הרבה יותר מעוד דוגמנית: קולקציית הקפסולה המפתיעה של קורל סימנוביץ'

צילום מתוך האינסטגרם של @coralsimanovich
צילום מתוך האינסטגרם של @coralsimanovich

בין תכנוני החתונה עם בן הזוג סרג'י רוברטו לעוד קמפיין בחו"ל קורל סימנוביץ' מוכיחה שהיא לא רק דוגמנית. מי שרק בשנה שעברה סיימה את שנקר משיקה קולקציית קפסולה סופר גלאמית שתתחבב במיוחד על דור האינסטוש. ריאיון

88 שיתופים | 132 צפיות

 

"זה הליין הראשון שלי, אני מאוד מתרגשת ואני גם חושבת שהוא מאוד מוצלח", מתוודה קורל סימנוביץ' בהשקת קולקציית הקפסולה שלה לסטורי בסניף הדגל ברמת אביב. "אני מסתכלת על כל פריט ואומרת לעצמי: אני אשכרה אלבש את זה מחר ואת זה מחרתיים, ואני יודעת שתמיד יבוא לי ללבוש את הדברים האלה. מבחינתי זה הסימן הכי נכון והכי אמיתי שהקולקציה הזאת תעבוד".

קשה שלא להתרשם מסימנוביץ' (26), הדוגמנית הצעירה סיימה רק לפני מספר חודשים לימודי עיצוב אופנה בשנקר וכבר השיקה היום קולקציה שנושאת את שמה עבור מותג אופנה מוביל. קו הבגדים החדש משתלב בגלאם בחיי השגרה של הנוסעת המתמידה, שנעה בין חוג הסילון הישראלי לבין חיי הזוהר האירופאיים ותכנוני החתונה עם שחקן הכדורגל הקטלאני סרג'י רוברטו. למרות הכל, היא נשארת על הקרקע, רהוטה, מודה על ההזדמנות הגדולה שזכתה לה ולא ממהרת לאבד את עצמה בהצלחה. בזמן שקולקציית הגמר שלה לשנקר התפרצה מצבעוניות, כמו גם הפיד שלה באינסטגרם, הפעם נאלצה להרגיע את הטונים ולהתאים את עצמה לנשות ישראל שמעדיפות ללכת על תחכום בטוח יותר. קורל מצידה, מנסה להכניס לנו קצת פסטל בשחור ולגרום לנו להרשות לעצמנו להכניס מנעד רב גוני יותר לאאופטיפיטים החורפיים.

With my colorful collection today @coralsimanovich @csbycoralsimanovich

A post shared by Coral Simanovich (@csbycoralsimanovich) on

הצבע הכי פרוע בקולקציה | צילום: מיכאל טופיול
הצבע הכי פרוע בקולקציה | צילום: מיכאל טופיול

 

בזמן שניסתה לשווק חברת אופנה זרה, יצרה קשר עם סטורי וככה נוצר החיבור בין שני המותגים. "הם אהבו את הסגנון שלי, אהבו את החיבור וכשהבנתי שהם רציניים התחלתי לעבוד על הקולקציה. בשביל מעצבת חדשה, הבמה שקיבלתי לא מובן מאליה. הייתי צריכה להתאים את עצמי לקהל מאוד מסוים. מצד שני, זה לא היה אתגר קשה כי אני מחוברת מאוד לסגנון שלהם. הקולקציה אמנם מדברת לתקופת הסילבסטר ולחגיגות החורף, אבל היא נוצרה מתוך מחשבות על העולם המודרני, האינסטגרם והרשתות החברתיות. הרעיון הוא להראות את הטשטוש בין מה שאנחנו לובשים ביום לבין מה שלבשנו בערב, בין אם זה בסגנון הלבוש או בצבעים – לאנשים מאוד אכפת היום מה הם לובשים ואיך הם נראים. חשוב לנו לא להיראות מוזנחים, בין אם זה לצאת בערב או סתם לקום בבוקר לעבודה זה מה שניסיתי להעביר לקולקציה ובאמת אפשר ללבוש כל פריט בה ביום עם סניקרס ובערב עם עקבים".

קורל סימנוביץ' : אתם לא יכולים לטוס איתה
קורל סימנוביץ' : אתם לא יכולים לטוס איתה

Tomorrow Madrid again ✌?

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

 

ג'ט לג זה לחלשים

קולקציית סילבטר ישר מעלה קונוטציות של בגדי נצנצים ופאייטים, אבל קורל בחרה להרכיב אותה דווקא ברובה מקטיפה. "קטיפה זה הנוצץ החדש של 2018, הרבה יותר שיקי לדעתי". הפייבוריט שלה היא שמלת מיני שקיימת בשחור או אדום יין עמוק עם סיומת פפלום מעודנת. עוד בגזרה תוכלו למצוא שמלת קטיפה מקומטת ארוכת שרוולים "שמתאימה לכולן", אוברולים ארוכים בשחור ואפור מנצנץ וטו פיס של מכנסי פדלפון וחולצת קשירה, שבהחלט ניכרים בו חיי האינסטוש: את החולצה תוכלו לקשור גבוה מעל הפופיק "בכדי להראות את קוביות הבטן שכל כך התאמצנו בשבילן", או בורסיה צנועה יותר למי שהתאמנה קצת פחות. את קו הצניעות היא ממשיכה בשמלה מכופתרת עדינה וזורמת, המגיעה בורוד עתיק או כחול כהה, ובעיקר בטאץ' הכי אישי של סימנוביץ' – הטי שירט. "היה לי מאוד חשוב להכניס את הטישירטים כי זה משהו שמאוד מאפיין אותי", היא מסבירה את הבחירה הדי-מנותקת.  "אני למשל יוצאת בערב רק עם טי שירט וזה מבחינתי הטאץ' הפשוט שיש בו גם אמירה הומוריסטית על החיים על הקו. לכך הפכו החיים של הרבה צעירים, גם מבחינת המיזוג בין הערב ליום וגם בשינויים בשגרה. הכל בא בסלנגים ובהאשטגים; הכל נהיה גלובלי – בין אם זה מעצבים, דוגמנים, או בלוגרים, השאיפה היא תמיד לטוס, להתנסות ולנסות לפרוץ החוצה".

Weekend ? #newcover @jem_sharonbenzaray

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

 

את רואה את עצמך פורצת בקרוב עם מותג משלך?

"אני לגמרי רואה את עצמי בעתיד מקימה מותג משלי שיהיה גלובלי לחלוטין ולא רק בישראל. התחלתי בנחיתה רכה כשסטורי נתנו לי את התשתית ואת האפשרות להביע את עצמי, אבל מבלי שהייתי צריכה להשקיע במציאת מפעלים ועובדים. קיבלתי כאן שיעור לחיים, בית-ספר שני אחרי שנקר. מצד שני חשוב לי לפעול בהדרגתיות, במיוחד בעולם כל כך מלא בתחרותיות. אני גם מעצבת אופנה ומאוד מודה על האפשרות שיש לי לעשות קולקציה לחברה שהיא כבר קיימת, אבל עכשיו אני דוגמנית ואם את שואלת אותי אם אני אפתח חנות או איזה עסק משלי אז זה יקרה בזמן שלו, פרה-פרה".

אוברול אפור קטיפתי ומנצנץ, 699 ש"ח | צילום: מיכאל טופיול
אוברול אפור קטיפתי ומנצנץ, 699 ש"ח | צילום: מיכאל טופיול
טופ שחושף את הקוביות, 399 ש"ח, ומכנסי קטיפה תואמים, 499 ש"ח | צילום: מיכאל טופיול
טופ שחושף את הקוביות, 399 ש"ח, ומכנסי קטיפה תואמים, 499 ש"ח | צילום: מיכאל טופיול

 

"ג'ט לג זה לחובבנים", 179 ש"ח | צילום: עדי גלעד
"ג'ט לג זה לחובבנים", 179 ש"ח | צילום: עדי גלעד