לאה שנירר: "בגיל 60 זה בסדר לרטש, רבאק"

לאה ומיה שנירר | צילום: רפי דלויה
לאה ומיה שנירר | צילום: רפי דלויה

מזריקה בוטוקס בכיף, בעד ריטוש ושונאת דיאטות: לאה שנירר מצטלמת יחד עם דור ההמשך, הבת מיה, ועונה לכל המטיפים. פאן במקסימום? לא נכחיש

88 שיתופים | 132 צפיות

שלושה ימים מפרידים בין מיה שנירר לאירוע החשוב בחייה עד כה – חגיגות בת המצווה שלה, שצפויות להיות לא פחות מפוארות מחגיגות ה-60 של אמא לאה שנערכו לפני מספר חודשים. על אף הלחץ שאין להקל בו ראש השתיים מוצאות זמן לקפוץ לסט של דלתא און ליין ולהצטלם יחד בפיג׳מות וואנזי של החתולה היפנית "הלו קיטי", שנירר אף מתהדרת בצמד גולגולים א-לה-נטע ברזילי. האם זה היה עובר את החברה ניקול ראידמן מכיכר המדינה?

לאה: "אנחנו עובדות עם הבגד שאנחנו הכי רוצות ללבוש. זה מאוד אותנטי ואנחנו אנשים מאוד אותנטיים".

אותנטי היא מילה מעט חמקמקה כשאת לאה שנירר, אישה שעובדת בלהיות מעושרות ולא פחות חשוב – מאושרת, כשאת מורשת ה'פאן לי במקסימום' היא מקפידה להנחיל גם לדור ההמשך, הבת מיה שבינתיים מקמצת בפרטים על החגיגות, אבל מוכנה להבטיח "הולך להיות אירוע וואו. אני ואמא באותו ראש".

איזו שמלה בחרת?
מיה "יהיו לי שתי שמלות, אחת של מילי דהן ועל השניה אנחנו עוד חושבות".

לחוץ, האירוע עוד שלושה ימים.
לאה: "לי עוד בכלל אין שמלה, בין הצילומים אנחנו עובדים על מה אני אלבש. זה בעשייה".

אותנטיות: מיה ולאה שנירר על הסט של "דלתא" | צילום: רפיה דלויה
אותנטיות: מיה ולאה שנירר על הסט של "דלתא" | צילום: רפיה דלויה

>> איך הפכו השפתיים לציצי החדש?

אצל שנירר החגיגות הן עניין קריטי. מי שהתפרסמה בתוכנית הדוקו-ריאליטי "מעושרות" מקבלת באופן שוטף ביקורות צולבות על אורך חייה הרברבני והמנותק. מבחינתה זה בכלל לא אישיו והיא לא מרגישה שום צורך להתנצל. "אני מרגישה מאוד בנוח לדבר על כסף" אמרה לא פעם בראיונות. רק באפריל האחרון היא חגגה יום הולדת 60 באירוע שכלל חופשה משפחתית במלון יוקרתי במלדיביים וטיול לא פחות מפונפן עם כל הבסטיז המפורסמות כולל ציפי רפאלי ומיכל אנסקי בחיפה.

שנירר כאמור לא מתרגשת, אולי כי במקביל היא גם לא מפסיקה לחטוף ביקורות על האופן בו היא נראית. באוגוסט האחרון הצטלמה בבגד ים לשער מגזין "סגנון", ולטענת הגולשים גופה רוטש בצורה שחורגת מהמציאות.

View this post on Instagram

Mama & Mia????

A post shared by Lea Schenirer (@leaschenirer) on

"מאוד רציתי לפרסם גם את התמונה הלא מרוטשת, אבל בסוף אמרתי שאם אעשה את זה זה מצטדק ואני לא במקום של להצטדק" אומרת שנירר בכעס. "באמת שבשער הספציפי הזה כמעט לא היה ריטוש. וגם אם היה, היום עושים ריטוש לכל התמונות, גם לבנות 25. הטיפול אצלי היה ממש מינימלי. אנשים פשוט לא מאמינים שאני באמת נראית ככה, חמסה חמסה חמסה.

ובכלל, ההתעסקות הזאת צבועה. היום לכל אחד יש טלפון ואפליקציות והוא מרטש את עצמו, כולם עושים לעצמם פוטושופ ומעלים. מה שלא אוהבים – מסדרים. אני לא מבינה על מה מצטדקים, אבל כנראה תמיד יעשו סיפורים, ותמיד יגידו. ראבאק, בגיל 60 זה בסדר לרטש".

ולא רק פוטושופ, שנירר מעולם לא הסתירה את העובדה שהיא מזריקה בוטוקס ומשפצת מה שהיא לא אוהבת. כבר בפרק הראשון של "מעושרות" נראית שנירר מסתכלת על המידלדל משל היה חייל חמוש בזרוע האויב (תרתי משמע) ומצהירה חד משמעית – "לזה רק שאיבה תעזור". וכפי שאקדח שמופיע במערכה הראשונה ירה בשלישית, כך גם שנירר לא חוסכת מהקהל שיפוצים, פיסולים ותיקונים לרוב.

>> הסכנות שלא סיפרו לך על חומצה היאלורונית

"אין דבר כזה תרבות ניתוחים" היא מצהירה, "מה שצריך לעשות עושים. אישה צריכה להרגיש בנוח, זה לא טרנד".

אומרים עלייך שאת מסרבת להתבגר.
"אין אנטי אייג'ינג. יש פרו אייג'ינג, אני למען האייג'ינג. בכלל, אני חושבת שלאישה אין גיל וכל הטייטל הזה זה מה שהורס את הכל. היום אני אמא פי אלף יותר טובה לילדים שילדתי בגיל 49 מהילדים שילדתי בגיל צעיר יותר. ב-2018 אין גיל, אין נוסחאות, אין 'כן' ו'לא', העולם היום פתוח".

אל העולם הפתוח הזה כאמור חולמת גם היורשת של שנירר להצטרף. "אני רוצה להיות דוגמנית ושחקנית, החלום שלי זה להופיע עם עומר חזן, ולשחק בסדרות. לא לצעוד על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט אבל אני כן רוצה להופיע במגזינים", מספרת מיה, שנקטעת בהתרגשות על ידי אמא לאה: "אמאאאא, זה מתקרב, הילדה גדלה".

הרבה מפורסמים רוצים למנוע את הפרסום מילדיהם, כדי שלא יחוו מה שהם חווים.
לאה: "הם יעשו את זה גם בלי שנרצה. מיה צריכה לעסוק במה שהיא אוהבת, ואם היא חושבת שזה המקום שלה, אני מעודדת, היא לומדת משחק והולכת לאודישנים. אני סומכת עליה והכל בגבולות הטעם הטוב והשפיות. כן צריך להכין אותם לזה שזה עולם אכזר, צריכה להיות להם נפש חזקה. אבל כל אמא יודעת מה טוב לבת שלה, זה כמו במגמות בבית הספר. אמא יודעת אם הילד שלה יכול ללכת לחמש יחידות מתמטיקה או חמש יחידות באנגלית. או כמו למשל עם תזונה, אומרים לנו שיש לנו את הילדים הכי שמנים, אבל זה בגלל שמתעסקים עם זה כל הזמן, כשמתעסקים במשהו יותר מדי כבר לא יודעים שום דבר".

אז מיה, את מוכנה לעולם השואביז האכזרי?
מיה: "אני מוכנה".

מיה ולאה שנירר | צילום: רפי דלויה
מיה ולאה שנירר | צילום: רפי דלויה
ועם האח רפאל | צילום: רפי דלויה
ועם האח רפאל | צילום: רפי דלויה