הישראלית שמלבישה את התאומות הפלסטיניות הכי לוהטות ברשת

סימי והזה חדרא | צילום: Presley Ann/Getty Images
סימי והזה חדרא | צילום: Presley Ann/Getty Images

איך הגיעו שמלות של מעצבת ישראלית, רק בת 26, לתאומות הפלסטיניות סימי והזה חדרא, שהן במקרה הבסטיז של סלינה גומז, בלה חדיד וקיילי ג'נר? "פחדתי שהן לא ילבשו אותן כשידעו שאני מישראל"

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אם אתן עוקבות אחרי האחיות קרדשיאן-ג'נר-חדיד, אין מצב שפספסתן את התאומות ממוצא פלסטיני סימי והזה חדרא, צמד הדי.ג'איות היפייפיות עם הכי הרבה סטייל באינסטגרם. כשהן לא מתקלטות במסיבות הכי שוות או הולכות לתצוגות של שאנל ולואי ויטון, הן מעבירות את הזמן עם הבסטיז סלינה גומז, בלה חדיד וקיילי ג'נר.
סימי והזה זהות לגמרי, שתיהן עם תסרוקת קארה שטני ומתלבשות בסגנון אופנת רחוב עם הרבה אובר סייז וצבעי ניאון. מגזינים כמו וונדרלנד ופופ כבר הכתירו אותן כמתלבשות מצטיינות.
התאומות חדרא כמו חברותיהן הטובות בלה וג'יג'י גם התבטאו לא פעם נגד ישראל. כך למשלביום שטראמפ הכיר בירושלים כבירה הן שיתפו פוסט באינסטגרם בו כתבו "זו הפרה של החוק הבינלאומי ופגיעה אדירה בכל תקווה לשלום. בנאומו הגזעני אתמול, הוא מעולם לא הזכיר את פלסטין, אלא התייחס לישראל ולעם הפלסטיני כאילו פלסטין מעולם לא הייתה קיימת. ירושלים היא ותמיד הייתה בירת פלסטין הכבושה". אז איך קרה שהן הסכימו ללבוש שמלה של מעצבת ישראלית?

View this post on Instagram

Expanding the twindom

A post shared by ⚡️Simi & Haze⚡️ (@simihaze) on

 

 

 

 

 

מי שעוקב אחרי התאומות באינסטגרם בטח ראה שבימים האחרונים הן בילו בג'מייקה ביום הולדתו ה-40 של די.ג'יי דיפלו. מלבד לא מעט סטוריז מעוררי קינאה של מסיבות וחופים שכולנו היינו רוצות להיות בהן עכשיו, העלו התאומות תמונה בה אחת מהן לבושה בשמלת טול כתומה ושקופה. מי שעיצבה אותה היא עדי קרני בת ה-26, שעובדת כמעצבת ברשת "תמנון" ובמקביל עובדת על מותג משלה שנקרא "עדי קרני ווגט". קרני למדה עיצוב אופנה בבצלאל שבירושלים וסיימה את לימודיה לפני קצת יותר משנה.
"חברה שלהן שקוראים לה ג'נה וי איב פנתה אלי דרך האינסטגרם לפני כמה חודשים", מספרת קרני, "היא פנתה אלי שבוע לפני פסטיבל הברנינג מן וביקשה אותן בדחיפות, הייתי צריכה להכין שמלות חדשות תוך שבוע כי השמלות שכבר היו מוכנות היו בצילומים אחרים בלוס אנג'לס. איכשהו עמדתי בזה והצלחתי לשלוח עד התאריך שהיא ביקשה. שלחתי חמש שמלות שתיים מפרויקט הגמר שלי בבצלאל ושלוש שתפרתי מחדש. בסוף הן בכלל לא לבשו אותן ומאז בכל פעם שפניתי אליה היא אמרה לי 'עוד שבוע' וזה נדחה ונדחה".

 

"לפני כמה ימים שוב שלחתי לה הודעה, כבר רציתי לבקש את השמלות חזרה ואז היא אמרה שהן טסות לג'מייקה ושם הן יילבשו את השמלות".

התאומות הן ממוצא פלסטיני והתבטאו לא פעם נגד ישראל, לדעתך הן מודעות למוצא שלך?
"יכול להיות שכן כי ג'נה, מי שביקשה בשבילן את השמלות, יודעת שאני ישראלית אז אולי גם הן. פחדתי בהתחלה, אמרתי לעצמי 'אולי הן לא ילבשו כשידעו שאני ישראלית' אבל אני לא חושבת שזה מעניין אותן. אני לא משלבת בין אופנה לפוליטיקה, זה הקטע באופנה: כמו כל מעצב גם המטרה שלי היא להגיע לקהל כמה שיותר רחב, אני לא לא אמכור או אלביש אנשים בגלל שהם ממוצא כזה או אחר".

לצד האחיות לבשה את אחת השמלות גם הזמרת ג'סטין סייק עם חשבון אינסטגרם המונה מליון וחצי עוקבים. "היא ממש תייגה אותי, זה היה מרגש" מספרת קרני.
"התאומות לא תייגו אותי ומזל, כי הן בטעות כתבו בתיאור שזאת שמלה שנעשתה בטכנולוגיית תלת מימד, זה מביך. מי שמבין יודע שזה בלתי אפשרי".

 

זאת לא הפעם הראשונה ששמלות של קרני נלבשות על ידי כוכבים גדולים, "הכל התחיל כשהעלתי את פרויקט הגמר שלי לאינסטגרם, ופנתה אלי בחורה מלוס אנג'לס בשם שרון סימן טוב שאהבה את הדברים, וסיפרה לי שיש לה אח שהוא צלם ושהוא מגיע לארץ וישמח לעשות איתי צילומים. עשינו צילומים יחד בארץ שסביבם יצרתי את הקולקציה הראשונה. כמה חודשים מאוחר יותר הוא סיפר לי שהוא מצלם את סידני סוויני המוכרת כעדן מהסדרה 'סיפורה של שפחה' וביקש שמלות כדי לצלם אותה".

 

 

"היא הייתה סופר מתוקה, גם תייגה אותי וגם התכתבה איתי והודתה לי באופן אישי" משחזרת קרני. אחרי הצילומים של סוויני התחילו להגיע לקרני עוד ועוד בקשות לשמלות הטול השקופות והמינימליסטיות. בעקבות סוויני פנתה אליה צלמת אוסטרלית בשם מישל, שביקשה כמה שמלות עבור הזמרת האוסטרלית וורה בלו ובמקביל פנתה אליה גם ג'נה שהלבישה את התאומות סימי והזה.
מאז הספיקה קרני להלביש את מלי לוי בפרסומת של יובנה, לוסי דובינצ'יק, דורית רבליס וסופיה מצ'טנר בפרסומת של ללין, פרסומת שבעקבותיה הסטייליסטית חיה וידר ביקשה ממנה שמלה גם עבור הזמרת פטיט מלר.

 

שמלת הטול המנימליסטית שהפכה לסימן ההיכר של המותג הצעיר, הייתה חלק מפרויקט הגמר שלה שכלל בעיקר שמלות בשילובי הדפסי תלת מימד בכל מיני טכנולוגיות- תשוקתה האמיתית של קרני. במהלך לימודיה בבצלאל עשתה סטאז' במכון לכימיה בגבעת רם והתאהבה בשילוב של טקסטיל והדפסות תלת מימד. במסגרת לימודיה אף הצליחה להדפיס במדפסת תלת מימד ריקמה על הבד עצמו. את העבודה החדשנית הציגה מול מייקרוסופט בניו יורק ומול נציגים של בית האופנה גוצ'י שהגיעו לישראל. "מצחיק שבסוף הדבר העיקרי שאני עושה  בכלל לא משלב הדפסות תלת מימד" היא צוחקת. "מכל מה שעשיתי עם הדפסות תלת מימד, כולם התעניינו רק בשמלות טול, אז כרגע קצת זנחתי קצת את התלת מימד כדי להרוויח כסף, אבל אני בדרך להוציא קולקציה חדשה שכן משלבת הדפסים".

את מי הכי היית רוצה להלביש?
"זה ישמע בנאלי, אבל קיילי ג'נר. אני חולה על קרדשיאן- ג'נר, כשראיתי שקים עשתה לייק לתמונה של התאומות כל כך התרגשתי. אבל הכי הייתי רוצה להלביש את קיילי היא מכתיבת אופנה והיא נותנת דוגמה של אישה חזקה. אני ממש רואה את הבגדים שלי עליה, אם תהיה לי הזדמנות אעשה לה שמלות במיוחד, בצבעי ניאון".