עמוד האינסטגרם שנלחם במינימליזם המשעמם

| מאת: טל מר

האם יש אלטרנטיבה לשעמום ששולט באינסטגרם ובמגזינים? Decor hardcore, הפרויקט הלוהט בסצנת הסטיילינג והקריאייטיב לא מפחד מקצת טעם רע ובא לעשות לכם פאן

  • https://atmag-static-timeout.netdna-ssl.com/media/2017/12/sizes/1111_decorhatdcore_H_wo_680_382.jpg
דקור הארדקור לקמפיין הדיגיטל של גוצ'י TFW# | יח"צ

 

שבעתן מצילומי סקולנטים וקפוצ'ינו על מצע שיש קררה? ‏Decor hardcore, עמוד האינסטגרם שהפך לתופעה נותן קונטרה לצילומי הלייפסטייל המהונדסים ומאתגר את הטעם הטוב עם פיד שנע בין הקיטשי למופרך ובלי קקטוס אחד לרפואה.
היוזמה התחילה מהאוסף הפרטי של קסניה שסטקובסקי, יוצרת ומעצבת ישראלית שפועלת בברלין (ואפילו עבדה בעברה כמעצבת טקסטיל בחברת קסטרו) שמצאה את עצמה משתעממת מהמינימליזם והבנאליות ששולטים בעולם עיצוב הפנים: " מרוב שזה נקי ומינימליסטי, זה כבר לא מקרין דבר" היא אמרה בראיון שנערך איתה לפני מספר חודשים בני יורק טיימס. בשנתיים האחרונות היא התחילה לאסוף להנאתה אימג'ים של פריטי עיצוב וריהוט שמצאה בשוליים הסהרוריים של אי ביי. הקולקציה הפרטית שלה כללה מגוון לא שגרתי, מקסימליסטי, הזוי, מצחיק, לפרקים מכוער ובעיקר – לא מיישר קו עם שום טרנד.

מוגזם, קיטשי וממש לא מתאים לכל אחד | צילום מסך מעמוד האינסטגרם decorhardcore@

מוגזם, קיטשי וממש לא מתאים לכל אחד | צילום מסך מעמוד האינסטגרם decorhardcore@

 

מציאות מהשוליים הסהרוריים של אי.ביי | צילום מסך מעמוד האינסטגרם decorhardcore@

 

בזכות האמירה והקול המקורי שעולים ממנו, הצליח העמוד תוך זמן קצר לרכז סביבו  מעל מאה אלף עוקבים עם גרעין קשה של אנשי קריאייטיב ומשפיענים. ההייפ עשה את דרכו עד למנהל הקריאייטיב של בית גוצ'י, אלסנדרו מיקלה שהתרשם מהפיד ומהחזון והזמין את שיטובסקי לקחת חלק בקמפיין הרשת לקולקציית שעוני יד שהושק בתחילת השנה. זה נתן את האות להפיכתו של המיזם לסוכנות קריאייטיב עסוקה עם שת"פים מסחריים ואומנתיים, ספר שיצא לאור בקרוב ופרויקטים מסקרנים "גם עם שמות גדולים שעוד אי אפשר לחשוף", מבטיחה שסטקובסקי. לכבוד הקריסמס הושקה חנות און ליין חגיגית עם פיצ'יפקעס שישמחו את חובבות הז'אנר ויחזירו אתכן ברגע לחדר הנעורים מהאייטיז (כריות מודפסות עם שושנה, מישהי?) ואיך אפשר בלי טישירט בלתי נמנעת עם הדפס, שתזכיר לכן תמיד שהחיים זה לא גן של סוקלנטים.

אלסנדרו מיקלה צד אותם באינסטגרם. דקור הארדקור לקמפיין הדיגיטל של גוצ'י TFW# | יח"צ

הייתן שמות כזה על הכוננית או שעדיף נר וניל? | צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם decorhardcore@

בואו לעקוב ולדבר איתנו גם בפייסבוק ובאינסטגרם. עדכונים על הכתבות הנבחרות באת ניתן לקבל בניוזלטר היומי שלנו

תגובות

Silence is Golden SRV:SRV2 on: 067feca6731863 at 23:04:56