ניסינו את שמן השפתיים של קיילי ג'נר. האם הוא מצדיק את ההייפ?

שמן לשפתיים של קיילי ג'נר. Kylie skin lip oil. מחיר 139 ש"ח | צילום: יח"צ
שמן לשפתיים של קיילי ג'נר. Kylie skin lip oil. מחיר 139 ש"ח | צילום: יח"צ

וגם: המוצר הקיצי החדש של נטע אלחמיסטר, קרם פנים יוקרתי להחריד והתכשיר שמחייה את העור שמסביב לציפורניים. על מה עפנו ועל מה פחות?

88 שיתופים | 132 צפיות

קרם פנים עם TFC8 של Augustinus Bader

ההבטחה: "פרופסור אוגוסטינוס באדר הוא רופא ומדען ביו-רפואי מוכר בעולם. ב-2008 פיתח הפרופסור טכנולוגיית טיפוח עור המוגנת בפטנט בשם TFC8 (טריגר פקטור מורכב) ופועלת יחד עם החוכמה הביולוגית של העור. מדובר בתערובת של חומצות אמינו טבעיות, ויטמינים ופפטידים באיכות הגבוהה ביותר. הטכנולוגיה מזינה את העור ומגנה עליו באמצעות מימוש הפוטנציאל הטבעי של העור להתחדשות ותיקון".
דבר הנסיינית: "התאהבתי בקרם הפנים הזה ממבט ראשון – עוד ברגע שעיניי נחו על הבקבוק הכחול והיפה עם עיטורי הזהב. אני מודה שהוא מעט קליל מדי בשביל העור היבש שלי, אבל הוא מרגיש עשיר ואיכותי, יש לו ניחוח חלבי נעים והפורמולה שלו קטיפתית ונעימה עד מאוד למגע. אחרי שימוש על עור נקי, העור מרגיש ונראה מלוחח וחיוני. רק חבל שנבהלתי כשגיליתי את המחיר שלו, שלא מותאם לרוח התקופה שכולה פאניקה כלכלית".
1,229 ש"ל ל-50 מ"ל. להשיג בסניפים נבחרים רשת אפריל, דיוטי פרי, פקטורי 54 ,סופר פארם גלרי קריון ובאונליין ובאתר אונליז

קרם פנים עם TFC8 של Augustinus Bader. מחיר: 1,229 ש"ח ל-50 מ"ל | צילום: יח"צ
קרם פנים עם TFC8 של Augustinus Bader. מחיר: 1,229 ש"ח ל-50 מ"ל | צילום: יח"צ

שמן לשפתיים של Kylie Skin

ההבטחה: "שמן לשפתיים בארבעה טעמים: קוקוס, אבטיח, רימון ותות שדה, המעניק לחות ורכות, ומותיר את השפתיים חלקות ומלאות באופן טבעי. הפורמולה מכילה שמן קוקוס, פטל ושמן זרעי פסיפלורה ובעלת מרקם עשיר ומרכך המשלב ברק של ליפגלוס עם אפקט לחות של שפתון להגנה מיובש".
דבר הנסיינית : "הכל נכון! ניסתי שמן לשפתיים בטעם אבטיח והתעלפתי על הטעם. השפתיים אהבו את המרקם, שהוא לא שומני אבל מבריק ועשיר. השמן נספג בעור ונותן להן בוסט של מלאות קלה לחצי שעה. צריך לחדש אחרי אוכל או נשיקה".
139 ש"ח, להשיג בסופרפארם

Kylie skin lip oil. מחיר 139 ש"ח | צילום: יח"צ
Kylie skin lip oil. מחיר 139 ש"ח | צילום: יח"צ

היילייטר באבקה של BYNETA

ההבטחה: "קולקציית היילייטרים באבקה דחוסה, בשלושה גוונים המעניקים זוהר ואפקט מאיר לפנים ולאיזור המחשוף. המרקם קטיפתי ונוח לשימוש".
דבר הנסיינית: "גוון העור שלי שזוף והתנסיתי בגוון SUNSET BRONZE. הנחתי את האבקה כטאץ' אחרון לאחר האיפור, בעזרת כריות האצבעות באיזורים שרציתי להאיר – עצמות הלחיים, ומעט בעפעפיים העליונים. באיזור הדקולטה ריפרפתי קלות בעזרת מברשת פודרה, לבוהק קל. התקבל נצנוץ עדין ואפקט משגע של אור. אהבתי גם את האריזה הקייצית והמינימליסטית".
89 ש"ח, להשיג באתר BYNETA, באתר לילית קוסמטיקה ובדיוטי פרי

BYNETA HIGHLIGHTER. מחיר 89 ש"ח | צילום: יח"צ
BYNETA HIGHLIGHTER. מחיר 89 ש"ח | צילום: יח"צ

טונר של PIXI

ההבטחה: "טונר מאיר המכיל נוגדי חמצון ופרוביוטיקה מאזנת, מכיל 3 חומצות: גליקולית, לקטית וסליצילית, המסייעות לנקות את העור ולשפר את מראה הנקבוביות. מתאים לכל סוגי העור ואינו מכיל אלכוהול".
דבר הנסיינית: "אני משתמשת בטונר על פנים נקיות מאיפור, בבוקר לפני סרום וקרם לחות וגם כשמסירה איפור. אני מספיגה צמר גפן בכמות קטנה של חומר ועוברת על הפנים כולל הצוואר. הריח נעים והפנים נותרות מלוחחות ובוהקות. תכשיר נחמד מאוד להשלמת הניקוי".
89 שח ל-250 מ"ל, להשיג בסופרפארם

טונר של PIXI. מחיר 89 ש"ח | צילום: יח"צ
טונר של PIXI. מחיר 89 ש"ח | צילום: יח"צ

שמן משמש לטיפוח הציפורניים של essie

ההבטחה: "שמן על בסיס משמש המעניק לחות והזנה לציפורן ומסייע בטיפול הקטיקולה לאחר מריחת הלק. התוצאה: מראה ציפורניים מטופח. השמן משלב פורמולה ייחודית המכילה 97% חומרים טבעיים בלבד".
דבר הנסיינית: "טוב, השמן הזה באמת מדהים. יש לי נטייה לעור קשה סביב הציפורניים וכבר מהמריחה הראשונה הצלחתי להרגיש בהבדל ובשיפור ניכר. השמן נספג במלואו ובקלות ומותיר תחושה רכה, נעימה וריחנית. אהבתי מאוד".
62.90 ש"ח, להשיג בסניפי סופר-פארם ובחנויות פארם נבחרות

שמן משמש לטיפוח הציפורניים של essie. מחיר 62.90 ש"ח | צילום: יח"צ
שמן משמש לטיפוח הציפורניים של essie. מחיר 62.90 ש"ח | צילום: יח"צ

סדרת אנטי אייג'ינג על בסיס רימונים של WELEDA

ההבטחה: "סדרת אנטי אייג'ינג חדשנית, מבוססת פפטידים משורש מאקה ושמן זרעי רימונים – 100% רכיבים ממקור טבעי ומיועדת למיצוק ולשיקום העור, עידוד תהליכי התחדשות תאיים וגוון פנים אחיד ויפה יותר".
דבר הנסיינית: "הסדרה על מגוון תכשיריה מאוד מפנקת את העור ובטוחה לשימוש בזכות הרכיבים הטבעיים שבה. ניסיתי את הסרום בעל המרקם החלבי, שמגיע עם טפטפת מעוצבת ונוחה לשימוש. קרם היום והלילה עשירים מאוד, הלילה כבד יותר מהיום וטוב שכך. את שניהם העור ספח בקלות והודה לי על זה, כמו גם קרם העיניים שסוגר את שגרת הערב והבוקר בתחושה שעשית משהו למען העור שלך. הריחות לא מתחנפים וזה בדרך כלל סימן לכך שהחומרים הפעילים באמת עובדים".
קרם עיניים 149.90 ש"ח, סרום 169.90 ש"ח, קרם יום 169.90 ש"ח, קרם לילה 169.90 ש"ח, להשיג במגוון רשתות הפארם, רשתות הטבע ובתי מרקחת וטבע פרטיים

סדרת אנטי אייג'ינג של WELEDA | צילום: יח"צ
סדרת אנטי אייג'ינג של WELEDA | צילום: יח"צ

שפתון GLWGLEAM של GA-DE

ההבטחה: "סדרת שפתוני לחות חדשה להשגת שפתיים רכות, בריאות, מלאות ברק ומרשימות. השפתונים עשויים 87 אחוז רכיבים טבעיים ומועשרים בתמצית זרעי שומשום להענקת לחות לאורך זמן ללא תחושה דביק. השפתונים מעניקים נגיעת צבע שנבנית בהדרגה למראה טבעי וזוהר, ומגיעים בחמישה גוונים: מרשמלו, פטל, דובדבן, חמוציות וטופי".
דבר הנסיינית: "שפתוני לחות זה החיים. יש לי אובססיה למציאת שפתון הלחות המושלם, כזה שיש לו גם גוון מדויק וגם אשכרה מעניק לחות לאורך זמן. לשפתונים הללו יש גוונים משגעים, אבל ציפיתי מהם להעניק יותר לחות. בפועל זה מרגיש יותר כמו גלוס קליל ולא דביק. מה שכן, התאהבתי בגוון הטופי המושלם, שמעניק לשפתיים מראה טבעי רק בגרסה יותר מוצלחת של גרסת המקור החיוורת".
109 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם ובאתר המותג

שפתון GLOWGLEAM של GA-DE. מחיר 109 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון GLOWGLEAM של GA-DE. מחיר 109 ש"ח | צילום: יח"צ

קרם לחות SUPER MULTI-CORRECTIVE SOFT CREAM של KIEHL’S

ההבטחה: "הקרם מתאים לעור צעיר יותר כקרם אנטי-אייג'ינג הראשון בשגרת אנטי-אייג'ינג. הקרם החדש, ממצק, מרים ומותח את העור באופן ניכר לעין, תוך הפחתת מראה הקמטים, מגביר את הזוהר ומשפר גמישות העור על מנת ליצור מרקם חלק יותר וגוון אחיד יותר. הקרם מגיע במרקם מרגיע וקליל שנספג באופן מיידי בעור, ומסייע לתקן ולחדש את הקולגן, כמו גם, לבנות מחדש את שכבות העור תוך מתן תחושה מרעננת להדהים, ללא כל תחושה שמנונית".
דבר הנסיינית: "יסלחו לי החברים ב-KIEHL'S על זה שאני לא קהל היעד של הקרם הזה, אבל בגילי המופלג (53) אני מעדיפה באופן מובהק קרמים קלילים וכשהלחות של יולי-אוגוסט מתקרבת אלינו במהרה הקלילות הזאת נחוצה אפילו יותר. כמו שהם מבטיחים, הקרם באמת קליל, מרגיע ומרענן ואני ממש נהנית להשתמש בו, והעור גם מרגיש יותר נעים".
319 ש"ח ל-50 מ"ל, 399 ש"ח ל-75 מ"ל, להשיג בחנויות המותג, סניפים נבחרים של סופר-פארם וחנות האונליין של סופר-פארם

קרם לחות אנטי-אייג'ינג של קיל'ס במרקם קליל המתאים לעור מעורב עד שמן. מחיר 319 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לחות אנטי-אייג'ינג של קיל'ס במרקם קליל המתאים לעור מעורב עד שמן. מחיר 319 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם Guilty Elixir de Parfum Pour Homme של גוצ'י

ההבטחה: "בושם לגבר בעל ניחוח עור ענברי עם נגיעה של פצ'ולי, תמצית ונילין וחמאת אוריס אצילה, המעניקה ארומה חמימה ועוטפת. נגיעה של של אגוז מוסקט, מגבירה את העומק שלו".
דבר הנסיינית: "כחובבת מושבעת של בשמי גברים לשימוש עצמי, נהניתי דווקא מהניחוח הגברי בסדרה הזו. הניחוח עמוק וחושני, מעט תבליני, ונשאר שעות על העור. התזה ראשונה מרגישה מעט כבדה אבל אחרי חצי שעה שנח על העור, אהבתי מאוד! לדעתי זה בושם שמתאים יותר לימים קרירים. האריזה נאה אף היא, עם בקבוק בצבע ירוק מהפנט בעיטור של לוגו G יוקרתי, שבהחלט מרים את הלוק של מדף הבשמים שלי".
529 ש"ח ל-60 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם