בנים רק רוצים ליהנות: הכירו את התאומים הזהים שמלבישים את ביונסה וג'יג'י

דין ודן קייטן עם ג'יג'י ובלה חדיד | צילום: Gettyimages
דין ודן קייטן עם ג'יג'י ובלה חדיד | צילום: Gettyimages

עזבו אתכן מגזרות מינימליסטיות וצבעים מונוכרומטיים - צמד התאומים דן ודין קייטן ממותג העל Dsquard2 כאן בשביל הפאן. פגשנו אותם בהשקת הקולקציה החדשה שלהם בארץ וגילינו איך מתלבשים כמו קייט מוס ולמה יותר כיף לעצב לבריטני מאשר לביונסה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

עם ותק של למעלה מ-20 שנה Dsquard2 הוא אחד מהמותגים החביבים על כל סלב שמכבדת את עצמה. הראשונה לזהות את הפוטנציאל הייתה מדונה שבשנת 2000 לבשה את פריטיו בקליפ "Don’t tell me", אחריה הגיעו גם ריהאנה, ביונסה ובריטני ספירס שהתאהבו בעיצובים הסקסיים והקוליים של מותג העל האיטלקי והשאר היסטוריה.

מי שעומדים מאחורי השם המפוצץ, שמשמעותו אגב היא העלאתה בריבוע של האות D, הם התאומים הזהים דין ודן קייטן (52) שבדיוק כמו הבגדים שלהם מבהירים: באנו לפה כדי ליהנות. בעידן של טראמפ, הטרדות מיניות ואיומים גרעיניים, התאומים קייטן שואפים לצבוע את החיים בגוונים קלילים ומחוצפים. מבחינתם אופנה היא התחום היחיד בחיים שמאפשר כיף טהור ואת הגישה הנונשלנטי וחסרת מאמץ הזו הם הביאו גם לביקור החטוף שלהם בישראל, לרגל השקת קולקציית הקפסולה שלהם שנוצרה בשיתוף תנועת Be Cool Be Nice העולמית ופועלת נגד בריונות ברשת.

האם הסלבס עמדו ברף הסטייל בהשקת הקולקציה של דיסקווארד?

ברק שמיר מסתחבק עם דין ודן | צילום: אלירן אביטל
ברק שמיר מסתחבק עם דין ודן | צילום: אלירן אביטל
סניקרס מתוך קולקציית be cool, be nice בפקטורי 54 | צילום: יח"צ
סניקרס מתוך קולקציית be cool, be nice בפקטורי 54 | צילום: יח"צ

 

View this post on Instagram

BCBN loves @cailinrusso ???? #BeCoolBeNice #BCBN

A post shared by Be Cool Be Nice (@becoolbenice) on

"הרעיון הוא לחשוב קייט מוס", מסביר דן. "אני אזרוק על עצמי מעיל מטורף שעולה המון כסף עם מכנסי טריינינג כי אני יכולה. נונשלנטיות זה לקחת משהו מאוד יוקרתי עם משהו ממש עממי ולהפוך את זה לקול. אתה בטוח בעצמך מספיק ככה שאתה לא חייב אאוטפיט מושלם", משלים אותו אחיו.

השלמת המשפטים חוזרת במהלך הראיון לא פעם, ומקפלת בתוכה את התחושה כי צמד המעצבים מגדירים מחדש את המונח סימביוזה. הם תאומים זהים בעלי שמות כמעט זהים שעובדים יחד, גרים יחד ובגדול מעניקים את התחושה שהם אדם אחד מפוצל לשניים. "מפלצת דו ראשית", כפי שהם מגדירים אותה.

מערכת היחסים שלכם נשמעת מאוד אינטסיבית. זה לא קשה לפעמים?

דין: "אנחנו ההבטחה היחידה שיש לנו בחיים. אנחנו כמו הרחבה של המוח אחד של השני. ברור שאנחנו מתעייפים לפעמים, אנחנו אנושיים. אבל אף פעם לא נמאס לנו מהביחד הזה. אתה לא יכול שימאס לך מהיד שלך, זה בערך אותו הדבר". בדירתם המשותפת בנוטינג היל שבלונדון, שם הם מבלים כל זמן שהם לא במילאנו, מוצגות סקיצות בכל מקום. "אנחנו יכולים לחזור הביתה בחמש בבוקר, לפרוש דגמים על הדלפק במטבח, להסתכל עליהם ולדבר עליהם", מספר דין, בעוד אחיו מוסיף כי עבודה היא פחות או יותר נושא השיחה היחיד בבית: "אנחנו כל הזמן ביחד, אז אין לנו שום דבר לדבר עליו. אני לא יכול לספר לו מה היה אתמול בלילה, כי הוא היה שם. אין חוויות בנפרד שאפשר לחלוק".

ריהאנה מעוטרת דיסקווארד במט גאלה | צילום: Gettyimages
ריהאנה מעוטרת דיסקווארד במט גאלה | צילום: Gettyimages

 

סיפור הסינדרלה שלהם מתחיל לפני 52 שנה בקנדה כשני האחים הצעירים במשפחה בת 9 ילדים ודלת אמצעים. בתחילת האייטיז ניסו את מזלם בניו יורק ולמדו בבית הספר לאופנה "פרסונס", אבל פרשו אחרי סמסטר אחד בלבד. אחר כך התגלגלו לחיי הלילה במילאנו שם עבדו כצמד דראג קווינס שלבשו, ניחשתם נכון, בגדים זהים. ובהמשך עבדו עבור מותגים כמו ורסאצ'ה ודיזל עד שב-1994 ייסדו את Dsquard2, תחילה כמותג בגדי גברים ("היינו צריכים משהו ללבוש") ובהמשך כמותג לשני המינים. הבגדים שלהם מאופיינים בגישה הומוריסטית וקלילה שלא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות. מצד אחד הם מצליחים להיות פרקטיים, למשל דרך פריטי דנים שהם עוגן מרכזי ("אבא שלנו אסר עלינו ללבוש ג'ינס, הוא אמר שזה בגד של עניים") לצד הקפדה על אפיל סקסי ונשי מאוד – חיבה מובהקת לשמלות חושפות קליבג' ונעלי עקב גבוהות. מילת המפתח, לדבריהם, היא השילובים. והתוצאה? פריטים שהם על התפר בין אלגנטי ליומיומי ומעבירים את אותה נונשלנטיות מדוברת, גם אם את לא קייט מוס.
את הקשר לעולם הפופ מסבירים האחים קייטן דרך אותו DNA מדובר שגרם לכל הכוכבות הגדולות להתאהב בהם. "תעשיית המוזיקה משקפת יותר את מי שאנחנו, יש בה משהו קליל, תוסס ושיקי שמדבר אלינו. בתעשיית הקולנוע מחפשים שמלות ערב לשטיח אדום, וזה הרבה פחות מתאים לנו".

איך זה לעבוד עם כוכבות בסדר גודל כמו של ביונסה ובריטני ספירס?

דן: "זה מאוד תלוי בבן אדם. בריטני ספירס, למשל, אוהבת הכל. היא מתוקה ומאוד נוח לעבוד איתה, היא לא רוצה לשנות אותנו אלא עובדת עם מה שיש. מדונה היא הרבה יותר דורשנית, יש לה הרבה בקשות. ביונסה למשל יכולה להתקשר יום לפני הסופרבול ולשאול אם אפשר להכין אאוטפיט לבלו אייבי. אמנים גדולים כמוה יכולים להיות קשים, אבל אתה עושה מה שהם אומרים. בגלל זה אנחנו אוהבים את בריטני, היא קלה".

עם ג'יי לו הכי כיף לשקף וייב קליל | צילום: Gettyimages
עם ג'יי לו הכי כיף לשקף וייב קליל | צילום: Gettyimages
ביונסה לובשת דיסקווארד בסיבוב ההופעות של פורמיישן: "יכולה להתקשר יום לפני הסופרבול" | צילום: GettyImages
ביונסה לובשת דיסקווארד בסיבוב ההופעות של פורמיישן: "יכולה להתקשר יום לפני הסופרבול" | צילום: GettyImages

 

המותג שלכם כבר בן 23 שנה. איך מצליחים להתחדש ולשמור על רעננות?

דן: אם מסתכלים על התצוגות שלנו מלפני עשרים שנה רואים שהקוים מאוד דומים. היינו מעצבים פחות מוכשרים אבל הצורות נשארו אותן צורות. פשוט נהיינו מומחים יותר. הרעיון הוא לחשוב איך ממציאים מחדש כשאין הרבה מה להמציא יותר".

בשנים האחרונות עולם האופנה מזגזג  בין טרנדים מינימליסטים ואנדרוגיניים לשואו אוף. עד כמה חשוב לכם להישאר באזורים הסקסיים?

דין: "אנחנו לגמרי שם ונשארים שם".

דן: "מה שגוצ'י עושים למשל מאוד מגניב, כי הם מותחים את הגבולות. אופנה צריכה להיות מעניינת, לאפשר לך לחוות ורסיות שונות של עצמך. אני לא מאמין באנשים שאומרים תזכור מה הגיל שלך.

דין: "לפעמים הוא שוכח שאנחנו לא בני 16 יותר".
קולקציית הקפסולה של Dsquard2 משווקת ברשת פקטורי 54, המשווקת הבלעדית של המותג בארץ