מצמצם היקפים ונראה נהדר: הטייץ החדש של Begood

מתאים לכל פעילות. צילום: יח"צ
מתאים לכל פעילות. צילום: יח"צ

במקום בו קוסמטיקה ואופנה נפגשות, נולד מותג חדש ומרגש: Begood הוא טייץ שעוצב בטכנולוגיה מהפכנית, שילווה אתכן במהלך כל היום וישנה את כל מה שחשבתן עד היום שטייץ יכול להיות

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

בדיוק כשכבר חשבנו שלא ניתן לחדש בתחום הטייצים (שהרי מדובר בסך הכל בכותנה עם קצת לייקרה), מושק בימים אלה Begood – מותג טייצים מפתיע ומרגש שיעשה למענכן הכל, מצמצום היקפים, כולל עזרה בטשטוש צלוליט ובעיקר הופעה אופנתית מושלמת.

את הטייץ החדשני שניתן לרכוש דרך חנות האונליין, משווקות בארץ ולארה״ב שתי אחיות ישראליות, שהבינו שטייץ הוא הרבה יותר מסתם בגד.

הן שילבו כוחות עם יצרן איטלקי בעל מפעל יצור משפחתי בן 40 שנה, שפתח מחלקת חדשנות, ולאחר שיחד הם ערכו מחקר בדים בשוויץ ובדקו את האפשרות לשלב תרכובות שונות בבד, נולדו הטייצים של Begood.

שלא תפספסו. צילום: יח"צ
שלא תפספסו. צילום: יח"צ

באמצעות טכנולוגיה חדשה המעוגנת בפטנט, הצליחו המפתחים לשזור בבד קריסטלים אורגניים ולהחדיר אליו מינרלים כמו אבץ, טיטניום ומגנזיום, מיקרו ויטמינים A ו-E,  אלוורה וקפאין. כל אלה גם יחד מחממים בעדינות את העור ובכך משפרים את זרימת הדם, ממריצים את ניקוז הנוזלים העודפים בגוף, מחדירים לו לחות ומשפרים את נראות העור – כפי שהוכח במחקר קליני שנערך על קבוצת נשים למשך 28 יום. הטייצים מיוצרים בטכנולוגיית דריי פיט המנדפת זיעה, כך שבהחלט אפשר ללכת איתם גם בקיץ.

שיק. צילום: יח"צ
שיק. צילום: יח"צ

ההשקעה בטכנולוגיה לא הותירה בצד את החשיבה האופנתית העומדת מאחורי Begood. מבחינת הסטייל, הטייץ תוכנן ככזה שיכול ללוות אותך במהלך כל היום והלילה 24/7, ולהפוך לחלק בלתי נפרד מהשגרה. בין העיצובים אפשר למצוא ארבעה דגמים: שניים במראה ספורטיבי, שחור חלק וסט שינה ללילה. את הטייץ מומלץ ללבוש לחדר הכושר כמובן, למשרד בליווי עקבים וחולצה מבד רך, או עם סניקרס כדי לאסוף את הילד מהגן.

נוח וכיפי. צילום: יח"צ
נוח וכיפי. צילום: יח"צ

הבד עצמו נראה ומרגיש על הגוף כמו עור שני, ״אורז״ את הרגליים ומחטב אותן, ולא מותיר אותן לחוצות ומיובשות בסוף היום. הבד בעל מראה נקי וחלק, בשונה מטייצים רגילים בהם הבד הנמתח חושף את הסיבים מהם הוא עשוי. את הטייץ אפשר לכבס בקלות בכביסה ידנית ב-30 מעלות.