אינסטנט ביוטי: המוצרים שיהפכו אותך מברווזון לנסיכה

בסילבסטר הקרוב תיראי נוצצת לפחות כמו היילי בולדווין | צילום: Gettyimages
בסילבסטר הקרוב תיראי נוצצת לפחות כמו היילי בולדווין | צילום: Gettyimages

רגע לפני חגיגות הסילבסטר זה הזמן להכיר את המוצרים והטיפולים שיהפכו אותך מברווזון ממוצע אך חביב לסינדרלה מהממת, גם אם רק לכמה שעות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

בתור חובבות ביוטי מחד אך שוקעות שמקבלות את העצלנות באהבה מאידך אין מגמה שיותר משמחת אותנו ממוצרי האינסטנט ביוטי. הם נקראים "אפקט סינדרלה", מצוידים בשלל חומרים פעילים ובדיוק כמו באגדות הופכים אותך לנסיכה יפהפייה ולו לכמה שעות. מי שרוצה להשקיע יותר תמצא עולם שלם של טיפולי בזק שמעניקים תוצאה מיידית, בלי לחכות ובלי לבזבז זמן. בקיצור, מושלם לאירועים בהם רוצים לדפוק הופעה כמו למשל ערב הסילבסטר המתקרב ובא. בדיוק בגלל זה בחרנו עבורכן 5 מוצרים ו-3 טיפולים שיהפכו אתכן ואת 2018 להרבה יותר נוצצת ויפה.

סילבסטר 2018 ב"את":
ניקול ראידמן חוגגת נובי גוד ומדליקה נרות שבת
מיקי בוגנים עם הלוקים הכי נוצצים של השנה
מה לובשים לסופ"ש של מסיבות? 6 לוקים לוהטים

המוצרים

1. אמפולות מיקרו קרם עוצמתי Instantly Ageless מבית Jeunesse Global Israel

מה? בלי מחטים, בלי כאב ובלי להגיע לרופא: המיקרו קרם של ג'נס גלובל כולל פפטיד (סוג של חומצת אמינו) בשם ארגיירליין וכן תערובת ייחודית של החומרים הפעילים סודיום ומגנזיום סיליקט. שחוץ מלשבור לכן את השיניים יהפכו את העור למתוח, יטשטשו קמטים ויעלימו עיגולים כהים ונפיחות סביב העיניים למשך 6-9 שעות.

מחיר: 310 ש"ח למארז של 25 אמפולות. כל אמפולה מספיקה לשימוש של פעמיים – שלוש.

לרכישה: ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766, בדף הפייסבוק של החברה או ישירות בלינק.

 

2. סרום למתיחה מיידית Immediate Age-Less של חברת SR Cosmetics

מה? הכירו את ה-Dame, רכיב אנטי אייג'ינג שיהפוך לחבר הכי טוב שלכן בזכות תכונות אנטי אוקסידנטיות. בשילוב עם ויטמין C ושמן המפ הם יהפכו את העור למוצק, מותח ונטול קמטוטים באופן מיידי למשך 4-6 שעות.

מחיר: 318 ש"ח.

לרכישה: להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות. כל הפרטים באתר.

סרום למתיחה מיידית של SR Cosmetics | צילום: יח"צ
סרום למתיחה מיידית של SR Cosmetics | צילום: יח"צ

 

3. שפתון KissKiss Roselip מעניק נפח של גרלן

מה? השפתון של גרלן מכיל תמציות שמן ורדים לשפתיים רכות וחלקות, הוא מגיע בשלושה גוונים – ורוד בהיר, ורוד כהה ואדום וחוץ מאפקט ההתפחה הזמני שהוא יעניק לשפתייך (עד 6 שעות!) הוא לגמרי יהפוך למוצר הטיפוח הכי יפה בתיק האיפור שלך.

מחיר: 174 ש"ח.

לרכישה: ברשתות הפארם.

 

4. מארז יהלום לטיפול אקספרס תלת שלבי של חברת Magiray Cosmetics

מה? המארז שמבטיח אותך להפוך אותך לנוצצת כמו יהלום או לפחות להוסיף פילטר קירה-קירה גם למציאות כולל 3 תכשירים: קרם פילינג לניקוי וקילוף העור, מסכת קולגן עם אפקט ליפטינג וקרם לחות לזוהר מיידי. כולם מכילים שלל חומרים פעילים, כולל אבקת יהלומים ואפילו תמצית מתאי גזע של נבטי חומוס שיהפכו את העור לאלסטי, רך וקורן באופן מיידי למשך 3 עד 24 (!) שעות. שימו לב, אצל נשים בגיל המעבר הנוטות להזיע האפקט יהיה חלש יותר.  

מחיר: 325 ש"ח.

לרכישה: להשיג במכוני יופי ברחבי הארץ או באתר.

 

מארז יהלום של Magiray | צילום: יח"צ
מארז יהלום של Magiray | צילום: יח"צ

 

5. Gravity Mud מסכת זוהר למיצוק והידוק של Glam Glow

מה? מותג הטיפוח הלוהט מהוליווד עשה עליה ארצה בדיוק בזמן. מסכת הבוץ שלו תסיר את התאים המתים, תרים ותהדק את העור ואפילו תגרום לו להיראות זוהר יותר. כל זה בזכות פולימרים ביולוגים, חמר עשיר במינרלים, אצת ים איסלנדית ואפילו חומצה היאלורונית. בחברה לא מגדירים מספר מדויק של שעות אבל מהניסיון שלנו העור נראה פשוט מהמם במשך יממה שלמה.

מחיר: 215 ש"ח.

לרכישה: ברשת אפריל או באתר GlamGuru.

 

הטיפולים

 

1. מזותרפיה ב-30 דקות

טיפול לחידוש העור והחייאתו באמצעות חומרי ההזרקה של RRS. מחדירים לעור באמצעות הזרקות קטנטנות חומצה היאלורונית, ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ואנטי אוקסידנטים. החומרים מחיים את העור ומעניקים לו הזנה עמוקה. מתאים לגילאי 35־28. 

התוצאה: שיפור מיידי במרקם ובמראה העור. לעור חלק, מבריק וזוהר עם
פחות קמטוטים.

מחיר: 1,000־800 ש"ח, בקליניקות של רופאים מתמחים ברחבי הארץ.

 

2. טיפול אינטנס רויאל ב-60 דקות של רונית רפאל

טיפול להבהרה ומיצוק אינטנסיבי של העור, לאפקט מתיחה והשבת הלחות לעור באופן מיידי. מבוסס על שילוב של טכנולוגיות מתקדמות: הבהרת כתמים באמצעות מכשיר ליטוש ייחודי וחומצות פילינג עוצמתיות, לצד שימוש בגלי רדיו למיצוק העור וייצור מואץ של קולגן ואלסטין.

התוצאה: מראה עור אחיד יותר, קורן ובריא. 

מחיר: מ־1,290 ש"ח, במרכזי רונית רפאל ברחבי הארץ.

 

 

3. יופי וקוויאר ב-45 דקות

ניקוי עם מסכת פילינג על בסיס קפאין, שמן קוויאר ושמן קנאביס. עיסוי בשיטת המניפות היפנית (בעזרתן יוצרים תנועות ליטוף, לישה וסיבובים מעגליים, לצד לחיצות ושיאצו בניקוז לימפתי) עם סרומים על בסיס קוויאר וויטמינים של חברת SR Cosmetics. מתאים לנשים בנות 30 ומעלה הזקוקות לבוסט של לחות ומעוניינות במראה מתוח ומורם.

התוצאה: עור מוצק, מתוח, חיוני וצעיר יותר.

מחיר: 480 ש"ח, אצל הקוסמטיקאיות.

קיט מזרק היברידי של מסיכת הקוויאר של SR Cosmetics | צילום: מלנית גל
קיט מזרק היברידי של מסיכת הקוויאר של SR Cosmetics | צילום: מלנית גל