בלינג גורו: ריאיון עם פנינה רוזנבלום ודנה זרמון

פנינה: בגדים ותכשיטים אוסף פרטי; דנה: חולצה ומכנסיים קסטרו | צילום: עידו לביא | סטיילינג: מזל חסון
פנינה: בגדים ותכשיטים אוסף פרטי; דנה: חולצה ומכנסיים קסטרו | צילום: עידו לביא | סטיילינג: מזל חסון

בזמן שפנינה רוזנבלום הראתה לישראלים שנערת זוהר יכולה להגיע גם מבית עני בפתח תקווה, דנה זרמון עוד לא נולדה. עכשיו האיט גירל של 2017 פוגשת את מי שהיא מגדירה כמקור השראה ויחד הן מוכיחות שמאחורי כל תמונת גלאם באינסטוש יש הרבה עבודה קשה, אמביציה ועוצמה נשית

88 שיתופים | 132 צפיות

 

ההבטחה

דנה זרמון, 24, איט גירל, בלוגרית, פאשניסטה

השתתפה בריאליטי "איט גירלז" של הוט ומאז מקבעת את מעמדה כפאשניסטה מצטיינת, בזכות הטעם הטוב אבל גם ההומור העצמי. גרה בתל אביב עם בעלה, גיא ביטון.

המנטורית

פנינה רוזנבלום

מייעצת לדנה: "את חייבת לעשות משהו כדי להצליח, להראות שהבאת פרנסה כמו שצריך. תתאמצי שמה שאת עושה יהיה הכי טוב, בלי קשר למה שאנשים אומרים סביבך. אם את עושה עסקים ומוכרת מוצרים – הם צריכים להיות הכי טובים שיש. כל היתר לא חשוב".

עם מי עוד חגגנו 50 שנה?

גלית גוטמן ונעם פרוסט מדגמנות השראה

ועוד טיפים שעוררו בנו חשק להצליח

 

במהלך השנים, יש להניח, בני אדם עשו לא מעט כדי לפגוש את פנינה רוזנבלום. אבל הקרבה כמו של דנה זרמון, שמגיעה ליום הצילומים שלנו ביומה האחרון כרווקה – היא כנראה תקדים מיוחד במינו. יום אחרי המפגש עם רוזנבלום בסטודיו של עידו לביא התחתנה זרמון עם בן זוגה גיא ביטון – אירוע סבוך ומתוקשר – אבל גם במהלך ההכנות היא הצליחה להתייצב כדי לפגוש את נערת הזוהר המקורית. רוזנבלום מנשקת את זרמון בחום ומברכת אותה במזל טוב גדול מהלב, אבל גם מודה: היא לא באמת יודעת מי זו דנה.

"זה בסדר", מחייכת זרמון, "כנראה אין לה הוט אז היא לא ראתה את התוכנית. פנינה, אני 'איט גירל'".

רוזנבלום: "מה זה 'איט גירל'?

"זה כמוך רק בקטן", צוחקת זרמון.

 

זרמון בת ה־24, אנחנו מעדכנות את רוזנבלום, פרצה לתודעה לפני שנתיים בריאליטי "איט גירלז" שעקב אחר הזן החדש של הסלבריטאיות מדור ה־Z: נשים צעירות שיודעות על עוקבים באינסטוש לא פחות מאשר על מסקרות עמידות במים, ומשלבות בין לוק לשיווק בדרך שהן עצמן ממציאות. זרמון מותגה בתוכנית כפאשניסטה, והמשיכה משם לריאליטי נוסף – "זוג מנצח", שאליו צולמה לאחרונה עם ביטון. רוזנבלום בת ה־62, שהשיקה השנה את מוצרי הבריאות בחברה שלה, מנסה להיזכר איפה היא הייתה בגיל שבו כל זה קרה לה. "בגיל של דנה כבר הייתי בחו"ל", היא משחזרת, "מגיל 20 עד 25 גרתי בניו יורק, לוס אנג'לס ולונדון. בארץ פרצתי ברגע אחד, אז החוויה הזו זכורה לי היטב. בגיל 18 כבר הייתי הדוגמנית הכי מפורסמת במדינה, כמו בר רפאלי היום. היה טירוף של קמפיינים ועבודה, ישר הבינו שאני שונה".

ושאלו אותך, כמו שאת שאלת את דנה, "מה את"?

רוזנבלום: "יכול להיות שלא לגמרי הבינו. האופי שלי, הפרסונליטי, היה שונה מדוגמניות אחרות. גם נראיתי אחרת, כולן היו רזות כמו טוויגי, העין לא הייתה רגילה למראה שלי".

זרמון מסבירה לרוזנבלום איך עסקי ה"איט" עובדים היום: "התחלתי ברשתות חברתיות, עוקבים, העלאת תמונות ומסרים, גם ממומן וגם אישי. מתוך הרשתות זה הפך להיות יותר מיינסטרים, והתחלתי לעשות טלוויזיה וקמפיינים".

פנינה, את מבינה על מה היא מדברת? מכירה את עולם הרשתות החברתיות?

רוזנבלום: "יש לי מישהי שמתעסקת בזה. יש לי פייסבוק ואינסטגרם מאוד חזק אבל אני לא מעלה תמונות בעצמי, היא מעלה את כל הדברים החדשים שאני עושה. היום אחרי שנצטלם יחד אני אעלה את דנה והיא אותי, כך שאני בעניינים אבל יש דברים שקשה לי להבין. אני לא אוהבת שהיום אנשים כל היום בטלפון, אני מתעקשת שלפני ארוחת ערב אצלי כולם יעזבו את הטלפון".

זרמון: "אצלי זה הפוך, דווקא בזמן האוכל אני חייבת להיות מחוברת. אין מצב שאני לא מצלמת את מה שאני אוכלת. תמיד אהבתי לתעד ולדבר ולצלם את כל מה שאני עושה".

רוזנבלום: "אבל אז אין שיח בין אנשים והם פחות מעניינים ואינטליגנטיים. את יושבת ואין על מה לדבר איתם. אני מבינה שהרשתות מקדמות את מה שאתה עושה, זה העידן שבו אנחנו חיות, אבל לפעמים זה נהיה יותר מדי".

זרמון: "כן, את צודקת, זה לא יכול להיות הכל. זו רק הפלטפורמה. אני בכלל רוצה לעשות עסקים, כמו פנינה. אני חולמת על עסק בתחום העיצוב".

רוזנבלום: "כשאני נכנסתי לעסקים לא לקחו אותי ברצינות כי הייתי בלונדינית. זה לא היה עולם פמיניסטי כמו היום, כשנראית כמוני מי בכלל הסתכל עלייך ברצינות? אבל אף פעם לא עניין אותי מה אמרו. הם אמרו 'תהיי יפה ותשתקי', אבל אני הפתעתי את כולם".

דנה: חולצה ומכנסיים קסטרו | צילום: עידו לביא | סטיילינג: מזל חסון
דנה: חולצה ומכנסיים קסטרו | צילום: עידו לביא | סטיילינג: מזל חסון

 

בהצלחה בנישואים הראשונים

על פי כמויות הטלפונים שרוזנבלום מקבלת מהמשרד בפגישתנו, נראה שחשוב לה מאוד להיות בשליטה על כל העניינים בעסק שלה, שעל כל מוצריו מתנוססת, עדיין, דמותה המפוארת. נקודת הפתיחה שלה הייתה שונה מאוד משל זרמון – רוזנבלום הייתה ילדה מבית עני בפתח תקווה שהגיעה לעיר הגדולה עם חלומות גדולים; זרמון נולדה לביצה ברנז'אית מרופדת ומוכרת – הוריה הם אנשי הפרסום אילון זרמון ודרורית זרמון. אחרי גירושיהם נישאה דרורית לשחקן גיא לואל. הן שונות בעוד דבר – בשעה שזרמון ממהרת לשים טבעת על האצבע, רוזנבלום לא עשתה זאת מהר כל כך. "כולם הופתעו ממני כשהתחתנתי עם גבר שצעיר ממני ב־12 שנה, אבל זה לא הזיז לי", היא משחזרת את נישואיה למשה חיים, "הייתי בת 37 בנישואים הראשונים ובת 50 בנישואים השניים". לבעלה השני, איש העסקים רוני סימנוביץ', היא נשואה כבר 12 שנה יציבות.

"גם אימא שלי התחתנה עם גבר שצעיר ממנה אז זה לא זר לי", אומרת זרמון, "הוא צעיר ממנה בעשר שנים".

בדור שלך ממהרים להתחתן מהר. יצאתם קצת חנונים בהשוואה לדור ההורים שלכם.

"יש בזה משהו", מהרהרת זרמון, "אולי זה בגלל הטכנולוגיה שמקיפה אותנו. דווקא בעולם שבו הכל אינסטנט וחשוף ופתוח ופרוץ אתה מחפש את השקט שלך, את המקום שתמיד יהיה שם. וזה גיא בשבילי ואני בשבילו. היום הכל סנאפי, לא סתם קוראים לזה סנאפצ'ט, הכל מהיר ומטריף. את יום אחד למעלה ומחר לא יזכרו אותך, אז כיף לדעת שיש לך קרקע יציבה".

"אני מאחלת לך שתצליחי בנישואים הראשונים שלך", אומרת רוזנבלום וצוחקת את צחוקה המפורסם, ומייד מסייגת – "לא, סתם, הלוואי שהם יהיו גם האחרונים, למה לא? זה לא פשוט להתמסד בגיל כל כך צעיר, להחליט להיות עם מישהו עד סוף החיים, אבל גם הבת שלי, חן, שהיא בגיל של דנה, היא מאוד זוגית ורצינית. אם זה יצליח, אז למה לא. זוגיות טובה זה חשוב".

"פנינה, אני חייבת לומר לך שאת השראה", אומרת זרמון, "משהו חזק ומרשים ושלא סופר אף אחד. אני חושבת שגם בי יש אותו, רק ביותר צעיר".

רוזנבלום: "אני בהחלט מזהה בך את האמביציה שלי וזה מצוין. הלוואי שתצליחי בדיוק כמו שאת רוצה. וחוץ מזה, תשתמשי בקרם גוף שלי ותאכלי את מוצרי הבריאות שלי. את יכולה גם להכין לבעלך ממחר עוף עם הרוטב החדש שהוצאנו. הוא ימות על זה וזה כלום עבודה".

פנינה: בגדים ותכשיטים אוסף פרטי; דנה: חולצה ומכנסיים קסטרו | צילום: עידו לביא | סטיילינג: מזל חסון
פנינה: בגדים ותכשיטים אוסף פרטי; דנה: חולצה ומכנסיים קסטרו | צילום: עידו לביא | סטיילינג: מזל חסון

איפור ערן פאל במוצרי אסתי לאודר
ע. איפור אור יאיר ביטון
שיער מאור גנון