אניה בוקשטיין מככבת בקליפ חדש ואינטימי

אניה בוקשטיין מתוך הקליפ "סימן" | צילום: מישה קמינסקי
אניה בוקשטיין מתוך הקליפ "סימן" | צילום: מישה קמינסקי

רגע לפני שהיא יולדת את בתה הראשונה אניה בוקשטיין מוציאה את השיר החדש "סימן". "השנה נפרדתי מאדם קרוב ואוהב ובאותה עת גיליתי שאני בהיריון. השיר נכתב בתפר הזה". צפו עכשיו בקליפ היפהפה והחשוף

88 שיתופים | 132 צפיות

איש כבר לא מרים גבה כשאניה בוקשטיין מוציאה עוד שיר. מי שנחשבת לאחת מהשחקניות הטובות בארץ עשתה את המעבר מקריירת המשחק גם לעולם המוזיקה בהצלחה מרובה. היא הוציאה לראשונה אלבום משלה ב-2013, אך זכורה לטוב בעיקר בזכות הסינגלים שהוציאה בשנתיים החולפות "ילד או גבר" ו"רוקדת" בהפקתו של הדי ג'יי עופר ניסים. שניהם הפכו ללהיטים, ובין היתר מיצבו את בוקשטיין כיקירת הקהילה הגאה.

אניה בוקשטיין | צילום: דודי חסון
אניה בוקשטיין | צילום: דודי חסון

עכשיו בוקשטיין מוציאה שיר חדש, פחות דאנסי אבל לא פחות מוצלח, בשם "סימן". את המילים והלחן כתבה בעצמה, וההפקה המוזיקלית נעשתה על ידי איתי צוק. השיר מלווה כמובן בקליפ חדש ואינטימי במיוחד, בבימוי של דיויד פרץ.

"השנה נפרדתי מאדם קרוב ואהוב וממש באותה עת גיליתי שאני בהריון. לאורך החודשים האחרונים העצב והגעגוע התערבבו עם הציפייה וההתרגשות כמו שקורה הרבה פעמים בחיים. השיר נכתב בתפר הדק הזה" סיפרה בוקשטיין שנמצאת בחודש התשיעי להריונה. "אני רוצה להאמין שאנחנו מסוגלים לתקשר בין עולמות, לחלום, לשלוח סימנים ולקבל אותות מהאהובים שלנו גם אם הם כבר לא אתנו וגם אם עדיין לא פגשנו אותם. בינתיים נותר לנו להמשיך ולחפש רגעים של חיים ושמחה סביבנו ולקוות לקבל מפעם לפעם סימן".

בעבר כבר סיפרה לנו בוקשטיין "המוזיקה זו ללא ספק הדרך המיידית שלי להביא את עצמי לידי ביטוי. זו עצמאות רגשית. כבר בגיל חמש עשו לי היכרות עם הפסנתר, ולמרות שהיו לי שנים של מרד אני מודה להורים שלי שהתעקשו. לכתוב שירים זו חוויה מעצימה. זה נותן לי הרבה אור וכוח בתקופות קשות. זה מניע אותי קדימה ונותן לי תחושת ערך עצמי".

בימים אלה, כאמור, נמצאת בוקשטיין רגע לפני הילדה. בנוסף היא מועמדת לתואר הסטייל אייקון של 2018 בתחרות פרסי האופנה שלנו. בטוחות שהיא צריכה לזכות? הצביעו לאניה עכשיו.

צפו עכשיו בקליפ החדש של אניה בוקשטיין 

סימן

מילים ולחן: אניה בוקשטיין
הפקה מוזיקלית: איתי צוק

תדעי לך שאת השמש שלי
כשאת מאירה
העולם לא רע
וגם אם לא נאמרה המילה
הרי לפעמים
לא צריך מילים

לאן את הולכת
יש לנו כל כך עוד הרבה לעשות
היד והלחי
הולכות איתי גם בעיניים עצומות

אם את יודעת מה יש בסוף
ואם מצאת את הדרך לחוף
אם את שומעת רעש לבן
זו אני ששולחת סימן

תדעי לך שאת הסדק שלי
כשאת עצובה
ולי אין תשובה

לאן את הולכת
יש לנו כל כך עוד הרבה להשלים
היד והלחי
שבות ועולות אלי בין הגלים

אם את יודעת מה יש בסוף
ואם מצאת את הדרך לחוף
אם את שומעת רעש לבן
זו אני ששולחת סימן
וגם את תשלחי לי לכאן