הלהיט של אילנית: השיר המעולה והמפתיע מהעבר שקם לתחייה

שוב חורכת את פסגת מצעד הפיזמונים. אילנית | צילום: רשתות חברתיות לפי סעיף 27א
שוב חורכת את פסגת מצעד הפיזמונים. אילנית | צילום: רשתות חברתיות לפי סעיף 27א

פתאום קם להיט ישן, מתקאמבק אחרי 46 שנים ומתפוצץ בטיקטוק - איך זה קורה? ובכן, כשהכוכבים מסתדרים בצורת תמהיל של נסיבות, ותודה ל"רוקדים עם כוכבים" ולמריאנו

88 שיתופים | 132 צפיות

לפעמים שירים מהעבר קמים לתחייה בדרכים מפתיעות. בשבועות האחרונים "הנה ימים באים" של הזמרת אילנית, שנכתב על ידי אהוד מנור ז"ל ונורית הירש הלחינה אותו אי שם ב-1978, מתפוצץ בטיקטוק.

>> שימו פליי: מיילי סיירוס עושה קאבר ל"הוריקן"!

איך זה קרה? מריאנו אידלמן פיזז לצלילי השיר ב"רוקדים עם כוכבים". חברת טדי הפקות מפיקה את התוכנית, ובאותה עת היא גם מנהלת את אילנית, שעומדת לצאת עם מופע ענק שיציין 60 שנות קריירה. בנוסף, מריאנו סיפר שכשהוריו עלו לארץ הם הלכו להופעה של אילנית והתאהבו בשיר. כמה פשוט, ככה קל: השיר הפך לטרנד, ואילנית שוב חורכת את פסגת מצעד הפזמונים אחרי 46 שנים. אבל מעבר להסבר הטכני, מדובר בשיר מעולה וקליט שמסמל אופטימיות, שאנחנו כל כך צריכים וצריכות בתקופה הזאת. עכשיו אנחנו הולכות לזמזם את זה כל היום.

מקרה דומה אירע לפני כשנתיים עם הלהיט ​Running Up The Hill של קייט בוש משנת 85', שהתקאמבק ברשתות אחרי שנכנס לפסקול של הסדרה "דברים מוזרים" בנטפליקס. כיף לראות אילו דברים מוזרים יכולים לקרות לשירים ישנים.

@kan_archive

אילנית ניצחה את הטרנד לפני כולנו ???? (״עוד להיט״, 1978) #כאן_ארכיון #נוסטלגיה #מיוזיקטוק #רוקדיםעםכוכבים @כאן @Kan Gimel

♬ צליל מקורי – כאן ארכיון