אופנה יומית: איזו מעצבת יצאה נגד מלניה טראמפ?

לא באה לה בטוב. מלניה טראמפ | צילום: GettyImages
לא באה לה בטוב. מלניה טראמפ | צילום: GettyImages

ריאהנה יורה לכל הכיוונים, אלנסדרו מיקלה לגוצ'י יושב על כיסא העורך והקולקציות שלא כדאי לפספס. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. "בקולקציות הרגילות שלי אני תמיד חושב על הצרכים של הלקוחה, מנסה ליצור צבעוניות שתהיה לה מעניינת. פה זה לא מעניין אותי. קולקציות הלימיטד הן חדר המשחקים הפרטי שלי, כלי הביטוי שלי. יש כאלה ששרים ורוקדים, אני מתבטא ככה", אומר רונן חן בהצגת קו הלימיטד שלו, המעוצב בצבעוניות שקטה – שחור, לבן, אפור ומוקה. כמו תמיד בקו הלימיטד, הקולקציה היא חגיגה של עושר מינימליסטי ומצטטת השפעות יפניות וספורטיביות (כמו בדי רשת וסקובה).

התרשמנו במיוחד מחולצת סווטשירט מפשתן עבה ואיכותי עם טוויסט בחסות כיס בגב, ממעילי קווילט בגזרת משולשים ומשמלת חולצה בעלת שרוול מפורק שנחתך וחובר מחדש באיזור המרפק.
340-1,590 ₪, להשיג בחנות רונן חן לימיטד – דיזנגוף 155

רונן חן לימיטד, סתיו חורף 2016-17 | צילום: מרב בן לולו
רונן חן לימיטד, סתיו חורף 2016-17 | צילום: מרב בן לולו

 

2. המעצבת מאיה בש משיקה אתר חדש ולכבוד המאורע מעניקה 30 אחוזי הנחה על כל הפריטים המודפסים, בהם היא ידועה במיוחד. שווה לבדוק.

מתוך עמוד הפייסבוק של מאיה בש
מתוך עמוד הפייסבוק של מאיה בש

 

3. גם מותג הסטריט הנועז סבן סבנטי, בניצוחו של המעצב שמוליק בן שושן, חונך אתר חדש. אם מעניין אתכן לקרוא על הפער שבין אורח חייו הדתי של המעצב לבין המתווה הסגנוני של המותג, אתן מוזמנות להציץ בראיון שערכנו איתו כאן.

מתוך עמוד הפייסבוק של סבן סבנטי
מתוך עמוד הפייסבוק של סבן סבנטי

 

4. הגיליון הנוכחי של A Magazine Curated By (מגזין שכל גיליון שלו נערך על ידי מעצב אופנה אחר), בעריכתו של אלסנדרו מיקלה לגוצ'י, הוא אחד הדברים היותר יפים שראינו לאחרונה. דוגמאות לאימג'ים מתוכו כבר עלו לחשבונות האינסטגרם של גוצ'י ושל המגזין.

5. אחרי שהודיעה על שיתוף פעולה נוסף עם מנולו בלניק, ריהאנה מוכיחה שהיא עושה כל שביכולתה כדי להשתלט על מלתחת נעלי החורף. ורסיה נוספת לנעלי הקריפרס שעיצבה לפומה, שיצרו טירוף סביבן, תנחת בחנויות ב-8.12. הפעם, עשויות הנעליים מקטיפה, בחירה לא מאוד מפתיעה – בגווני בורגונדי, אפור ושחור.

 

6. נכון, כבוד גדול עבור מעצב להלביש את הגברת הראשונה של ארה"ב, אבל אולי לא כשמדובר בגברת הנוכחית. מעצבת האופנה הצרפתית (המהגרת, יש לציין) סופי טילט, שמישל אובמה נהגה ללבוש את פריטיה תדיר, הודיעה ביום חמישי האחרון כי לא תהיה מוכנה להלביש את מלניה טראמפ וקראה במכתב רשמי למעצבים נוספים להצטרף לחרם. "כמישהי שחוגגת וחותרת למען מגוון, חופש אינדיבידואלי וכבוד לכל סגנונות החיים, לא אלביש או אקושר בכל דרך לגברת הראשונה הנכנסת. הרטוריקה של גזענות, סקסיזם ושנאת זרים בה נוקט בעלה בקמפיין הבחירות שלו לא מתאימים לערכים לפיהם אנחנו חיים", ציינה במכתב.