אם לסבתא היו מליון עוקבים: הסבתות הכי מגניבות באינסטגרם

| מאת: אביב וינברגר

באדי ווינקל ועוד פאשניסטות מעל גיל 50 הוכיחו שהחיים והסטייל לא נגמרים כשצומחות שיערות אפורות, להיפך זאת רק ההתחלה. ויש עוד כמה מבוגרות (ומבוגרים) שכנראה מתלבשים הרבה יותר טוב מאיתנו

  • https://atmag-static-timeout.netdna-ssl.com/media/2018/11/sizes/H-12-1_wo_680_382.jpg
אלוז אברם, גרייס גנאם ולינדה רודין | צילום מסך מאינסטגרם

לא מעט אנשים הוכיחו שלא צריך הרבה יותר מסטייל משובח כדי לכבוש את האינסטגרם ולצבור צבא מעריצים. יופי ורזון קיצוני הם לגמרי נחלת העבר ומה שמעניין היום את חובבי האופנה הוא סגנון לבוש מעניין, ייחוד ואמירה אישית.
חוץ מבאדי ווינקל ואיריס אפפל שגרמו לכולנו להבין שלסטייל ממש אין גיל יש עוד לא מעט מתלבשות מעוררות השראה שעברו את גיל 50. מצאנו שמונה פאשניסטות ושני פאשניסטים שמשאירים אבק לכל הצעירים.

עוד כתבות מעניינות:
כל הסודות מאחורי הלוקים של מארינה מקסימיליאן
הישראלית שמלבישה את התאומות הפלסטניות הכי מגניבות
סלין דיון משתפת פעולה עם מותג בגדי ילדים ישראלי

שרה ג'יין אדאמס

בת 63 עם 178 אלף עוקבים
במקצועה שרה ג'יין אדאמס היא מעצבת תכשיטים בסגנון וינטאג' אורבני, וכמו התכשיטים הצעקניים, כך גם הדרך שבה היא מתלבשת. המלתחה שלה כוללת שמלות צבעוניות בסגנון הודי ומצד שני לא מעט חליפות אדידס. החשבון של אדאמס כולל טיולים בארצות אקזוטיות והמון שמחת חיים. כשנשאלה בריאיון מה הייתה אומרת לעצמה הצעירה ענתה "אני הצעירה לא הייתה מקשיבה לעצות לכן לא הייתי אומרת כלום".

 

 

 

אלוז אברם

בן 71 עם 233 אלף עוקבים
אלוז אברם הוא הסבא של צלם אופנת הרחוב ג'ניק דיפנבאך, השניים מתפעלים יחד את הבלוג jaadiee, בו הם כותבים על המלצות שופינג והטרנדים של העונה ובקרוב ייפתחו חנות און ליין. דיפנבאך מצלם את סבו בסגנון אופנת רחוב עם הפריטים הכי לוהטים ונדירים ברשת של מותגים כמו Supreme, ברברי, נייק ולא מעט ייזי בוסט. בבלוג שלהם דואגים השניים ללינקים לרכישת הלוקים, לכל הפריטים שלא סולד אאוט כמובן.
אם המלתחה ההיסטרית של אברם, שמעריציי הסטריט סטייל רק חולמים עליהם בלילה, לא שכנעו אתכן, הסיבה האמיתית שבגללה שווה לעקוב אחרי השניים היא שהם מחקים לוקים ותמונות של סלבס כמו ג'סטין ביבר, ASAP Rocky ודי.ג'יי חאלד, ובכך מוכיחים באמת שלאופנה אין גיל.

 

 

 

 

גרייס גנאם

בת 53 עם 57 אלף עוקבים
גרייס גנאם כבשה אותנו עם המלתחה המטורפת שלה, שכוללת בעיקר פריטים של בלנסיאגה, פראדה וגוצ'י. יש לה את היכולת להפוך את הפריטים הכי חרושים ברשת לאאוטפיטים אלגנטיים ושיקיים במיוחד. גנאם השתתפה בקמפיין של הבושם בלום של גוצ'י שהשתתפו בו לא מעט כוכבות רשת ברחבי העולם בינהן גם רומי ספקטור ויובל שרף. גנאם לא מתביישת בשיער הלבן ובקמטים, להפך, היא חוגגת אותם בכל תמונה ותמונה, עם קלאוז אפים ובלי שום פוטושופ או ריטושים.

 

 

ארנסטין "ארני" סטולברג

בת 96 עם 48 אלף עוקבים
ארנסטין סטולברג המכונה "ארני" היא הפרזנטורית של החנות "פארק" הנחשבת למקדש אופנת הרחוב הוינאית, עם מותגים כמו ראף סימונס, Y PROJECT, קום דה גרסון וז'קמוס.
היא מצטלמת בפריטים מהחנות עם סטיילינג מוגזם אך משובח שבאופן מעניין עובד עליה מעולה ולא גורם לה להיראות מגוכחת.
מרקוס סטראסר, בעל החנות, סיפר בראיון לווג לפני שנה כי הבחירה בארני כפרזנטורית הביאה המון קהל צעיר לחנות שמגיע וקונה את הבגדים בהם היא מצולמת. ארני הייתה בעברה רקדנית בלהקת מחול, נישאה למנהל הלהקה היהודי, עם פלישת הגרמנים לפולין ברחו השניים לבואנוס איירס וחזרו לוינה בתום המלחמה. ארני באה לחנות מידי יום ונותנת גם שירותי סטיילינג ללקוחות.

 

 

לינדה רודין

בת 70 עם 237 אלף עוקבים
לינדה רודין הייתה עורכת האופנה של המגזין הרפר'ס בזאר וכיום בעלת מותג טיפוח ופאשניסטה בלתי מעורערת. לרודין סגנון קז'ואלי ובכל לוק היא משלבת פריט מעניין ולא שגרתי. ברוב התמונות שלה היא מצולמת עם הפודל החמוד שלה ולאחרונה גם עיצבה רצועות כלבים הנמכרות באתר שלה. בגיל 65 נבחרה רודין כפרזנטורית של המותג The Row של מרי קייט ואשלי, ודיגמנה גם למותג קרן ווקר.

 

 

 

מון לין

בת 90 עם 99 אלף עוקבים

"בשבילי זה לא להיות אופנתית, בגיל 90 אני יכולה לעשות מה שאני רוצה, ללבוש בגדים נוחים בצבעים ובסטייל שאני רוצה ולא לדאוג מה אנשים אחרים יגידו", אמרה מון לין בת ה-90 בראיון למגזין אופנת הרחוב HYPEBAE. לין מתגוררת בטאיוון ולובשת בעיקר מותגי אופנת רחוב כמו Supreme, Y3, פומה, מותג אופנת הרחוב הטאיווניALT בשילוב פרטי וינטאג' ייחודים. בעברה הייתה בעלת חנות מכולת והיא יודעת כמה זה קשה לכן חשוב לה מאוד לתמוך במותגים צעירים.
"אני מתרגשת לקום כל בוקר ולהצטלם", סיפרה באותו ראיון "באמצע שנות השמונים מצבי הבריאותי היה קשה ולא רציתי לצאת מהמיטה. כשלמדתי להתלבש ולקנות דברים שאני אוהבת התחלתי להתרגש כל בוקר. אני אוהבת להתלבש, להצטלם, לשתף באינסטגרם את המחשבות שלי, זה יכול לתת אומץ לצעירים שלא יודעים מה לעשות עם עצמם לפתח אומץ ולהפוך אותם לחסרי פחד".

 

 

 

לאנס וולש

בן 56 עם 48 אלף עוקבים
לאנס וולש הוא אב לשלושה ומוכר פירות וירקות בשוק המתגורר בלונדון. "הסתובבתי בסוהו, צילמתי תמונות לאינסטגרם ופתאום ראיתי את לאנס בדוכן שלו, הוא לבש Supreme והיה נראה מטורף. שאלתי אם אפשר לצלם אותו הוא הסכים והתמונה הפכה לויראלית ברשת", סיפר הצלם בן אווין בראיון לווג. מאז הוא מצלם את הלוקים של וולש מידי שבוע. באותו ראיון סיפר וולש כי קנה את הפריט הראשון של Supreme לפני שלוש שנים בחנות שנמצאת ליד הדוכן שלו ומאז הפך אספן של המותג עם מעל חמישים פריטים. כידוע מדובר במותג חביב הצעירים שכל פריט שלו הופך סולד אאוט אחרי רגעים בודדים, אנשים עומדים בתור מחוץ לחנות מידי יום ולקנות פריט מהמותג זאת משימה לא קלה. למותג Supreme יש נוכחות מלאה בפיד של וולש "זה נוח ועושה את העבודה, אני כל הזמן בשוק וזה מחמם אותי" סיפר וולש באותו ראיון לווג.

 

 

 

ציפורה סלמון

בת 68 עם 30 אלף עוקבים 

בשנת 2011 כיכבה ציפורה סלמון בספר של ארי סת' כהן "Advanced Style", שהפך בשנת 2014 לסרט תיעודי שבו גם כיכבה. בשנת 2012 כיכבה בקמפיין של בית האופנה לנוון. ב-2017 השיקה את ספרה  ‪‪The Art of Dressing: Ageless, Timeless, Original Style‏‬‬ בהוצאת Rizzoli הניו יורקית. סלמון, שנולדה בנתניה וכשהייתה בת 9 עברה עם משפחה לניו יורק ושם היא מתגוררת עד היום, היא אחת המתלבשות המסקרנות שיש באינסטגרם ונחשבת לאייקון אופנה. סלמון צברה קהל עוקבים אדוק עם הכובעים המתחלפים מלוק ללוק, ההשפעה הסינית ובעיקר שילובי הצבעים המעניינים.

 

 

 

 

בואו לעקוב ולדבר איתנו גם בפייסבוק ובאינסטגרם. עדכונים על הכתבות הנבחרות באת ניתן לקבל בניוזלטר היומי שלנו

תגובות

Silence is Golden SRV:SRV2 on: 8af272d at 04:21:53