עברה כל גבול: הסטורי הדוחה של בלה חדיד על החטוף הישראלי

בלה חדיד בפסטיבל קאן 2024 | צילום: JB Lacroix/FilmMagic via GettyImages
בלה חדיד בפסטיבל קאן 2024 | צילום: JB Lacroix/FilmMagic via GettyImages

בלה חדיד הגזימה הפעם ממש. דוגמנית העל שיתפה את 61 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם בפוסט ציני ומעוות במיוחד על החטוף אלמוג מאיר ג'אן. תגידי, את לא מתביישת?

88 שיתופים | 132 צפיות

אין גבול לטמטום. סליחה, אבל פשוט אין מילה אחרת. הסופרמודל ששכללה את הטינוף על ישראל והפצת פייק אינפורמציה ושקרים ברשת לדרגת אמנות, או בשמה, בלה חדיד, באמת הגזימה הפעם.

>> הלם בפסטיבל קאן: בלה חדיד חושפת פטמות על השטיח האדום

חדיד שיתפה באינסגרם פוסט של חאלד ביידון, סופר ופרופסור למשפטים, שסיפר לכמעט 2.5 מיליון עוקביו כי חוטפיו של אלמוג מאיר ג'אן חגגו לו יום הולדת בשבי ואף הכינו לו עוגת יום הולדת.

הסטורי של בלה חדיד | צילום: bellahadid@
הסטורי של בלה חדיד | צילום: bellahadid@

אלמוג מאיר ג'אן חולץ לפני שבוע בדיוק במבצע צבאי יוצא דופן ביחד עם החטופים נועה ארגמני, שלומי זיו ואנדריי קוזלוב. ארבעת החטופים הושבו לישראל אחרי 8 חודשים בשבי, ומיום ליום נחשפים עוד פרטים על התנאים הקשים בהם שהו – הרעבה מכוונת, התעללות פיזית והתעללות רגשית. מאיר ג'אן, שחזר לארץ וגילה כי אביו נפטר שעות בודדות לפני כן, סיפר כי חמאס צילמו אותו ביום הולדתו ה-22 ואמרו לו כי הם מתכננים להפיץ את הסרטון בישראל (הסרטון לא הופץ).

>> "לשלול לה את האזרחות": מיה רגב יוצאת נגד המגישה שתקפה את נועה ארגמני

אותו פוסט מעוות זכה ליותר מ-220 אלף לייקים נכון לכתיבת שורות אלה, וחדיד, כאמור, שיתפה אותו בקרב 61 מיליון העוקבות והעוקבים שלה באינסטגרם. בלה, ואחותה הגדולה ג'יג'י חדיד, משתפות תכנים אנטי-ישראליים על בסיס יומי מאז השבעה באוקטובר. בר רפאלי תקפה לא פעם את האחיות חדיד בעקבות התכנים השקריים שהן מפיצות, אבל אין ספק שהפעם בלה חצתה כל גבול.