האם ברב-קו מנסים לפגוע בסקס אפיל של ברק שמיר?

דוגמן השנה 2018, ברק שמיר | צילום: גיא דניאלי
דוגמן השנה 2018, ברק שמיר | צילום: גיא דניאלי

החייל הכי לוהט בארץ הרגיל אותנו לקבל ממנו מנות גדושות של סקסיות לפנים. אחרי שהפך לדוגמן השנה, אמר פאטוץ' לנועה קירל ונחשף בתמונות שלא משאירות הרבה מקום לדמיון - ברק שמיר מככב בקמפיין לא צפוי לרב קו ובטוח שדווקא זה הדבר שיצעיד אותו קדימה: "אוטובוסים זה סטייל, די עם הפוזה"

88 שיתופים | 132 צפיות

 

הצבי ישראל על במותיך חלל, איך נפלו גיבורים. ברק שמיר, הנער בעל תלתלי הזהב, החייל מספר אחת בבסיס תל השומר, הדוגמן הכי לוהט בישראל מאז דודי בלסר ואלון ריינהורן ביחד נפל לתרמית. אין דרך אחרת להגדיר את הקמפיין החדש שלו שמעטר בימים אלה את רחובות תל אביב והסביבה. 'קמפיין' זו אולי מילה קצת גדולה כשהמוצר המדובר הוא לא אחר מכרטיס ההטענה האוטומטי לתחבורה ציבורית רב-קו.

החיבור בין שמיר לחברת רב-קו אונליין נראה בתחילה מפתיע, בלשון המעטה. כי מה יותר אנטי-סקסי מאוטובוס? מצד שני, אג'נדה ירוקה, תדמית עמימית, נגישה ולא מתפלצנת מעולם לא היו לוהטים יותר כמו עכשיו. אז מה עומד מאחורי הקמפיין המפתיע? יצאנו לחקור.

אתה יודע במקרה מתי עובר פה קו 42? ברק שמיר | צילום: גיא דניאלי
אתה יודע במקרה מתי עובר פה קו 42? ברק שמיר | צילום: גיא דניאלי
זו לא בדיחה: ברק שמיר בקמפיין לרב-קו
זו לא בדיחה: ברק שמיר בקמפיין לרב-קו


נשות ישראל התרגלו שאת תמונתו של 
שמיר אפשר למצוא תחת הערך 'לארד' במילון ולא בשלט על תחנת אוטובוס ברחוב אבן גבירול, לכן אפשר להבין את גודל הזעזוע. זו לא פעם ראשונה ששמיר מצליח לעורר את כל החושים שלנו. הוא פרץ לחיינו כילד תמים ורך בשנים עם תלתלי זהב, מאז הוא נפרד אמנם ממה שהפך להיות סמלו המסחרי אך לא איבד במיל את הצ'ארם, הבוד ומה שבהמשך הפך להיות סמלו המסחרי החדש – המבט שמצליח להיות סקסי ואטום בה בעת ובעונה אחת, בחו"ל קוראים לו מבט 'העז המשוטטת בהרים' והוא נפוץ למשל בקרב דוגמנית העל בלה חדיד. בארץ שמיר הוא היחיד שהצליח להביא אותו לדרגת אמנות. כל זה כמובן בלי להזכיר את מערכת היחסים שלו עם נועה קירל שאמנם הסתיימה בטונים צורמים אך תיזכר לנצח בזכות שלל רגעי קרינג' שחיברו בין להט נעורים לבין התמכרות מסוכנת לשיזוף.

 

 

במסגרת הניסיון לעודד את כולנו להשתמש ברב-קו ולהפסיק את השימוש בכסף מזומן באוטובוסים התכנסו מיטב המוחות והגו את הקמפיין שמופיע על תחנות האוטובוסים ומשלב סלוגנים חדים כמו 'טענתי באפליקציה' ו'טענתי בכספומט' ואף – שימו לב – 'טענתי בקיוסק' כשלצידם, כמיטב המסורת, מופיעה מופיעה תמונה של איש או אישה מתת ז'אנר ישראל-ישראלי, אזרחים חביבים שכולנו יכולים להזדהות איתם, לא מכוערים מדי ולא יפים מדי. אה, כן, ואחד ברק שמיר.

זה כמובן הרגע בו נזעקים כל החושים העיתונאיים. איך יכול להיות שברק שמיר – מי שחורך את המסלולים של ורסאצ'ה ומוסקינו ומככב בתמונות סופר חשופות (סליחה, עירום אמנותי) במגזיני אופנת גברים מסביב לעולם – השתרבב לתוך הקמפיין? האם מדובר בניסיון של השר ישראל כץ לפגוע במוג'ו של שמיר הצעיר וכך להשפיע באופן לא מודע על כולנו לנסוע באוטובוסים או אולי דווקא בניסיון ניהול יצירתי לצאת מחוץ לקופסה?

כל זה הופך נפיץ אף יותר בהתחשב ברשימת ההישגים האחרונים של שמיר. הדוגמן הישראלי כבר צעד על המסלולים הנחשבים והפך לפייבוריט של מותגים כמו Dsquared2 אבל שיא השיאים הגיע בנובמבר האחרון, אז הצטלם למגזין אופנת הגברים Man About Town בתמונות שלא משאירות מקום לדמיון אבל לגמרי כן משאירות מקום לדברים אחרים. חברות, כשמקס נורדאו דיבר בקונגרס הציוני השני על יהדות השרירים הוא דיבר על ברק שמיר. החייל, הרווק, הדוגמן. אז איך יכול להיות שבישראל 2018 איש בישראל לא מבין את הפוטנציאל האמיתי שלו ומנסה בכוח להוריד? אחרי שניסיונות להשיג את השר ישראל כץ עלו בתוהו (הוא כנראה מחכה בתור לקו 480 מהתחנה המרכזית) פנינו לשמיר עצמו שהיה נגיש מתמיד כמו קו 5 שמגיע בתדירות של כל 5-7 דקות בשעות העומס.

ברק שמיר מככב על שער מגזין Man About Town | צילום: Christian Oita
ברק שמיר מככב על שער מגזין Man About Town | צילום: Christian Oita

 

 

אהלן ברק, ראיתי שאתה בקמפיין חדש לרב-קו. אתה אחד הדוגמנים הכי בולטים ולוהטים בארץ, לא מזמן התפרסמו תמונות סקסיות שלך במגזין Man About Town. תגיד, הקמפיין לרב-קו הוא לא קצת לא קשור?
שמיר: "מה זאת אומרת לא קשור?"

אנחנו רגילים אותך לראות עושה דברים לוהטים, פאשן. רב-קו זה לא מוסקינו.
"אני חי בישראל את יודעת, כאילו. רב-קו זה משהו שהוא מאוד… הוא מאוד עממי… כל חייל או כל בן אדם… רוב האנשים משתמשים בזה".
אז מבחינתך הקמפיין לא מפריע?
"מה זה מפריע? בואי, קיבלתי הרבה כסף על הדבר הזה. וגם בגילי אוטובוס הוא משהו שהוא סטייל".
מה?!
"כן. מבחינתי זה משהו סטייל. גם אם את רואה במילה 'אוטובוס' משהו של אגד או דן או לא יודע מה, אוטובוס זה משהו שהוא… לא יודע בדיוק… משהו שהוא מאוד נחשב".
חשבתי שהיום הנוער מעדיף אופניים חשמליים.
"לא, ממש לא".

View this post on Instagram

???????????? @itsbarakshamir for @_manabouttownuk

A post shared by CHRISTIAN OITA (@christianoita) on

"את צריכה להבין שזה גם לא צולם עכשיו. יש לי פרויקטים שסיימתי לפני שנה שיצאו עכשיו. במקרה זה יצא ככה. נגיד גם צילמתי קמפיין של דיסקוורד עם אירינה שייק לפני חודש והוא יוצא באמצע ינואר".
אירינה שייק לא הייתה מצטלמת לקמפיין לרב-קו מקומי.
"אני לא אירינה שייק ממי".
בקרוב תהיה. ברק, תאמין בעצמך.
"לא, איזה בקרוב. אני לא אירנה שייק. אם היינו מרוויחים אותו דבר אז את יודעת, האקסית שלי הייתה ג'יג'י חדיד והחיים שלי היו שונים".

 

View this post on Instagram

????⭐️???? @itsbarakshamir for @_manabouttownuk

A post shared by CHRISTIAN OITA (@christianoita) on

 

אז לסיכום, אוטובוס זה סטייל ואין לך בעיה עם הקמפיין רב-קו למרות שראיתי שבכלל לא העלית את זה בשום מקום.
"לא, למה? העליתי באינסטגרם. בסטורי".
אה, אבל סטורי חולף אחרי 24 שעות.
תראי, הקמפיין הזה לא קשור בכלל לירידה ברמה או משהו כזה. אני לא כל הזמן יכול להיות היי פאשן כל היום. אני רוצה גם להתפתח בתחום של המשחק. ובואי, רב-קו זה משהו שהוא מאוד… איך אני אסביר את זה? 70% מהאנשים בישראל נוסעים ברכבות ואוטובוסים וחוץ מזה שאני חייל וזה ופה ושם, אז הכל יצא ביחד".

ברור. טוב, בהצלחה ברק. עשית לי חשק לנסוע באוטובוס.
"גם עוד חודש נגיד אני טס לצלם שער חדש במגזין ענק ענק ענק בשם Wonderland שניקי מינאז' הצטלמה אליו, שון מנדז וכאלה. אני לא מחליט מתי זה יוצא, אני לא יודע מתי דברים יוצאים".

"ברק שמיר ראוי לשבח בתור דוגמן בינלאומי" מספר לנו היום מי שעומד מאחורי הליהוק האמיץ – ירי, הסוכן של שמיר שהוא גם הדוד שלו. "ברק הוכיח שהוא מתחבר לערך של שווה בין שווים בתחבורה הציבורית ובכלל. הוא מרגיש כבוד גדול להיות שותף בקמפיין הזה. די עם הפוזות, עם האגו. המטרה היא שכולם כולל כולם יוכלו לנסוע בתחבורה הציבורית ולהרגיש הכי בנוח. מדובר בשינוי סדרי עולם מאז קום המדינה שהתשלום יהיה מעתה באמצעות רב קו בלבד. הנהג יתרכז אך ורק בנהיגה ובכך יוביל לקיצור לוחות זמנים ונסיעה בטוחה".

שמיר, אם כן, לא מוצא דבר מה מוזר בקמפיין. חדי העין או סתם מכורי האינסטגרם חסרי החיים אף מוסיפים כי שמיר הוא הרי חייל, מה שאומר שהוא כלל אינו זקוק לרב-קו.אבל אמת בפרסום, או לא, בצד. שמיר הוא רק קורבן נוסף של היחידה ללוחמה בסקס אפיל הישראלי. איך עוד אפשר להסביר את העובדה שאנחנו חיים במדינה בה הטופ מודל הגדולה ביותר היא בכלל פרזנטורית של חליפות טרנינג בנות שני חלקים? שמיר בן ה-19 הוא שעיר לעזאזל קטן ולא מזיק בהשוואה לבר רפאלי בת ה-33 שבמשך שנים כובשת שטיחים אדומים בחו"ל, מרימה במסיבות של "ווג" ומאלצת אותנו להסתפק בפירורים. ואנחנו? שותקים, מבליגים, מסתפקים בסייל על כל מחלקת האקטיב וור בהודיז ולא מרימים קול צעקה.

הרי גם כאשר שלומית מלכה הפצירה בנו בכל הזדמנות לשים קסדה במקום להמם אותנו בקמפיין לוהט וחדש לא צייצנו. אז מה לנו כי נלין עכשיו? אנחנו חיים בעולם כאוטי והפכפך בו דוגמניות יפהפהיות מדגמנות טרנינגים ונוסעות באופניים חשמליים, במקרה הטוב, או במונית שירוע בדרך לאבדון, במקרה הרע. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה ולא מחליפת פוטר 50% כותנה אבל דוחה באופן קבוע ושיטתי כל ניסיון לסקסיות לוהטת וישירה. ישראל 2018, תמונת מצב.

זו חליפת טרנינג שני חלקים או שאתם סתם שמחים לראות אותנו? בר רפאלי ואון רפאלי ל-Hoodies | צילום: אייל נבו
זו חליפת טרנינג שני חלקים או שאתם סתם שמחים לראות אותנו? בר רפאלי ואון רפאלי ל-Hoodies | צילום: אייל נבו