זה קרם הגנה, פריימר או מייקאפ? מצאנו את מוצר הביוטי המושלם

שלושה בדירה אחת. מוצר הביוטי שהפתיע אותנו | צילום אילוסטרציה: GettyImages
שלושה בדירה אחת. מוצר הביוטי שהפתיע אותנו | צילום אילוסטרציה: GettyImages

וגם: קונסילר שלא מייבש את העור, סרום לילה מרענן ושפתון איכותי עם המון נוכחות. כל מוצרים האיפור והטיפוח החדשים שינסו להפוך את הקיץ הזה לקצת יותר נסבל

88 שיתופים | 132 צפיות

שמפו ומרכך GLOW של פינוק

הבטחה: "פינוק GLOW, תת-מותג חדש של פינוק, הכולל שלוש סדרות שונות של שמפו ומרכך, בפורמולה חדשה וללא סולפטים. כל צמד מוצרים מתאים לסוג שיער שונה ומציע מוצרי פרימיום באיכות מעולה".
דבר הנסיינית: "בעלת שיער עבה ומלא שעבר החלקה התנסתה בצמד STRAIGHT בתוספת קולגן וקרטין, ואהבה מאוד. השמפו הקציף יפה והמרכך השלים את החפיפה לסירוק קל. מוצר מעולה במחיר מצחיק ועם ניחוח טוב, אבל עדיין אין על הריח של הפינוק המקורי".
19.90 ש"ח ל-410 מ"ל, להשיג ברשת סופר-פארם, בסניפים ובאתר

פינוק גלואו | צילום: סטודיו 0304
פינוק גלואו | צילום: סטודיו 0304

בושם ICONIC של GUESS

ההבטחה: "ניחוח פרחוני המגלם את ערכי המותג: סקסי, חושני, זוהר וצעיר. הבושם מכיל תווים של פלפל ורוד, ליליבל, מנדרין, ילנג-ילנג וברגמוט. בסיס חם של ענבר, מוס, גלובלייד, מאסק ואמברוקס נותנים לבושם טוויסט מתוחכם ועשיר".
דבר הנסיינית: "בקבוק אלגנטי עם פקק מוזהב וסמל ה-G של המותג מוסיפים אפיל יוקרתי למדף הבשמים. הניחוח מתוק ופרחוני, בהנחה הראשונית מרגיש מעט חזק אבל אחרי כחצי שעה מתרכך ונשאר נעים ונשי".
305 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג בסופר פארם, המשביר, BE ואונליס

 

GUESS ICONIC. מחיר 305 ש"ח | צילום: יח"צ
GUESS ICONIC. מחיר 305 ש"ח | צילום: יח"צ

סרום לילה מסדרת ויטאל פרפקשן של SHISEIDO 

הבטחה: "סרום הרמה ומיצוק פנים לשימוש בשעות הלילה, הממצק ומשפר באופן ניכר את גוון העור. הסרום מעניק מראה רענן וצעיר יותר, של עור מתוח, מוצק וזוהר. מכיל תמצית ליקוריץ ורכיבים פעילים העובדים עם מנגנוני התחדשות הלילה הטבעיים של העור, אשר מאטים עם הגיל. המרקם הייחודי מסייע לחדירת החומרים הפעילים".
דבר הנסיינית: "הנחתי את הסרום לפני השינה, לאחר שגרת הניקוי שלי. המרקם נעים למגע, אינו שומני ונספג בשניות. לאחר כעשרה ימי שימוש רצופים, הרגשתי שהעור שלי מלוחח ונעים יותר למגע. לא סגורה על מיצוק העור, אבל המוצר נעים מאוד לשימוש והעור נראה רענן יותר. יקר מאוד ונהדר".
820 ש"ח ל-40 מ"ל, להשיג באתר לילית וברשתות הפארם

SHISEIDO VPN NIGHT CONCENTRATED | צילום: יח"צ
SHISEIDO VPN NIGHT CONCENTRATED | צילום: יח"צ

קונסילר FLEX WEAR של רבלון

ההבטחה: "קונסילר בעל פורמלה ייחודית ש'זזה' עם העור במהלך היום, מונעת הצטברות של חומר בשקעים ובקמטוטים שעל הפנים ומעניקה מראה עור אחיד ומושלם 24 שעות ביממה. לפורמולה מרקם קרמי שאינו מייבש את העור ומועשר בחומצה היאלורונית וויטמין E המעניקים לחות והגנה. מגיע ב-5 גוונים לדיוק מקסימלי".
דבר הנסיינית: "אני מניחה את הקונסילר מעל המייקאפ ולכן חשוב לי לדייק בגוון. הקונסליר של רבלון התמזג יפה עם המייקאפ שלי והסתיר את הכהויות ואת כתמי השמש. לא בדקתי אם נשאר 24 שעות, אבל נשאר בעוז על העור למשך כמה שעות טובות, וזה לגמרי הספיק".
71 ש"ח, להשיג בסופר פארם, BE, משביר לצרכן ואונליז

flex-wear. קונסילר מבית רבלון | צילום: יח"צ
flex-wear. קונסילר מבית רבלון | צילום: יח"צ

קרם הגנה PoreScreen SPF40 של דרמלוג'יקה

ההבטחה: "קרם הגנה מינרלי רב פעלים המספק הגנה SPF 40. התכשיר דמוי פריימר ומתאים את עצמו לגוון העור, ומעניק מראה עור בריא ומטשטש את מראה הנקבוביות. מועשר במרכיבים פעילים כגון ניאצינמיד להבהרה של העור וחומצות להחלקת העור. התכשיר מגיע בצבע לבן אך בעת המריחה צבעו משתנה מעט ומשתלב עם גוון העור, לשיפור אחידות גוון העור".
דבר הנסיינית: "טוב, זה כנראה התכשיר הכי מוצלח שניסיתי העונה. הוא מרגיש כמו פריימר רך ונעים, והעור מקבל מעטה בריא, בוהק ויפה של שכבת הגנה. אימצתי בחום לקיץ הקרוב ולאלו שיבואו אחריו. שימו לב רק שאתן מנערות היטב לפני השימוש, וצאו לדרך".
272 ש"ח ל-30 מ"ל, להשיג באתר האונליין הרשמי של המותג ובנקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית, במכוני הקוסמטיקה, מרכזי בריאות וספא ומלונות היוקרה של רשת ישרוטל

Porescreen SPF 40 פורסקרין מקדם הגנה של דרמלוג'יקה. 272 ש"ח ל-30 מ"ל | צילום: יח"צ
Porescreen SPF 40 פורסקרין מקדם הגנה של דרמלוג'יקה. 272 ש"ח ל-30 מ"ל | צילום: יח"צ

ערכת בסיס של MAHUT של ד"ר מרינה לנדאו

ההבטחה: "קיט נסיעות יוקרתי המכיל חמישה מוצרי מיני שמסייעים לעור לשקם את עצמו ולהתאים את עצמו לאקלים. כל התכשירים מכילים קומפלקס SUPCERAT שפותח על ידי ד"ר לנדאו, מומחית לרפואת עור, והוכח במחקר קליני כמשקם את המחסום האפידרמלי. בעזרתו כמות הייצור של החומצה ההיאלורונית בעור גדלה ב-64% תוך 24 שעות".
דבר הנסיינית: "הערכה כוללת מי ניקוי מוקצפים, קרם יום מזין, קרם לילה עשיר, סרום מאזן ומסכת שפתיים מזינה – והם מצוינים, על זה אין ויכוח. העור מרגיש מיד גמיש יותר וגם הנראות שלו טובה. אהבתי במיוחד הסרום ואת קרם הלילה שמשאיר את העור עם לחות טובה גם בבוקר. הבעיה היא שכל הטוב הזה' שמגיע בתיק בד קטן ואפשר לעלות איתו לטיסה (25 – 9 מ"ל, להוציא את מי הפנים) מספיק לכל היותר לשבועות בודדים בשימוש יומיומי של פעמיים ביום, והוא מאוד יקר. אולי כדאי לנצל אותו כשאתן שוהות במזג אוויר קיצוני, שבו קשה לשמור על עור מאוזן והערכה תעזור לכן".
930 ש"ח, להשיג אצל המומחיות המוסמכות ובאתר MAHUT

מיני קיט של ד"ר מרינה לנדאו. 930 ש"ח | צילום: עדי חזן
מיני קיט של ד"ר מרינה לנדאו. 930 ש"ח | צילום: עדי חזן

שפתון PURE COLOR של אסתי לאודר

ההבטחה: "השקה מחודשת לקולקציית השפתונים. בעלי אמירה ועוצמה עם פיגמנט עמוק לכיסוי קרמי מושלם ומלא נוכחות. מכילים תערובת שמנים המזינים בלחות, ממלא ומרככים את השפתיים. צבע מרשים עמיד לאורך זמן, ניתן למילוי חוזר".
דבר הנסיינית: "מי שאוהבת כמוני שפתיים עם נוכחות עזה, תאהב מאוד את השפתון, אבל חברה בעלת שפתיים דקיקות במיוחד שניסתה, הבינה מהר שמוטב לה להדגיש את העיניים ולא את השפתיים. האיכות מעולה".
190 ש"ח, להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון, בטרמינל X ברשתות הפארם ובאתר האון ליין

שפתון PURE COLOR של אסתי לאודר 190 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון PURE COLOR של אסתי לאודר 190 ש"ח | צילום: יח"צ

סומק LUMINOUS SILK GLOW BLUSH של ג'ורג'יו ארמני

ההבטחה: "פורמולה במרקם רך ומשיי בטכניקה ייחודית של מילוי משי, עם פיגמנטים כדוריים מחזירי אור המאפשרים התפזרות אחידה של צבע זוהר ללחיים. מגיע בשישה גוונים".
דבר הנסיינית: "סומק האפרסק שאותו ניסיתי היה מושלם. גוון העור בהק למשך שעות".
219 ש"ח, להשיג בבוטיק ארמני בקניון רמת אביב ובסופרפארם גאלרי בראשון לציון ואילת

סומק LUMINOUS SILK GLOW BLUSH של ג'ורג'יו ארמני. 219 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק LUMINOUS SILK GLOW BLUSH של ג'ורג'יו ארמני. 219 ש"ח | צילום: יח"צ

מעצב גבות דו צדדי ULTRA FINE PRECISION BROW DUET של ג'ייד

ההבטחה: "מוצר חדשני למילוי, עיבוי, הגדרה וקיבוע הגבה, שלא רק משפר את הנראות אלא גם מזין את הגבות. בצד אחד חוד דקיק למילוי עם פיגמנט גבוה לפיסול ועיצוב מדויקים, ובצד השני חוד עם ג'ל סטיק שקוף המאפשר קיבוע לאורך זמן".
דבר הנסיינית: "במילה אחת: מעולה. ובהרחבה: קל לשימוש, מאפשר שליטה ודיוק".
99 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם הנבחרות ובאתר החברה

מעצב גבות דו צדדי ULTRA FINE PRECISION BROW DUET של ג'ייד. 99 ש"ח | צילום: יח"צ
מעצב גבות דו צדדי ULTRA FINE PRECISION BROW DUET של ג'ייד. 99 ש"ח | צילום: יח"צ

מייקאפ PAYTO HIDRA TEINT של SISLEY

ההבטחה: "לחות מיידית מושלמת עם גוון טבעי והגנה מנזקי מזג האוויר עם 15 SPF. בעל נוסחה חדשנית המשלבת טיפוח עור עם כיסוי עדין למראה עור חלק, והגברת זוהר העור".
דבר הנסיינית: "מי שאוהבות מייקאפ קליל במרקם מעודן מאוד, יהנו מהתחושה של 'ללכת עם ולהרגיש בלי'. הוא גם מאוד מלחח את העור, מה שהופך אותו לאידיאלי לימי הקיץ. למי שאוהבת את הכיסוי הכבד מומלץ לוותר. העיקר לא לשכוח לשים מתחת קרם הגנה".
249 ש"ח, להשיג באתר ONLYS וברשתות הנבחרות

מייק אפ PAYTO HIDRA TEINT של SISLEY. מחיר 249 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ PAYTO HIDRA TEINT של SISLEY. מחיר 249 ש"ח | צילום: יח"צ

קרם רחצה בניחוח שקדים של ל'אוקסיטן

ההבטחה: "קרם רחצה מוקצף עשוי משמן שקדים מתוק, בעל פורמולה עשירה במרקם קצפת המזינה ומחדשת את העור. קרם הרחצה המפנק הוא חלופה קרמית ועשירה לשמן רחצה שקד האייקוני, עם הניחוח העדין המלטף את החושים ומעניק עור רך ונעים למגע".
דבר הנסיינית: "אני מאוהבת במוצרים של ל'אוקסיטן אבל חייבת להודות שיש לי רגשות מעורבים כלפי המוצר הזה. אני אוהבת את הסבון שלי מאוד מקציף, והקרם, על אף הניחוח המפורסם והאהוב, נותר קרמי מדי ולא מספיק מקציף לטעמי. קחו בחשבון שצריך גם כמות נכבדת של קרם בשביל לקבל מספיק הקצפה, מה שהופך את העסק לפחות כלכלי. למכורות הכבדות של סדרת השקד כנראה שלא כל כך יהיה אכפת, העיקר הריח".
99 ש"ח ל-200 מ"ל. להשיג בחנויות ובאתר ל'אוקסיטן

קרם רחצה בניחוח שקדים של ל'אוקסיטן. מחיר: 99 ש"ח | צילום: יח"צ חול
קרם רחצה בניחוח שקדים של ל'אוקסיטן. מחיר: 99 ש"ח | צילום: יח"צ חול