האם אנחנו לקראת אפוקליפסת קרדשיאן?

| מאת: אביב וינברגר

קצת יותר מעשור עבר מאז פרצה משפחת השערוריות והסלפי לחיינו וגילתה לנו שמלבד כותרות היא יודעת לעשות גם כסף. הרבה כסף. אז כמה באמת שוות קים, קורטני, קלואי, קנדל וקיילי והאם שאר מותגי העל צריכים להתחיל לחשוש מהיום בו נקנה רק קרדשיאן?

  • https://atmag-static-timeout.netdna-ssl.com/media/2018/01/sizes/H-17_wo_680_382.jpg
האחיות קרדשיאן בפרסומת החדשה לקלווין קליין | צילום: Willy Vanderperre

 

 

לא באמת היינו צריכות עוד הוכחה שמשפחת קרדשיאן היא אימפריה, אבל השבוע קיבלנו אחת אחרי השנייה 3 הוכחות המדגישות כי מדובר בהרבה יותר מעוד משפחה עשירה, מדובר בתאגיד. בתחילת השבוע נודע כי קורטני קרדשיאן מתכננת ללכת בעקבות האחיות קים וקיילי ולהשיק ליין איפור בשם 2Die4Kourt. אתמול פורסם ברחבי העולם הקמפיין החדש של קלווין קליין בו מצולמות כל האחיות בסדרת תמונות משפחתית ומהממת. ואתמול דיווח אתר TMZ שגם קלואי עומדת להשיק ליין איפור משלה בשם KOKO Kollection by Khloe Kardashian. וזה כמובן בלי להזכיר את כל הסקנדלים הקודמים, כולל הולדת בתה השלישית של קים קרדשיאן שיקגו ווסט, קלואי שבעצמה מצפה לבייבי ובינתיים גורמת לכל העולם להתמכר לתרגילי הכושר שלה וכמובן קיילי שכנראה תגרום לנו לתהות אם היא בהיריון עד הרגע האחרון.

האחיות קרדשיאן בפרסומת החדשה לקלווין קליין | צילום: Willy Vanderperre

ורק קיילי חסרה. האחיות קרדשיאן בפרסומת החדשה לקלווין קליין | צילום: Willy Vanderperre

 

האחיות קרדשיאן בפרסומת של קלווין קליין

משפחה זה פוטוגני | צילום: Willy Vanderperre

 

קיילי וקנדל ג'נר | צילום: Gettyimages

היו ימים. וגם הם תועדו במיליון מצלמות: קיילי וקנדל ג'נר | צילום: Gettyimages

 

קריס ג'נר וקים קרדשיאן | צילום: Gettyimages

אין כמו אמא ואין כמו קריס ג'נר. יחד עם הבת קים קרדשיאן | צילום: Gettyimages

 

באוגוסט האחרון היה זה עשור מאז פלשה משפחת קרדשיאן לחיינו. חוץ מלכבוש כל פסגת טראש יאמר לזכותן שלאורך השנים הן גם ידעו בדיוק איך הופכים את כל הלייקים, הכותרות והפוסטים באינסטוש לכסף. והרבה ממנו. האימפריה המשפחתית הולכת ומתעצמת ומציעה מענה כמעט לכל צורך אפשרי: החל מאפליקציות כושר, דרך מוצרי קוסמטיקה ואקקסוריז ועד מותגי הבגדים המשפחתיים, בגדי ים ואפילו ספרים של הקרדשיאנס. וזה עוד בלי להזכיר את שיתופי הפעולה עם מותגים חיצוניים: קנדל וקיילי שיתפו פעולה עם רשת טופשופ, קריס ג'נר וקים חברו למותג נעלי הספורט סקצ'רס ואפילו קייטלין ג'נר השיקה קולקציה יחד עם מותג הקוסמטיקה מאק. בנוסף, את הפנים של קנדל ג'נר, הדוגמנית הכי רווחית של 2017 ואחת מבנות המשפחה הרווחיות ביותר תוכלו לראות בקמפיינים של אסתי לאודר, פנדי ואדידס. האחרונים משתפים פעולה כבר כמה עונות עם קנייה ווסט. בקיצור, הכל נשאר במשפחה. ליטרלי.

שאלת מיליון הדולר, ותסלחו לנו על משחק המילים, היא כמה כסף באמת שווה המשפחה. נכון לסוף שנת 2017 מוערכים כל נכסי הקרדשיאן בכ-450 מליון דולר. האם יבוא יום והיא תשתלט לחלוטין על שוק האופנה והלייף סטייל? קשה לדעת האם זה אכן יקרה אבל סקירה קצרה של כמה מהמותגים הכי שווים של המשפחה תבהיר שממש לא מדובר בתרחיש מופרך. להפך.

DASH- מותג הביגוד של קים, קלואי וקורטני

 

KYLIE cosmetics- מותג האיפור של האחות הקטנה קיילי

TheKidssupply- מותג בגדי הילדים של קים

 

GOOD AMERICAN – מותג הביגוד של קלואי

 

KENDALL+ KYLIE- מותג הביגוד של קנדל וקיילי

 

KK BEAUTY- מותג האיפור של קים

 

THE KYLIE SHOP- מותג האופנה והאקססוריז של קיילי

 

ARTHUR GEORGE- מותג הגרביים של רוב. (כן, גם רוב הוא חלק מהמשפחה!)

 

בואו לעקוב ולדבר איתנו גם בפייסבוק ובאינסטגרם. עדכונים על הכתבות הנבחרות באת ניתן לקבל בניוזלטר היומי שלנו

תגובות

Silence is Golden SRV:SRV1 on: 8af272d at 23:33:29