נועה קירל: "אני ומרגי רוצים להיות יחד, מאוהבים, הביקורת הייתה שווה את זה"

נועה קירל בסט הצילומים | צילום: ערן לוי
נועה קירל בסט הצילומים | צילום: ערן לוי

חודש אחרי שחשפה את הזוגיות החדשה עם יהונתן מרגי, נועה קירל לא מתייחסת לתגובות הקשות נגדה ומסבירה: "חשוב לי להעביר את המסר שכל אחד צריך לחיות בשביל עצמו". אז איך מנהלים זוגיות כשאת הזמרת הכי מבוקשת במדינה? ריאיון אישי

88 שיתופים | 132 צפיות

 

חודש עבר מאז חשפה נועה קירל (17) בחשבון האינסטגרם שלה את הזוגיות עם יהונתן מרגי  (18) שכונה לא פעם אחת כג'סטין ביבר הישראלי. הפוסט שהעלתה היה וידאו של השניים עם פילטר ורוד שרים יחד את "I'm Yours" של Jason Mraz. שיר שיצא לפני עשור ומדבר על אהבה מתוקה ללא מעצורים, ספק אם בחירת השיר נעשתה במכוון, או מדובר בצירוף מקרים. התגובות הקשות לא איחרו להגיע, הסיבה היא שחודשיים לפני זה סיימה קירל זוגיות של שנתיים עם הדוגמן ברק שמיר. "איכס אני מריחה את הכסף שהביאו להם עד פה" כתבה אחת הגולשות בתגובה לזוגיות של קירל ומרגי, שהייתה אחת מבין אלפי תגובות שיימינג קשות כנגד קירל.
"היה לי חשוב להעביר את המסר שכל אחד צריך לחיות בשביל עצמו ולעשות מה שהוא מרגיש בלי לחשוב מה אנשים אחרים יגידו" מספרת קירל.

איך התמודדתם עם מטח התגובות והביקורות הקשות?
"בהתחלה היה באז גדול הרבה יותר ממה שציפינו, זה היה מאוד קשה כי גם התקשורת וגם האנשים סביבנו כל אחד אמר מה שהוא רוצה וזה לא תמיד היה נעים. היו כמה ימים קשים. אבל זה שווה את זה כי זה מה שאנחנו רוצים, אנחנו מאוהבים".

View this post on Instagram

Im yours @jonathanmergui ❤️

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_) on

 

אנחנו פוגשות את קירל על סט הצילומים לפרסומת החדשה של מוי כיף, הראיון מתנהל תחת לחץ ארטילרי, במאי הפרסומת מצהיר שנגמר זמן הראיונות. קירל מחייכת אליו ומבקשת רק עוד שתי דקות. מצורת הדיבור וההתנהלות שלה אפשר לשכוח לפעמים שמדובר בילדה בת 17, שחוותה כל שיימניג אפשרי בשלוש השנים האחרונות, מאז פרצה לתודעה הציבורית בשנת 2015 כשהייתה בת 14 בלבד.
"זה מאוד קשה. אבל בגלל שאני חווה ביקורת קשה מגיל צעיר למדתי לחיות עם זה ואני מתרכזת בדברים החיוביים יותר. היו הרבה תגובות שהצליחו לשבור אותי, אבל היום אני חזקה ויותר חסינה לזה מפעם" היא מצהירה.

קירל כבשה מהר מאוד את ליבו של הדור הצעיר וכיום אין כמעט אדם בישראל שלא מכיר את השם. בימים אלו היא נמצאת בעשייה בלתי פוסקת: לצד הלימודים השוטפים שלה היא מככבת בסדרה "כפולה", מצטלמת לקמפיינים וטוחנת חזרות אינטנסביות לפסטיגל, שם היא משחקת בתפקיד ראשי לצד מרגי ושם גם נרקם הרומן החמוד.

איך אפשר לנהל זוגיות בטירוף הזה?
"הבן זוג שלי איתי בפסטיגל", היא צוחקת, "זה מאוד קשה לתמרן בין מלא הפקות, זאת תקופה מאוד אינטנסיבית, אבל הוא מהתחום אז הוא מבין את זה".

יש לך הרגשה לפעמים שמרוב עשייה את מפספסת את גיל ההתבגרות?
"אני לא מרגישה שום פספוס אני רק מרוויחה. הרווחתי את הזכות להגשים את החלום שלי ולעשות כל יום את מה שאני אוהבת".

"בן הזוג שלי מבין אותי", נועה קירל בסט הצילומים | צילום: ערן לוי
"בן הזוג שלי מבין אותי", נועה קירל בסט הצילומים | צילום: ערן לוי