רוך וקושי: רות אסרסאי חושפת סודות טיפוח

רות אסרסאי בקמפיין החורף של קרייזי ליין | צילום: שוקה כהן
רות אסרסאי בקמפיין החורף של קרייזי ליין | צילום: שוקה כהן

מורחת שמן קוקוס על הפנים אבל לא יותר מפעמיים בשבוע ורק אורגני, מכורה למייק אפ של מאק לעור כהה ועדיין משתמשת במוצרי תינוקות. רות אסרסאי, השוטרת הכי קשוחה ב"מטומטמת", חושפת שגרת טיפוח רכה ומפנקת למדי

88 שיתופים | 132 צפיות

רות אסרסאי שחקנית, בת 34, משחקת בהצגות "כבוד אבוד" ו"מפיסטו" בקאמרי ובסדרת הטלוויזיה "מטומטמת". פרזנטורית של קרייזי ליין.

טיפוח

"אני קצת נוסטלגית בטיפוח ועדיין אוהבת את הריחות מבית אימא. אני מתרחצת עם הסבון של ג'ונסון אנד ג'ונסון ומשתמשת גם בקרם גוף לתינוקות שלהם. מוצרי תינוקות הם נפלאים בעיניי, לא גורמים לנזקים ותמיד מעלים בי זיכרונות".

עוד סודות טיפוח של סלבס
איזה טיפ גאוני אניה בוקשטיין קיבלה מיובל שרף?
מי
כל צפיר פותחת כל יום עם מסכת חמצן 
חנה לסלאו נשבעת שבזכות הקרם הזה אין לה טיפת צלוליט

קוסמטיקאית

"פעם בחודש אני הולכת לטיפול פנים אצל מגי כהן ויוצאת כמו חדשה. היא גם זו שהמליצה לי למרוח שמן קוקוס אורגני על עור הפנים, פעמיים בשבוע לפני השינה. בבוקר אני מתעוררת עם עור מתוח ועשיר בלחות".

בושם

"לפני 15 שנה גיליתי את הוויט מאסק של בודי שופ ומאז אני מכורה. יש לו ריח פרשי ונקי ואנשים כבר יודעים לזהות אם הייתי בחדר ואומרים 'רותי הייתה פה'".

איפור

"כשהמעמד מחייב אני משתמשת במייק אפ Studio Fix של MAC לגוון עור כהה, המרקם שלו דק וכמעט לא מורגש. אני אוהבת את ערכת האיפור Palette Essentielle של שאנל לעיניים, לשפתיים וכסומק, היא פרקטית ומאוד נוחה. חוץ מזה אני משתמשת במסקרה לגבות Brow Drama של מייבלין ניו יורק, פודרה Luminys Silky של פופה ובשפתונים של MAC, יש לי אוסף של בערך 30 שפתונים בכל מיני גוונים".

ציפורניים

"מני־פדי זאת ההתמכרות שלי. פעם בשבוע־שבועיים, חורף וקיץ, אני אצל 'יהלי קוסמטיקה'. למדתי מאימא שתמיד חשוב שהרגליים והידיים יהיו מטופחות וזה שיא הנשיות בעיניי".

הכי כן

"בסופי שבוע אני אוהבת להתפנק עם אמבטיה מרגיעה ומורחת על הגוף פילינג שיאה וקוקוי של ללין. אני גם מאוד אוהבת עיסויים וכל כמה שבועות מזמינה אליי הביתה מעסה או הולכת לקבל עיסוי בבית מלון".

 

תיק האיפור של אסרסאי | צילום: רן גולני
תיק האיפור של אסרסאי | צילום: רן גולני

משמאל למעלה עם כיוון השעון: מייק אפ  Studio Fix MAC פילינג שיאה וקוקוי ללין שפתון Syrop MAC ג'ל Sublime Fresh לוריאל פריז מסקרה לגבות Brow Drama מייבלין ניו יורק פודרה Luminys Silky פופה ערכת איפור Essentielle Pallette שאנל. צילום רות אסרסאי: דניאל קמינסקי