בזמן שחגג את חזרתו, אלמוג מאיר ג'אן לא ידע שאביו שנפטר

החטוף אלמוג מאיר ג'אן מתאחד עם אמו | צילום: דובר צה"ל
החטוף אלמוג מאיר ג'אן מתאחד עם אמו | צילום: דובר צה"ל

בלתי נתפס: אחרי שחולץ מהשבי בעזה במבצע צבאי מדהים וזכה להתאחד עם אמו וחבריו, מתברר שאביו של החטוף אלמוג מאיר ג'אן נפטר שעות בודדות לפני כן

88 שיתופים | 132 צפיות

פשוט בלתי נתפס: אחרי ההיי המטורף בעקבות חילוצם של נועה ארגמני, שלומי זיו, אנדריי קוזלוב ואלמוג מאיר ג'אן, התקבלו חדשות טראגיות במיוחד. אביו של אלמוג מאיר ג'אן בן ה-22 נפטר שעות ספורות לפני שבנו הוחזר לארץ.

>> אלמוג מאיר ג'אן בן ה-22 חולץ מעזה והוחזר הביתה בשלום

על פי הדיווחים, אביו של אלמוג, יוסי מאיר בן ה-59 נמצא מחוסר הכרה בביתו בעת שהגיעו לבשר לו על החדשות המרגשות. צוות מד"א שהוזעק לביתו נאלץ לקבוע את מותו במקום. סיבת המוות טרם ידועה.

אלמוג חולץ מהשבי בעזה במסגרת מבצע צבאי מטורף, בו קיפח את חייו לוחם הימ"מ ארנון זמורה. בחודש שעבר מלאו לו 22 שנים, ומשפחתו ציינה את יום הולדתו עם קולקציית חולצות שעיצבה ביחד עם רשת רנואר והאמנית שירה ברזילי (קוקטית), בשביל לקדם את המאבק לשחרורו. על החולצות הודפסה המילה "ALIVE", כמו הקעקוע המעטר את ידו והפך לסמל המאבק לשחרורו. אתמול, בשבת ה-6 ביוני, הקעקוע הזה קיבל משמעות חדשה ומסחררת. קשה לנו לתאר מה עבר על אלמוג בשבי במשך שמונה חודשים, אבל לפחות ביממה האחרונה החיים פשוט התפרצו ממנו. בכינו ברגע האיחוד המרגש עם אמו, ובכינו בכי מהול בצחוק עז למראה האיחוד שלו עם חבריו.

בעמוד האינסטגרם הפופולרי של הפשוטע, היטיב בר אלמליח, הרוח החיה והבועטת שמאחורי דמות הרשת האייקונית, לתאר זאת: "זה הסרטון הכי יפה שראיתי בחיים שלי, אני רוצה לראות אותו בריפיט עד סוף החיים שלי. כמה טסטוסטרון. כולי ציפיתי ל'מה נשמע?', 'איך אתה?', ופתאום אני שומעת 'היידההה'. הם פשוט מסתערים עליו וצועקים 'הוא משלנו ולא ניתן אותו', והוא פיזית הרגע יצא מהשבי. אני בוכה מצחוק, הם כאלה בנים במלוא מובן המילה, אבל איזה חמודים. בשורות טובות".

לא יכולות לחכות לראות עוד רגעי איחוד מאושרים כאלה של משפחות החטופים עם יקיריהן ויקירותיהן. כ-120 חטופים וחטופות עדיין מוחזקים בשבי, והלב שלנו עם כל אחת ואחד מהם.