ויברטור לכל סטטוס: מדריך צעצועי הסקס השלם

נעים להכיר: הצעצועים שיביאו אתכן לשיא
נעים להכיר: הצעצועים שיביאו אתכן לשיא

גם אתן מבולבלות משפע אביזרי הסקס שמבקשים להיכנס אתכן למיטה? בין אם אתן רווקות, זוג לסביות הרפתקני או זוג סטרייטי ותיק, אלה הם הצעצועים שכדאי להשקיע בהם זמן וכסף

88 שיתופים | 132 צפיות

 

בספר בראשית, פרק נ"א, אומר אלוהים: "לא טוב היות האדם לבדו, אעשה לו עזר נטען עם שישה מצבי רטט שונים כנגדו". ואם הוא לא אמר את זה – חבל, זה מה שצריך היה להיאמר. גם בעולם עם יד ימין מתפקדת, ראש מקלחת נהדר ובן זוג אהוב במיוחד, חשוב שתיהיה עזרה חיצונית קלה. לפעמים סתם מתחשק לגוון, לשנות ולנסות להרחיב עוד ועוד את הגבולות של הדבר הכי טוב בעולם: סקס.

"צעצועי מין הם לא טרנד חדש או חולף. הדילדו הראשון, אם אפשר לקרוא לו כך, מוזכר בתנ"ך", מספרת איילת דוד קורן מחנות הסקס הנשית Sisters. "צעצועי מין ואביזרי מין נכנסים לחיים שלנו כשאנחנו דואגות לעצמאות המינית שלנו ולא רוצות להיות תלויות בחשק או ברצון של בני הזוג, ובפרט אם אנחנו לא בזוגיות. הצעצוע לא אמור להחליף אף אדם ובטח לא אמור להוות איום על שום בן או בת זוג, אלא נועד להוסיף הנאה ולחזק את הקשר דווקא בזכות החשיפה והפתיחות של בני הזוג האחד לשנייה".

"היום הכול שקוף" מוסיף שגיא להט, מנכ"ל רשת סקס סטייל מזה 25 שנה. "אנשים כבר לא מתביישים במיניות שלהם. כולם אוכלים, כולם עושים סקס ולכל אחד יש את הטעם שלו. אוכל וסקס זה מאוד דומה, אנשים רוצים לגוון, רוצים את זה עכשיו ורעבים לזה".

ביקשנו מדוד קורן, משגיא להט ומדניאל, מנהל הסחר ברשת Super Toys, המלצות על צעצועי המין הכי טובים בשוק.

 

צעצועי הסקס הכי טובים לסינגלית

ה־Budding פרימיום עולה אומנם 1,150 ש"ח אבל לדברי שגיא להט, המנכ"ל הוותיק של רשת סקס סטייל, "במקום לקנות שלושה ויברטורים עדיף לקנות את הכי טוב מלכתחילה". למה? לבאדינג מבנה אנטומי שנחשב למושלם וכולל שתי זרועות: האחת מספקת הנאה לפנים הנרתיק במקביל לגירוי ממוקד של הדגדגן, והאחרת בעלת זווית לנקודת ה־G. עשוי 100% סיליקון רפואי וכמובן נטען. 1,150 ש"ח, להשיג בסקס סטייל.

Budding פרימיום: זווית מיוחדת לנקודת ה-G
Budding פרימיום: זווית מיוחדת לנקודת ה-G

 

Satisfyer Pro 2 הוא הלהיט האחרון בתחום הוויברטורים ופייבוריט חזק בקרב הבלוגריות ברשת. "צעצועים נכנסים לחיינו כשאנחנו דואגות לעצמאות המינית שלנו", אומרת איילת דוד קורן מחנות הסקס הנשית Sisters. הסטיספייר משלב 11 דרגות רטט עם פולסים של אוויר המייצרים תחושת יניקה א־לה מין אוראלי ממוקד. חזק, עמיד לשימוש, נטען על ידי כבל USB ומגיע עם שנה אחריות. 485 ש"ח, להשיג ב־Sisters.

Satisfyer Pro 2: מין אוראלי ממוקד עם 11 דרגות רטט
Satisfyer Pro 2: מין אוראלי ממוקד עם 11 דרגות רטט

 

המג'יק וונד Marry מוגדר כ"כל מה שחלמת עליו באיבר מין גברי". הוויברטור הזה זוכה ללא מעט ביקורות טובות ברשת, בין היתר בזכות עוצמת פעילות גבוהה במיוחד אך שקטה, ועובי ורטט מודגשים המגיעים לכל דפנות הנרתיק. ניתן להחדיר עד רוחב של 4 ס"מ, בעל שבע מהירויות ומצבי רטט, עשוי סיליקון רפואי ונטען. 469 ש"ח, להשיג ב-Super Toys.

המג'יק וונד Marry: כל מה שחלמת עליו באיבר מין גברי
המג'יק וונד Marry: כל מה שחלמת עליו באיבר מין גברי

 

צעצועי הסקס הכי טובים לגבר סינגל

המאונן המקורי פלאש לייט מצליח כבר שנים להיות אחד המוצרים הקלאסיים בקטגוריה שמדמה איבר מין נשי, לא מעט בזכות שרוול הסופר סקין – חומר ייחודי המעניק תחושה רכה ואמיתית לגמרי. צורת הפנס תורמת להידוק על האיבר ולתחושת יניקה, בשילוב זיזים פנימים לחיכוך מוגבר. 529 ש"ח, להשיג ב-Sisters.
בסקס סטייל תמצאו מאונן אחר מסדרת פלאש לייט עם 12 מקצבי רטט שונים ואף תוספת לחצן קול להשלמת החוויה הריאליסטית. 350 ש"ח, להשיג בסקס סטייל.

המאונן המקורי פלאש לייט: תחושה רכה ואמיתית
המאונן המקורי פלאש לייט: תחושה רכה ואמיתית

 

מאונן סיליקון של ספיידר. בדומה למאוננים של פלאש לייט גם כאן מדובר במוצר שמנסה לספק חוויה ריאליסטית עד כמה שניתן. היתרון של המוצר הזה הוא שניתן להצמיד את המאונן למשטח וכך ליהנות ממנו עם ידיים חופשיות. 499 ש"ח, להשיג ב-Super Toys.

מאונן סיליקון של ספיידר: בלי ידיים
מאונן סיליקון של ספיידר: בלי ידיים

 

בייסיק: לזוג סטרייטי מתחיל

ויברטור Kaliph עשוי סיליקון רפואי, נטען, שקט במיוחד, מסתובב ומתפתל. בעל שלושה ראשים ולכן מתאים גם לעינוג עצמי של האישה וגם להעשרת הסקס יחד. 599 ש"ח, להשיג ב־Super Toys.

Kaliph: גם לעינוג עצמי וגם להעשרת הסקס
Kaliph: גם לעינוג עצמי וגם להעשרת הסקס

 

"Vibe Me 7 מבחינתי, הוא היום המוצר הכי מדויק לזוג, גם שמרן וגם מתקדם", ממליץ להט על הוויברטור. סוד ההצלחה טמון בחווית השימוש הכפולה במוצר הכולל שתי זרועות. אישה יכולה להשתמש בו לבד לעינוג נקודת הג'י והדגדגן וזוג יכול לשלב אותו בחוויה הזוגית כשהזרוע הקטנה יותר חודרת לאישה, החלק העליון רוטט על הדגדגן, והגבר יכול לחדור מלמטה. כשהוויברטור מוחדר לנרתיק במהלך הסקס, בן הזוג נהנה מרטט פנימי במגוון מקצבים והאישה נהנית מחיכוך מגרה. בעל 30 מצבי רטט שונים, עשוי 100% סיליקון רפואי ובעל שלושה מצבי עוצמה – חזק, חלש או בינוני. 690 ש"ח, להשיג בסקס סטייל.

VibeMe 7: חווית שימוש כפולה עם שתי זרועות ו30 מצבי רטט
VibeMe 7: חווית שימוש כפולה עם שתי זרועות ו30 מצבי רטט

 

טבעת רטט Frisky Bunny עשויה מסיליקון איכותי, חלק ועמיד. הטבעת מתלבשת על הפין עד הבסיס לאחר השגת הזיקפה, שומרת עליה ומעכבת שפיכה ומעניקה רטט מענג לבת הזוג על הדגדגן. בצורה זו בן הזוג פעיל והחוויה הרוטטת היא זוגית. אין אלמנט של חדירה על ידי הוויברטור או נטילת התפקיד האקטיבי של בן הזוג באקט. 299 ש"ח, להשיג ב-Sisters.

טבעת רטט Frisky Bunny: חוויה זוגית רוטטת
טבעת רטט Frisky Bunny: חוויה זוגית רוטטת

 

 

הצעצועים הכי טובים לזוג סטרייטי שכבר ראה דבר או שניים

טרייסט (Tryst) הוא הלהיט החדש בתחום צעצועי המין הזוגיים: ויברטור המעוצב ללבישה על בסיס הפין, בדומה לטבעת לא סגורה. בעל שלושה מנועי רטט חזקים המעסים בתנוחות שונות גם את הדגדגן של האישה וגם את הפין והאשכים של בן הזוג. עשוי סיליקון איכותי ובעל שבעה סוגי מקצבים ודרגות רטט שונות. 799 ש"ח, להשיג ב־Sisters.

טרייסט (Tryst): מעסה לדגדגן, לפין ולאשכים
טרייסט (Tryst): מעסה לדגדגן, לפין ולאשכים

 

פלאג אנאלי עם זנב Tate יאפשר לבן הזוג שלך להעניק חדירה של 14 ס"מ לישבנך הענוג. ועוד לא דיברנו על הזנב החמוד של המוצר שבאופן כללי יגרום לך להרגיש כמו שועלה רצינית. 169 ש"ח, להשיג ב־Super Toys.

פלאג אנאלי עם זנב Tate: חדירה של 14 ס"מ שתגרום לך להרגיש שועלה
פלאג אנאלי עם זנב Tate: חדירה של 14 ס"מ שתגרום לך להרגיש שועלה

 

רוצים להתקדם עוד? ב-Super Toys ממליצים על סט קשירות Damona – עשוי עור ומכיל שבעה פריטים למשחקי שליטה מגוונים. 429 ש"ח.

סט קשירות Damona: לנועזים המתקדמים
סט קשירות Damona: לנועזים המתקדמים

 

לא צריכות טובות: צעצועי הסקס הכי טובים לזוג לסביות

הרנס הברון המתנפח להט ממליץ על דגם הסטרפ און הייחודי: "הוא להיט בחו"ל אבל היבואנים פחדו להביא אותו". חוץ מלתפקד כסטרפ און שניתן להצר ולהרחיב בהתאם למידת המותניים וכוויברטור שמולבש על הרתמה, יש לחמוד הזה עוד שתי פונקציות ייחודיות: הראשונה היא העובדה שהוא מתנפח כך שניתן לשנות את גודלו, השנייה היא שהוא כולל בתוכו גם מנוע, כך שניתן ליהנות מרטט. 500 ש"ח, להשיג בסקס סטייל.

הרנס הברון המתנפח: הלהיט המתנפח האקסקלוסיבי
הרנס הברון המתנפח: הלהיט המתנפח האקסקלוסיבי

 

במקום להסתבך עם רצועות סטרפ און, דוד קורן ממליצה על רתמת רודיאו בדוגמת תחתונים לוהטים (399 ש"ח). אפשר ללבוש אותם בנוחות ולשלב בתוכם דילדו סיליקון איכותי מתאים דוגמת Contour Rodeoh. מחיר 529 ש"ח להשיג ב-Sisters.

רתמת רודיאו: לוהטת ונוחה
רתמת רודיאו: לוהטת ונוחה

 

רצועת סטרפ און Malory מוגדרת כחזקה, מקצועית, נוחה וכזאת שפשוט לא תאכזב אתכן. מוזמנות לקחת את המושכות לידיים, ליטרלי. 189 ש"ח, להשיג ב-Super Toys.