיא תחווה את זה, הוא רוצה שהיא תבחר אם להיות מפורסמת. אני יכולה להבין אותו".

מעיל ג'ינס אלכסנדר ואנג בפקטורי 54, בגד גוף זואי קרסן בפקטורי 54, נעליים ג׳ימי צ׳ו בפקטורי 54, משקפיים קרולינה למקה, עגילים גלית שלוש | צילום: אייל נבו | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט | סטיילינג: סיימון אלמלם
מעיל ג'ינס אלכסנדר ואנג בפקטורי 54, בגד גוף זואי קרסן בפקטורי 54, נעליים ג׳ימי צ׳ו בפקטורי 54, משקפיים קרולינה למקה, עגילים גלית שלוש | צילום: אייל נבו | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט | סטיילינג: סיימון אלמלם

מדינתנו המתוקה והקטנה

למרות החשדנות הזו עזרא ורפאלי רחוקים מלהיות מסוגרים. בתוך הברנז'ה שלהם, העולם הנוצץ של צפון תל ברוך, הם אייטם נחשק. היא מבינה איך כל זה נתפס מבחוץ כמנותק וזחוח. "יש כאן בועה, ללא ספק. מה שנקרא, מדינת תל אביב. אולי יודעים מי אני באשדוד וחיפה ובאר שבע, אבל אני לא יושבת במקומות האלה, רוב חיי לא יצאתי מהוד השרון ומתל אביב. יכול להיות שהיה יותר טוב אם לכולנו הייתה אפשרות לחוות הכל, לדעת באמת איך אנשים אחרים חיים, מה ההתמודדויות שלהם, גם במעמד סוציו־אקונומי אחר. אני מנסה לראות חדשות ולהיות מעודכנת, אבל לפעמים כל מה שקורה נראה לי כל כך מבולגן שאי אפשר לעקוב יותר".

בבחירות האחרונות הצביעה לבוז'י הרצוג ורצתה מהפך. הוא לא הגיע, אבל היא שומרת על אופטימיות. "כרגע אני לא יכולה לראות את עצמי חיה במקום אחר, אבל אני לא יודעת איך ארגיש כשיהיו לי ילדים גדולים יותר", היא אומרת. "בעבר עזבתי את ישראל אבל זה היה כדי להצליח מעבר לגבולות מדינתנו המתוקה והקטנה. זה התאים לי אז, וחזרתי. היום אני רואה את עצמי כאן".

את הבחירה בטראמפ הצלחת להבין?

"לא ממש, כשגרתי באל.איי לא הכרתי אף רפובליקני. קשה לי להבין את זה, מה שבטוח הוא שלא הייתי מצביעה לו ולא הייתי מתחתנת איתו. האדם משובש בדעתו, יש לו בעיה כלשהי, זה ברור".

היית צועדת נגדו בצעדת הנשים?

"הייתי יוצאת לרחוב בגלל כל הדעות שלו ולא רק איך שהוא מדבר על נשים. גם איך שהוא מדבר על נכים ועל מהגרים זה מזעזע. זה תמיד נראה שהוא גורר את מלניה. כנראה שהתאים לה לחיות בבית מצופה זהב, והיא לא חיפשה אהבה. אני לא מבינה איך אפשר לאהוב אדם שמתייחס אלייך ככה. אני לא פמיניסטית, לא שורפת חזיות ולא מאמינה שצריך להתחלק בחשבון, אני אוהבת שעדי הוא הגבר, הג'נטלמן. אבל איך שטראמפ מתנהג למלניה זה נורא. וזה לא רק הוא, את כל הזמן שומעת על אלימות נגד נשים. טראמפ הוא לא הראשון ולא האחרון".

חולצה קלווין קליין בפקטורי 54, מכנסיים מרג’יאלה בפקטורי 54, עגילים גלית שלוש | צילום: אייל נבו | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט | סטיילינג: סיימון אלמלם
חולצה קלווין קליין בפקטורי 54, מכנסיים מרג’יאלה בפקטורי 54, עגילים גלית שלוש | צילום: אייל נבו | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט | סטיילינג: סיימון אלמלם

צילום אייל נבו
ניהול קריאייטיב טל קליינבורט
סטיילינג סיימון אלמלם
שיער יניב זאדה
איפור מורן סטויצקי לסולו
עיצוב גבות מושיק טקו
ע. סטיילינג גיתית דבוש
ע. הפקה צליל זיסו
ע. צלם שוקו