שירי מימון חושפת הכל בקליפ חדש: "רציתי שתראו אותי עם כל הפגמים"

שירי מימון לקליפ החדש "ככה פשוט" | צילום: גיא כושי ויריב פיין
שירי מימון לקליפ החדש "ככה פשוט" | צילום: גיא כושי ויריב פיין

הזמרת שירי מימון משיקה קליפ חדש לשיר "ככה פשוט" ומופיעה לראשונה בלי ריטוש, בלי איפור וגם בלי בגדים. האם ההסתכלות הפנימית עושה לה טוב? צפו עכשיו בקליפ המלא

88 שיתופים | 132 צפיות

 

הזמרת שירי מימון (37) שיחררה הבוקר את השיר והקליפ החדש "ככה פשוט", שיר אהבה מינימליסטי וחשוף שהולך יד ביד עם הקליפ החדש בו מופיעה מימון לראשונה ללא איפור, ללא ריטוש ומשחקי תאורה ובמה שנראה גם ללא בגדים.

"כבר הרבה זמן שאני רוצה להוריד את 'המסכות' וללכת על פשטות. שתראו אותי גם ככה בלי איפור, בלי כל 'הגלאם' וכן, עם כל הפגמים…שאני אוהבת. זה לא פשוט לי להיחשף ככה אבל זה שווה את זה", אמרת הכוכבת עם צאת הקליפ החדש.

שירי מימון חשופה בצילומי הקליפ החדש "ככה פשוט" | צילום: גיא כושי ויריב פיין
שירי מימון חשופה בצילומי הקליפ החדש "ככה פשוט" | צילום: גיא כושי ויריב פיין

עוד כתבות מעניינות
גלית גוטמן לא מתכוונת להתנצל על שום דבר
קורל סימנוביץ' פותחת הכל על הקשר עם סרג'י רוברטו
קורין גדעון: "לעולם לא אעשה החלקה"

השיר שנכתב על ידי אליה רוסיליו ורובי פאייר הוא כאמור שיר אהבה שנראה שכל אחת תוכל להזדהות איתו על הרגע בו הקשר מסתיים וכל מה שנותר הוא זיכרונות מהודעות ווטסאפ, אימוג'ים של לב ובעיקר הרבה געגוע. מימון היא אולי הדבר הכי קרוב שיש לנו בישראל לדיוות קול ענקיות סטייל מריה קארי וכריסטינה אגילרה אבל הפעם היא הלכה על סגנון פשוט, ישיר וכמעט מחוספס שיטיב לבטא בדיוק את התחושות האלה שכל אחת מכירה.

הבחירה של מימון להופיע כשם השיר 'ככה פשוט', בלי פילטרים ובלי איפור אינה מופיעה בחלל ריק. בשנים האחרונות יותר יותר כוכבות יוצאות נגד תרבות הפייק, בין אם מדובר באשלי גרהאם שהצטלמה לקטלוג בגדי הים האחרון שלה ללא טיפת ריטוש כדי להזכיר לכולנו שכל גוף הוא גוף שמוכן לקיץ, דרך הזמרת פינק שבעטה באובססית הבוטוקס של הוליווד ועד מייגן מרקל שהופיעה לחתונה המלכותית בלוק נקי וטבעי כולל איפור מינימליסטי. עכשיו הגיע גם טורה של מימון, כמה חודשים אחרי הלידה ורגע לפני שהיא טסה להופיע בברודווי, לשחרר קליפ נטול גלאם, טבעי וחושפני שמאיר את הצד האנושי של הזמרת ושוב מזכיר לנו שגם הכוכבות הגדולות ביותר הן בעצם כמו כולן.

אנחנו כמובן מחזקות את שירי ואת יוזמתה, ואת העובדה שהיא נתנה לנו לרגע לראות אותה כמו שהיא. האזנה נעימה.