ואז נישקתי בחורה: הסצינה הלסבית של גל גדות תקרע אתכן מצחוק

"ואז פתאום נישקתי בחורה": גל גדות | צילום: GettyImages
"ואז פתאום נישקתי בחורה": גל גדות | צילום: GettyImages

היה שווה לקום בשש בבוקר: גל גדות כבשה את סאטרדיי נייט לייב, דיברה עברית במונולוג הפתיחה, חיקתה את קנדל ג'נר והשיא: סצנת נשיקה לסבית. צפו

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

אחרי שכבשה כל שיא אפשרי גל גדות הגביהה הלילה (ראשון) את הרף אפילו יותר כשהפכה לישראלית הראשונה אי פעם שמנחה את תוכנית הבידור האייקונית סאטרדיי נייט לייב, ועשתה זאת, כמו שכבר אפשר לנחש, בהצלחה כבירה.

כשבוע לפני התוכנית התראיינה גדות וחשפה כי היא מאוד מתרגשת ולחוצה וש"הפחד הכי גדול שלי זה להישמע כמו טיפשה". שום דבר מהלחץ לא נראה הלילה על המסך כשהוונדר וומן המקומית הבריקה עם מונולוג פתיחה שכלל כמעט דקה שלמה בעברית.

"כן, אני יודעת שיש לי מבטא" אמרה גדות לצופים. "מן הסתם אני לא מכן, זה נכון, אני מאלבקרקי. לא סתם, אני צוחקת. גדלתי בישראל וזה כל כך מרגש". אז פנתה הכוכבת לצופים בבית בישראל: "היי, שלום לכולכם שם בבית, רק רציתי להגיד שיכול להיות שזו טעות אחת גדולה. לכותבים פה אין מושג לגבי מה שקורה בישראל והם נותנים לי לאכול חומוס. זאת אומרת, אני אוהבת חומוס אבל יש גבול. הם נחמדים מאוד אבל לא בדיוק מתוחכמים. הם חושבים שאני באמת וונדר וומן. בקיצור, שיהיה לי בהצלחה"  


גל ג'נר! (או קיילי גדות, אם תרצו)

מבחינתנו דיבורים על חומוס ברשת NBC זה כבר סוג של שיא אבל כמובן שגדות לא עצרה שם. המערכון הבולט מהתוכנית הגיע לקראת הסוף ובו גם זכתה גדות לגלם סוף כל סוף את הדמות שעשתה אותה – וונדר וומן.
במערכון שתי נשים לסביות (בגילום הקומיקאיות איידי בריאנט וקייט מקינון) מגיעות לאי של וונדר וומן ומתאכזבות לגלות שאף אחת מהאמזונות, כולל וונדר וומן עצמה, אינה לסבית. באותו רגע גיבורת העל נחלצת להציל את היום ומציעה להתנשק עם אחת הנשים רק כדי לבדוק "אם היא מרגישה משהו". החלק הרע: היא לא מרגישה דבר. החלק הטוב: זה מצחיק בטירוף.