באה, ראתה, לקחה: אנה זק למדה מטעויות העבר בשיר החדש שלה

שיחקה אותה. אנה זק מתוך הקליפ החדש "ויני וידי ויצ'י" | צילום מסך
שיחקה אותה. אנה זק מתוך הקליפ החדש "ויני וידי ויצ'י" | צילום מסך

איזה כיף שאנה זק הוציאה שיר שהוא גם להיט וגם פיצוי על טעויות העבר שעשתה בשירים הקודמים שלה. בים הגברים שמכתיבים לנו את החיים, לאדם עמו היא בחרה לשתף פעולה בשיר הזה יש משמעות אדירה

88 שיתופים | 132 צפיות

מאז השבעה באוקטובר האמנים והאמניות הישראלים נמצאים בדילמה – מתי זה הזמן הנכון להוציא שיר פופ קצבי וכיפי, רחמנא ליצלן, שאינו מתכתב עם המציאות המדממת והמטורללת שאנו חיות בה? אנה זק בוודאי גם התחבטה רבות בנוגע לסוגייה הזו, ואנחנו שמחות שהיא החליטה בכל זאת לשחרר היום (רביעי) את הסינגל החדש שלה "ויני וידי ויצ'י".

>> המייקאובר המטריף של אנה זק: ככה בחיים לא ראינו אותה! ואיך יפה לה השיער!

זק הביאה אותה בגרסה עברית נשית לאמירה המפורסמת של נפוליאון, וניכר כי היא למדה מטעויות העבר. קודם כל מדובר בלהיט פופ שכולו פאן טהור, דבר שכולנו כבר שכחנו שאפשר להרגיש. דבר שני, שלשמו נתכנסנו כאן בתכלס, זה השיעור החשוב שאנה למדה מטעויות העבר שלה. בעבר התבאסנו עליה יותר מפעם אחת על כך שהיא שרה מסרים מעצימים לנשים שנכתבים על ידי גברים. זה קרה ב"לך לישון" וקרה שוב ב"אולסטאר וגופיות", ולשמחתנו, גילינו שבשיר החדש שלה היא משתפת פעולה עם הראפרית המעולה והבועטת אקו.

>> שיר חדש עם מסר מעצים? אנה זק, בואי תראי מה פספסת

אקו, ששיתפה בעבר פעולה גם עם נגה ארז ואף כתבה את המוזיקה לסדרה המצוינת "המפקדת" (כאן 11), שותפה לכתיבה וללחן של השיר החדש של זק, והיא גם אחראית על הניהול המוזיקלי פה. לדבר הזה יש חשיבות מעבר לניימדרופינג הנשי ברשימת הקרדיטים. יש כאן עוד מוח של אישה ועוד לב של אישה, מה שחסר לנו כל כך בסדר היום הציבורי, בים הגברים שמכתיבים לנו את החיים.