הדור החדש של המאמות: לוהטות, שיקיות ועושות מזה כסף

מתכונים ברמת מאסטר שף והלבוש הוט קוטור. נארה סמית' | צילום: אינסטגרם naraaziza@
מתכונים ברמת מאסטר שף והלבוש הוט קוטור. נארה סמית' | צילום: אינסטגרם naraaziza@

כנראה שנתקלתן בטרנד ה"טראד ווייף" או בתרגום חופשי, נשים מסורתיות: הן חובצות גבינה באהלן אהלן, עושות הוקוס פוקס ושולפות מהתנור לחם מחמצת והן יפהפיות עם סטייל - אי אפשר שלא להתמכר אליהן

88 שיתופים | 132 צפיות

גם אתן גללתן בפיד ויצא לכן להתקל בכל מיני מאמות שחובצות גבינה או חולבות עזים בחצר והפכו לאימפריה? אז אם עוד לא יצא לכן, תכירו את ה"טראד ווייף", מלשון טרדישיונל, יענו, נשים מסורתית. קחו לדוגמה את נארה סמית' האישה שכולן מכורות אליה ברשתות עם 7.3 מיליון עוקבות בטיקטוק ועוד 3.3 מיליון באינטסגרם ומיליוני צפיות לכל סרטון.

>> פיינליסטית "מאסטר שף", אסתר ביטון: "שקלתי בשיא 107 קילו"

סמית' בת ה-22 עומדת במטבח ביתה המעוצב, בבגדיה המעוצבים ובאיפור מלא ומצלמת סרטון בן חצי דקה ובו היא מראה, בעודה מלחששת בנונשלנט, כיצד היא מכינה מאפס מרשמלו קרמל מלוח לשני הפעוטים שלה. בסרטון אחר היא מראה איך היא מכינה טוסטים למשפחה שלה: היא מתפיחה בצק ללחם, מעמידה סיר להכנה של גבינת מוצרלה, מכניסה לבלנדר את המרכיבים לפסטו הביתי הטרי ואז חובצת חמאה לטוסט – כי למה לא.

 

סמית' לא לבד. גם האנה נילמן מתיישבת על טרנד ה"טראד". עקרת בית מורמונית שאמונה על הנכס "חוות הבלרינה" עם שמונה ילדים, תשעה מיליון עוקבים ועוקבות באינסטגרם ועוד 7.2 מיליון בטיקטוק – הקהל שלה צופה בה מהופנט כשהיא חולבת פרות או אופה לחם מחמצת עם תינוק על הידיים באפס מאמץ.

@ballerinafarm

I’ve always liked to swoon Daniel with good cooking. And since this week is our 12 year anniversary I’ve been hip-deep in pans and dishes. ????His favorite meal is chicken parmigiana, not a small ask. This year I upped the ante by rolling out homemade pasta, which made all the difference. Happy anniversary, @hogfathering ????

♬ Che La Luna – Louis Prima

אפשר לומר שאנחנו בשיאו של עידן המאמות, שמחזירות לאופנה את הנשיות של שנות ה-50, איזושהי פרימטיביות מודרנית; יוצרות תוכן יפהפיות, שעושות טייק אוף לפמיניזם המודרני – הן מבשלות את האוכל המושלם בבית המושלם לבן הזוג המושלם ולאינספור הילדים המושלמים, עושות הוקוס פוקוס והנה לחם מחמצת וקורנפלקס מאפס. הכל פיין ואורגני, נקטף או נחלב הרגע מהעז שבחווה  – בקיצור הן מכינות מתכונים ברמת מאסטר שף, אבל גורמות להם להיראות הכי קל בעולם – כשכל הטוב והשפע הזה נעשה בשיא הסטייל, כבר אמרנו. מדובר בעקרות הבית המושלמות והיי, אם אפשר לעשות מזה בוכטות על הדרך – אז קדימה, למטבח כי פמיניזם אמיתי הוא לבחור מה שבא לך להיות.