איפה ייפתח הסניף הראשון של אורבן אאוטפיטרס בתל אביב?

urban outfitters אורבן אאוטפיטרס | צילום: shutterstock
urban outfitters אורבן אאוטפיטרס | צילום: shutterstock

אחרי שבחודש שעבר יצאה ההודעה הרשמית שאורבן אאוטפיטרס מגיעים לארץ, עכשיו נחשף איפה ימוקם הסניף התל אביבי של הרשת חביבת ההיפסטרים והפאשניסטות. תאריך מדויק עוד אין

88 שיתופים | 132 צפיות

 

בשורות מעולות לפאשניסטות: אחרי שבחודש שעבר התבשרנו שאורבן אאוטפיטרס מגיעים לארץ עכשיו נשחף שהסניף הראשון של הרשת הבינלאומית ייפתח בדיזינגוף סנטר.

הקניון התל אביב הוותיק הודיע על הפתיחה המרגשת בעמוד הפייסבוק שלו. מקבוצת פוקס, זכיינית המותג בארץ, אישרו את הדברים. כל מה שנשאר עכשיו היא לספור את הימים עד לפתיחה ולהמשיך לרייר על הפרטים המושלמים של המותג באינסטוש. בנוהל.

ההודעה של דיזינגוף סנטר ללא ספק פותחת חזית חדשה מול קניון גינדי שנמצא מרחק קילומטרים ספורים ממנו ומנסה למצב את עצמו כקניון האופנה של ישראל. עד כה, בנוקאאוט חלקי, כשמצד אחד הוא אכן הצליח למשוך אליו חנויות נחשקות כמו זארה הום, H&M ו-COS אך הדיווחים בעיתונות הכלכלית חושפים כי רוב שעות היום הוא ריק מקונים. בנוסף, הסנטר  נהנה גם מתדמית תל אביבית ומגניבה.

 

כזכור, יחד עם אורבן אאוטפיטרס אמורים לנחות כאן גם המותגים הנחשים Anthropologie ו-Free People. בנוסף, לכל מי שלא מתחשק לה להגיע עד לרחוב דיזינגוף הודיעה קבוצת FOX כי תמכור את המותגים גם באתר אינטרנט שתשיק בהמשך השנה.

 

 

View this post on Instagram

Friday night mood. ???? #UOonYou

A post shared by Urban Outfitters (@urbanoutfitters) on

[interaction id="59e8c03e2ba90d00017815ea"]