האפליקציה שתשדרג לכם את הסקס

צילום: GettyImages
צילום: GettyImages

סוף סוף נמצא הספורט הכיפי בעולם. אפליקציה חדשה תעזור לכם לשכלל את מה שאתם כבר יודעים: סקס הוא גם בריא ומרזה. לא סתם זו הפעילות הגופנית החביבה עלינו

88 שיתופים | 132 צפיות

 

"השנה היא 2016 ואנחנו זזים פחות מאי פעם. אנחנו מתעוררים ולא זזים, אנחנו הולכים לעבודה ולא זזים, אורח החיים שלנו גורם לנו להזניח את הבריאות שלנו והתוצאה – השמנת יתר בקרב מבוגרים עלתה פלאים. כדי להילחם בזה, יצרנו לעצמנו אימוני כושר אקזוטיים ומעייפים. למי יש זמן לכל זה? אבל האמת היא שלא משנה כמה אנחנו עסוקים, אנחנו תמיד מוצאים זמן… להתעסק!".

כך השיק במאי האחרון אתר הפורנו הגדול בעולם, Pornhub, את השירות החדש שהוא מציע: "באנגפיט: שיטת האימון שמכוני הכושר לא רוצים שתכירו". המטרה – לגרום לכם לשרוף קלוריות. האמצעי – סקס.

איך זה עובד? השירות החדש לא דורש מכם אפילו להוריד אפליקציה, רק להיכנס לאתר bang.fit, לבחור את מספר המשתתפים ולסנכרן בקלות את הסמארטפון שלכם עם הדסקטופ או הלפטופ, דרך אתר המובייל. הבעיה העיקרית היא שאת מכשיר הטלפון אתם אמורים להחזיק עליכם, בזמן שאתם ככל הנראה עירומים, הדרך ההגיונית לקיים יחסי מין. בבאנגפיט מציעים חגורה מיוחדת שתשמור על הטלפון צמוד למותניים, אבל היא עדיין לא מוצעת למכירה כך שלעת עתה תאלצו להסתפק בפאוץ' או לגנוב מאבא את הנרתיק לטלפון שמתחבר לחגורה. לא הכי סקסי.

אחרי שפתרתם את הבעיה הטכנית הזו, תצפו על המסך בתרגילי כושר/סקס מבוצעים על ידי כוכבי פורנו. כן, זה בדיוק מה שזה נשמע. מדובר בשני אנשים (או יותר) שמזדיינים בלהט, רק שהתנוחות שלהם מתוכננות כך שיוציאו את המקסימום מהיכולות הפיזיות. מה שנותר לכם לעשות הוא לחקות את התנועות של הכוכב שהוצמד לכם ולצבור נקודות. בסוף האימון תקבלו סיכום של כמות הקלוריות ששרפתם. טיפ קטן מאיתנו – באקט של עיתונות טוטאלית בדקנו את אופציית המשתתף הבודד שהאתר מציע, ורק נגיד שלחקות אדם אחד בסיטואציה מינית כשאתם לבדכם בבית זה הרבה יותר מביך והרבה פחות נעים מלעשות ספורט. בקיצור, אם אין לכם עם מי להתנסות בבאנגפיט, עדיף שתפנו למשקולות.

"השקנו את באנגפיט במטרה להילחם בסכנות של אורח החיים הנייח שגורם לעלייה בהשמנה ובמחלות לב", אומר קורי פרייס, סמנכ"ל Pornhub, בריאיון ממשרדי החברה שבקנדה. "למה אנחנו? כי אנחנו מרגישים קצת אשמים במצב, בגלל כמות הזמן שאנשים מבלים מול המסך כשהם מבקרים באתר שלנו. למרות שרוב הגולשים שלנו כבר מבצעים פעילות גופנית נלהבת כלשהי בזמן שהם באתר, זה עדיין לא מספיק. רצינו לגרום לאנשים לזוז, ומה יותר טוב מאשר להתאמן בזמן שאתה מתחרמן?", הוא מסביר.

ברור שרוב הגולשים שלכם הם גברים. השירות החדש הוא ניסיון לפנות לנשים?

"בהחלט חשבנו על נשים וגם על גברים כשפיתחנו את באנגפיט, וכרגע 50 אחוז מהמשתמשים באתר הן נשים והתגובות מפרגנות באופן גורף".

אתה חושב שסקס יכול להיות מהנה גם כשמוסיפים לו עוד מטרה, כמו כושר? זה לא פוגם בספונטניות שלו?

"בטח שהוא עדיין יכול להיות מהנה. עיצבנו את המשחק כך שהוא יהיה כיפי ופשוט כך שאנשים יוכלו לשלב אותו בחיי המין הקיימים שלהם בתור תיבול נוסף. אנחנו לא מנסים לשנות לאנשים את שגרת הסקס, רק להרוג שתי ציפורים במכה מדי פעם".

 

אימון במיטה

על פניו, נראה שב־Pornhub בסך הכל מיקסמו ידע שכבר היה קיים. במשך עשורים נשמעות הטענות שסקס טוב לבריאות – הוא מחזק את המערכת החיסונית, מוריד את לחץ הדם, משכך כאבים (במקרה של אורגזמה), מוריד את רמות הלחץ ויש אף מחקרים שטוענים שהוא מוריד את הסיכוי לחלות בסרטן הערמונית בקרב גברים. אבל כנראה שאף יתרון לא נשמע משכנע בעידן שבו אידאל היופי הוא חטוב להפליא, כמו "סקס נחשב כפעילות גופנית".

אבל רגע, הסתכלו מסביב. כמה אנשים מסביבכם נמצאים בכושר מצוין? וכמה מהם עושים סקס על בסיס קבוע? לא חסרים אנשים עם חיי מין מאוד פעילים ולא מעט קילוגרמים עודפים, אז יכול להיות שהקשר בין סקס לשריפת קלוריות הוא לא בדיוק מה שמבטיחים לנו?

"סקס בעיקר אפקטיבי ל… סקס", אומרת אינה וייסנברג, מאמנת כושר ותזונה והבעלים של בלוג הכושר FIT O'clock. "סקס שורף קלוריות בדיוק כמו שעיכול או שופינג שורפים קלוריות. זו פעילות שמפעילה את מערכות הגוף, אבל יש הבדל בין זה ובין פעילות גופנית. אולי אם עושים את זה בעצימות גבוהה, תוך פעילות מתמשכת של כמה שעות אל תוך הלילה, אפשר לומר שניתן להגיע למצב של שריפת קלוריות מוגברת, מעין אימון אינטרוואלים בעצימות גבוהה".

אז עובדים עלינו?

"סקס לא יכול להחליף אימון, לא אימון סיבולת ריאה ובטח שלא אימון כוח".

וייסנברג, כמו מאמני כושר רבים מסביב לעולם שכתבו על הנושא, כן מעודדת להתאמן על מנת לשפר את חיי המין. לפני הכל, בואו נניח בצד את הטענה האסתטית החוזרת על עצמה שגוף חטוב הוא מושך יותר. זה כמובן עניין של טעם בלבד, ויש מספיק אנשים (ובעיקר נשים) שמוכיחים לנו היום שאפשר להיות בכושר מצוין וגם עם משקל עודף. אבל גם בלי קשר להשפעה על המראה, לספורט יש המון יתרונות אחרים שיכולים לבוא לידי ביטוי בסקס.

אינה, תפרטי.

"סיבולת לב ריאה תעזור לך להמשיך את הסקס אחרי שעלית על הסוס, שרירים חזקים יאפשרו לך להיות למעלה (סקווט הוא תרגיל חשוב גם לפעילות שבין הסדינים), וגמישות תעזור לך להגיע לתנוחות מורכבות".

תני לנו הוראות הפעלה. איזה סוג אימון יהפוך אותנו לחיות במיטה?

"אימוני כוח וחיזוק, כאלה שיעשו רגליים חזקות ובטן חזקה ואימון אינטרוואלים שילמד את הגוף להתמודד עם דופק משתנה בלי להתעייף. כמובן שאימוני גמישות כמו מתיחות, פילאטיס או יוגה ישפרו משמעותית את התנוחות, ותרגול נשימה, שרלוונטי בעיקר ליוגה, יעזור לדחות את בוא הכיף בסשן הסקס הבא".

אולי זו בעצם הדרך לגרום לאנשים להזיז את עצמם. הרי מלבד המכורים האמיתיים לכושר, רובנו שונאים להתאמן ומקללים כל רגע במהלך האימון, בלב או בקול רם. אבל סקס, עם כל הכוונות הטובות, לא יעזור לכם להיכנס לכושר, אלא אם כן יש לכם כמה שעות פנויות ביום להפוך אותו לאפקטיבי, מה שכנראה יפגום בהנאה ממנו. ובכל זאת, Pornhub גרמו לעניין רב בפלטפורמה החדשה, כי כל מה שקשור לסקס גורם לאנשים אוטומטית לזקוף אוזניים ולפעור עיניים. אז אולי ארגוני הבריאות העולמיים צריכים לעודד כושר עם גישה חדשה – ספורט יהפוך אתכם למדהימים במיטה.

האביזרים שתזיעו בהם בסטייל

1. נעלי עקב, נייקי, 335 ש"ח ב-polyvore

נייקי | צילום: יח"צ
נייקי | צילום: יח"צ

 

2. ערסל תנוחות, 1,199 ש"ח, sexcity

ערסל תנוחות | צילום: יח"צ
ערסל תנוחות | צילום: יח"צ

 

3. קוביות משחק, 20 ש"ח, amazon

קוביות משחק | צילום: יח"צ
קוביות משחק | צילום: יח"צ

 

4. חזיית ספורט, ויקטוריה'ס סיקרט, 108 ש"ח

ויקטוריה סיקרט | צילום: יח"צ
ויקטוריה סיקרט | צילום: יח"צ

 

5. תחתוני ספורט, ויקטוריה'ס סיקרט, 42 ש"ח

ויקטוריה סיקרט | צילום: יח"צ
ויקטוריה סיקרט | צילום: יח"צ