הילד הכי נקי בכיתה ובגן? כך תשמרו על ההיגיינה האישית שלהם מחוץ לבית

שומרים על היגיינת הילדים. צילום:שאטרסטוק
שומרים על היגיינת הילדים. צילום:שאטרסטוק

מומחי בריאות קובעים שניתן להפחית באופן משמעותי הידבקות במחלות על ידי שמירה על היגיינה אישית וסביבתית. איך עושים את זה מחוץ לבית ומה קורה כשהילדים בגן, בבית הספר, בצהרון, בטיול וכד'? מצאנו את התשובה

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

הקיץ עדיין בעיצומו אבל באוויר כבר יש תחושה של שינויים: החופש הגדול עתיד להסתיים בקרוב ושנת הלימודים החדשה, שכבר נמצאת ממש מעבר לפינה, דורשת היערכות מוקדמת. ההורים והילדים מתחילים בהכנות וכבר עסוקים בבחירת הציוד לגן ולבית הספר כדי להבטיח לילדים שנה טובה ומוצלחת. זהו בדיוק הזמן להתחיל לחשוב גם על הבריאות שלהם מחוץ לבית.

זה לא סוד שבגן ובבית הספר הילדים לא בדיוק מקפידים על הרגלי ניקיון כמו שהיינו רוצים. בבית אנחנו יכולים לנדנד להם להקפיד על היגיינה אישית ולחזור ולבקש מהם ליטול ידיים לפני ואחרי האוכל ולאחר היציאה מהשירותים, אבל במוסדות החינוך ובפעילויות החוץ, מים וסבון לא תמיד נמצאים בהישג יד, מה גם ששולחנות הלימוד בדרך כלל לא נקיים והתוצאה של כל אלה – הילדים חולים בתדירות גבוהה, מה שגורר אי נעימות, חריגה מהשגרה והיעדרות מהמסגרות החינוכיות ושל ההורים מהעבודה.

מגבונים לילדים. צילום: יח"צ
מגבונים לילדים. צילום: יח"צ

הפתרון לשמירה על ההיגיינה האישית גם בבית הספר – ג'ל היגייני לידיים

מומחי בריאות קובעים שניתן להפחית הדבקות במחלות באופן משמעותי, על ידי שמירה על היגיינת הידיים והסביבה. איך עושים את זה? בבדיקות במעבדה חיצונית מוסמכת נמצא כי תכשירי אלכו־ג'ל של ד"ר פישר, קוטלים 99.99% מהחיידקים ומהווים פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים ללא צורך במים וסבון.

תכשירי הסדרה הם סנסיטיב, כלומר מתאימים לעור רגיש וללא פראבנים, הם מבוססים על נוסחה המשלבת אלכוהול כדי להבטיח ניקוי יסודי, פרו ויטמין B5, גליצרין להענקת לחות ורכות לעור ותמציות אלוורה להרגעת העור. ראוי לציין כי תשלובת ד"ר פישר, בעלת יותר מ־50 שנות ניסיון במחקר וידע רפואי בינלאומי, חרטה על דגלה לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה, מינקות ועד שיבה, מכף רגל ועד ראש, תחת בקרת איכות קפדנית כמקובל במפעלי תרופות תוך שימוש במרכיבים המתקדמים והבדוקים ביותר ועמידה בתנאי איכות מחמירים. הבריאות של הילדים היא גם בידיכם ההורים,  ובעזרת תכשירי ד"ר פישר הם יוכלו לעבור את השנה בבריאות טובה יותר. זה בָּדוּק.

מגבונים וג'ל: המוצרים שיסייעו לילדים לשמור על היגיינת הידיים והאביזרים בסביבה

אלכו־ג'ל מגבונים 

מגבונים באריזות אישיות הרמטיות בניחוח ענבים או קיווי־מלון: המגבונים ידידותיים ללא אלכוהול ובעלי פעילות כפולה – גם מנקים את הידיים וגם מחטאים אותן בפעולה אחת קלה ומהירה. מומלץ לצרף זוג מגבונים לשקית הכריך של הילדים ולהזכיר להם להשתמש בהם לפני הארוחה.

אלכו־ג'ל MAGIC 

ג'ל בצבע קסום ובניחוח מסטיק שילדים אוהבים. מכיל 70% אלכוהול לניקוי מהיר ויעיל, שומר על לחות העור, מתבייש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה. מוצר חובה לילדים ובני נוער.

אלכו־ג'ל + מתלה מדליק לתיק 

בניחוח תפוח ועם מתלה מדליק לתיק, מתאים לנשיאה על תיק, עגלה, חגורה, נפלא לבית הספר, לטיול ולבילוי. ניתן למלא מילוי חוזר מתוך בקבוקים גדולים בתכולה
של 500 מ"ל ו־100 מ"ל.

מתלה מדליק. צילום: יח"צ
מתלה מדליק. צילום: יח"צ

אלכו־ג'ל מגבונים לניקוי משטחים

מגבונים אנטי־בקטריאליים גדולים ועבים המיועדים לניקוי וחיטוי בניגוב אחד של משטחים ואביזרים ולשמירה אופטימלית של ההיגיינה בכל זמן ובכל מצב. יעילים במיוחד לשמירה על ניקיון שולחן הלימודים, לפני מגע עם אוכל, לניקיון מושב האסלה ועוד.

מגבונים לניקוי משטחים. צילום: יח"צ
מגבונים לניקוי משטחים. צילום: יח"צ

מה עושים כשהכינה נחמה מגיעה לביקור?

בכל שנה מביאה איתה החזרה למסגרות התמודדות גדולה נוספת להורים: תופעת הכינים. 75% מכלל הילדים נדבקים בכינים ואצל רובם התופעה חוזרת. כאשר יש חשש לכינים חייבים לטפל מיד, לכבס בטמפרטורה של 60 מעלות את כל הבגדים, המצעים והמגבות שהיו בשימוש, לנקות את כל המברשות והמסרקים בתמיסה קוטלת כינים (כמו סרקל אקטיב), לבדוק את הראשים של שאר בני המשפחה ועוד.

כדי להקטין את סכנת ההידבקות חשוב להקפיד על שגרת היגיינת שיער יומיומית באמצעות שימוש בתכשירים המכילים רוזמרין הידוע כחומר דוחה כינים ומסייע בסירוק קל.

יש איך להילחם בכיניםוגם לנצח!

החדשות הטובות: תופעת הכינים אינה גזירה משמים והמלחמה בה אינה אבודה. סרקל, ממעבדות המחקר של ד"ר פישר, היא הסדרה מס' 1 בשמירה על היגיינת השיער, מובילה בפיתוח תכשירים מתקדמים ואהובה על ילדים והורים כאחד, למעלה מ־30 שנה.

תכשירי הסדרה בשילוב סירוק יומיומי יסודי יסייעו במניעת הכינמת ואף יקטינו את החשש מהידבקות.

ואם כבר נדבקתם? סרקל אקטיב הוא הפתרון הבָּדוּק

פורמולה טיפולית עם שילוב פטנטי יעיל במיוחד של שישה שמנים 100% טבעיים: רוזמרין, עץ התה, עץ הנים, גרניום, אנדירובה ולמון גראס – המשמידים כינים וביצי כינים ב־10 דקות בלבד.

סרקל אקטיב. צילום: יח"צ
סרקל אקטיב. צילום: יח"צ

המוצרים שיסייעו לשמור על שיער נקי ובריא

סרקל שמפו ומרכך

בריח המוכר והאהוב המאפשרים סירוק קל. הרוזמרין שבסדרה ידוע כחומר דוחה כינים המסייע נגד הידבקות.

סרקל תרסיס מתיר קשרים, קרם רוזמרין וספריי רציף מתיר קשרים

מגוון פתרונות לשמירה על היגיינת השיער ללא כל צורך בשטיפה, המקצרים את זמן ההתארגנות בבוקר ומהווים פתרון יעיל לשימוש לאחר כל חפיפה ולפני כל סירוק. מקלים מאוד על הסירוק, מסייעים במניעת הידבקות ומעניקים לשיער מראה טבעי, גמיש וללא קשרים, בריח האהוב והמוכר של סרקל.

סרקל מסכת הזנה לילדים

פיתוח בלעדי ייחודי וחדשני לד"ר פישר – זוכה פרס מוצר השנה 2018. המסכה מכילה שילוב יעיל במיוחד של תמצית רוזמרין הדוחה כינים ושמן ארגן המזין ומרכך ובכך מקל על הסירוק במסרק צפוף שיניים.

מוצרים ייעודיים לפי סוגי שיער

סדרת סרקל לשיער מתולתל

קרם רוזמרין וספריי רציף מתיר קשרים – מכילים נוסחה ייחודית להתרת קשרים, לבנייה ולעיצוב תלתלים עם אפקט ה"אנטי פריז" למראה תלתלים טבעי ולסירוק קל ונוח.

סדרת סרקל לשיער בהיר־בלונדיני

שמפו ומרכך המועשרים בתמצית קמומיל המסייעת להעמקה ולשמירה על הגוון הזהוב והבהיר של השיער ופרו ויטמין B5 המעניק לחות, רכות וגמישות.

סדרת סרקל. צילום: יח"צ
סדרת סרקל. צילום: יח"צ

מניעה היא שם המשחק

מי לא מכיר את  ההודעה המלחיצה מהגן "הכינה נחמה הגיעה לבקר, נא לבדוק את ראשי הילדים". לעיתים, עוד לפני שאתם חווים זאת על בשרכם (או על שיער ילדיכם), מתחילות בגן שמועות על כינים. משמעות העניין – קיים סיכוי גבוה יותר להידבק. יש מה לעשות כבר בנקודה הזאת – להשתמש בשמפו ובמרכך מסדרת סרקל פורטה. התכשירים מבוססים על נוסחה מחוזקת המשלבת ארבע תמציות ושמנים יעודים 100% טבעיים: רוזמרין, עץ הנים, עץ התה ועץ הקוואסיה, המסייעת בשמירה על היגיינת השיער ומניעת הידבקות.

טיפ לסיום

על מנת לשמור על ראש נקי מדאגות, חשוב להקפיד על בדיקת השיער לפחות פעם בשבוע. אימוץ שגרת טיפול יומית הכוללת סירוק קבוע עם מסרק לאחר הרחצה ושימוש במגוון תכשירים בדוקים, המכילים רוזמרין ומסייעים לסירוק קל.