מה הדבר שהאמריקאיים הכי אוהבים בגל גדות?

גל גדות במסע הקידום ל"ליגת הצדק" | צילום: Gettyimages
גל גדות במסע הקידום ל"ליגת הצדק" | צילום: Gettyimages

גל גדות מתראיינת למגזין ELLE ומספרת על סבה ניצול השואה ולמה ברגע הראשון שנאה את בעלה. על הדרך היא זוכה למחמאות על "המבטא הישראלי האקזוטי" וגורמת לאמריקאים לתהות - יכול להיות שהיא מושלמת מדי כדי להיות אמיתית? עד שתתגלה התשובה אנחנו נמשיך לבהות בתמונות הלוהטות שלה מתוך ההפקה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

השערים המדהימים שגל גדות כובשת בחו"ל כבר הופכים לעניין שבשגרה. אחרי שהיממה את כולנו על שער מגזין גלאמור עם זוג מגפיים מנצנצים של סן לורן, הפעם היא כובשת את שער מגזין ELLE האמריקאי ומביאה את סטייל האמזונה לגבהים חדשים.

לצד שלל התמונות המטריפות בהפקה גדות גם התראיינה למגזין ויש סיכוי שזה הריאיון הכי מפרגן שהכוכבת הישראלית זכתה לו. עד כמה מפרגן? ובכן, הוא נפתח עם שלל מחמאות ללא פחות מ"המבטא הישראלי האקזוטי" שלה.

"המבטא הישראלי ללא ספק עובד בשביל גל גדות. עמוק, אקזוטי והופך כל מה שהיא אומרת ליותר – יותר מצחיק, יותר עצוב, יותר רציני ובעיקר יותר שובה לב".
דורות של תלמידים בבתי ספר למשחק חשבו שהדבר היחיד שמונע מהם להפוך לכוכבים בהוליווד הוא מכשול השפה ומה אתן יודעות, מתברר שדה איזראלי אקסנט הוא הדבר הכי לוהט שיש. את זה גם גדות עצמה למדה בדרך הקשה.

הכוכבת סיפרה "כשהייתי בישראל, הרבה לפני וונדר וומן, הרבה לפני כל דבר, הלכתי למורה הפרטית שלי לאנגלית ואמרתי לה שהמטרה שלי היא לדבר אנגלית שוטפת במבט אמריקאי תוך שנה. היא מקסימה, בת איזה שישים ומשהו ופשוט אמרה לי "גל, זה לא יקרה" ואני אמרתי "על מה את מדברת, אני אבוא אלייך 3 ימים בשבוע, כל פעם לכמה שעות, נעשה מזה טירונות". ואז היא פשוט שאלה אותי למה שאני ארצה לעשות את זה, אמרתי לה שעם המבטא הישראלי שלי אני מתאימה רק לתפקידי נישה וזה מצמצם את ההזדמנויות שלי ואני רוצה שתהיה לי הזדמנות לגלם תפקידים בינלאומיים". כל מה שהמורה של גל אמרה לה בתגובה זה: "יש לך בכלל מושג כמה אמריקאיים בלוס אנג'לס שנראים הרבה יותר אמריקאיים ממך עם מבטא יותר טוב משלך מחפשים תפקידים? פשוט תהיי את". ומה אתן יודעות, הפעם העצה הכי קלישאתית בספר הקלישאות עבדה. מצד שני, כשאת גל גדות זה לא ממש רע להיות עצמך.

גל גדות במגזין ELLE | צילום: Paola Kudacki
גל גדות במגזין ELLE | צילום: Paola Kudacki

 

לא שהיינו צריכות את הריאיון הנוכחי כדי לדעת שהאמריקאיים פשוט מאוהבים בוונדר וומן. רק באוקטובר האחרון קלי קלרקסון קראה לגדות "כלבה" פשוט כי זה לא פייר שהיא גם יפה, גם מצחיקה וגם חכמה. אל רשימת המחמיאים מצטרף הבמאי זאק סניידר שמתאר את האודישן של גדות לתפקיד וונדר וומן ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" כאהבה ממבט ראשון: "זו הייתה הפעם הראשונה שבחנו את גל מול מצלמה אבל בעצם המטרה הייתה לבחון את הכימיה בינה לבין בן אפלק. בסוף האודישן הוא היה אמור להסתכל עליה ואז ללכת אבל הוא פשוט עמד במקום וצפה בה, באותו רגע היה לו פרצוף של "וואו, היא אדירה" וכולנו ידענו שהיא האחת".
חוץ מאפלק ומסניידר גם רובין רייט מופיעה בכתבה ולא שוכחת להחמיא: "גל לוהקה בתזמון מושלם, בדיוק כשהתחיל לעלות כל הנושא של שוויון וצדק לנשים. היא הגיבורה הנשית שמייצגת את השיח הזה וזו הסיבה להצלחה הבינלאומית שלה".

מה כל כך מצחיק שם? גדות למגזין ELLE | צילום: Paola Kudacki
מה כל כך מצחיק שם? גדות למגזין ELLE | צילום: Paola Kudacki

 

בהמשך עובר הריאיון לפסים יותר אישיים ואף כולל אזכור לסבא של גדות – אברהם וייס שהיה רק בן 13 כשהנאצים הגיעו לכפר שלו בצ'כוסלובקיה ושרד את אושוויץ. "אחד מהסיפורים שאני עובדת עליהם כרגע הוא על השואה מנקודת מבט של אישה. אני מרגישה שלספר את הסיפור הזה זה חלק מהמשימה שלי. סבא שלי תמיד אמר לי: אם תשכחי מההיסטוריה – היא תחזור על עצמה" סיפרה גדות.


חוץ מההיסטוריה המשפחתית אם יש משהו שבאמת מעניין את כולם לגבי גדות הוא מה בדיוק הסיפור עם עגיל ההליקס שלה.
"חגגתי יום הולדת 28 והרגשתי אלוהים, זה כבר מספר רציני. אמרתי לעצמי שאני חייבת לעשות משהו שיגרום לי להרגיש שוב צעירה. ואני פחדנית מדי לקעקועים". אותם היא משאירה לבעלה ירון ורסנו אבל מסרבת לגלות איפה בדיוק הוא מקועקע.

וודג' שלמות | צילום: Paola Kudacki
וודג' שלמות | צילום: Paola Kudacki

 

ואם כבר בעלה ירון, מסתבר שהשניים ממש לא נפגשו בבר, במועדון או דרך חברים משותפים אלא בריטריט במדבר אליו הגיעה גדות שבורת לב. "נפרדתי מהחבר שלי מהתיכון אחרי 4 שנים והייתי בסדר עם זה. אחר כך הגיעה עוד מערכת יחסים ועוד אחת, כולם היו מבוגרים יותר ממני וכל הזמן שברו לי את הלב" היא מתארת. "הייתי כמו כלבלב לברדרור – רק רציתי להיות עם מישהו שיאהב אותי ויחבק אותי. אני לא אוהבת להיות לבד. גם ירון היה שם עם חברים. הוא לא הסתכל עלי בכלל, אחר כך הוא ביקש ממני מצית, אחרי שנתתי לו הוא אמר לי 'מה הקטע עם העודף ביטחון עצמי?'  וזה ממש עיצבן אותי", אבל תהיו בטוחות שהסיפור לא נגמר כאן.
"האוכל במקום היה ממש דוחה אז בשלב מסוים ירון פשוט נסע שעה וחצי למסעדה הכי קרובה והזמין עבור כולנו את כל התפריט. ישבנו כולנו ואכלנו, הוא אכל לידי ואז פשוט שמתי את היד שלי על הירך שלו וזה היה זה. התחלנו לדבר ולא הפסקנו עד הבוקר". השניים נשואים כבר 9 שנים וגדות עדיין מתארת אותו כ"סופרמן שלי, אהבת חיי. כמה רחוק אני יכולה ללכת איתו? די רחוק". נמסנו.

ואנחנו ממש לא היחידות שנמסות, מאוהבות ומתמוגגות מגדות. "אני לא רוצה להיות המפיצה של פייק ניוז אבל יש סיכוי גבוה שגל גדות היא בעצם סוכנת סמויה של המוסד והיא כאן במשימה לגייס צוות נשי של ליגת הצדק" מסכמת המראיינת הולי מילה את הכתבה עם גיבורת העל. תיאוריית הקונספירציה הבאה כבר בדרך.

דווקא מתאים לך איזה תפקיד של סוכנת סמויה | צילום: Paola Kudacki
דווקא מתאים לך איזה תפקיד של סוכנת סמויה | צילום: Paola Kudacki