אינסטה-בלוגרית 2018: ירדן הראל

ירדן הראל | צילום: דניאל קמינסקי
ירדן הראל | צילום: דניאל קמינסקי

היא דוגמנית, מנחה ופאשניסטה ועכשיו גם האינסטה-בלוגרית הטובה בארץ. ירדן הראל זוכה בתחרות פרסי האופנה של "את"

88 שיתופים | 132 צפיות

 

לירדן הראל (33) יש רשימת עיסוקים מרשימה ומסועפת: היא דוגמנית, מגישת טלוויזיה, צלמת, בלוגרית וידועה כאחת המתלבשות המצטיינות והאהודות בתעשייה, אחת שאפשר לסמוך עליה שתמיד תופיע בלוקים מעוררי סקרנות. זו השנה השנייה שבה היא מועמדת בקטגוריה זו בזכות חשבון אינסטגרם צבעוני ועשיר, המונה נכון לעכשיו 202 אלף עוקבים.

בניגוד ללא מעט טאלנטיות שמתחזקות פיד נוצץ על הדרך, בעיקר כפלטפורמה לשמירה על המוניטין וצבירת פופולריות, אצל הראל מדובר בסיפור שונה לחלוטין. לפני כשנה וחצי היא קיבלה החלטה מודעת להפוך לבלוגרית במלוא מובן המילה, ומאז היא עושה זאת בהצלחה מרובה. היא הקימה אתר לייף סטייל הנושא את שמה – YardenHarel.com, דרכו היא משתפת את העוקבים בטיפים מתחומי האופנה, הטיפוח, התיירות והקולינריה ומביאה לידי ביטוי את כישוריה הויזואליים ואהבתה לשני צדדיה של המצלמה. "אני שמחה וגאה לתת במה באתר שלי להפקות אופנה מיוחדות של צלמים וטורים לבלוגרים אחרים", היא מספרת. במידה רבה זהו סוד קסמה של הראל. למרות הפופולריות  היא משדרת צניעות ונגישות בכל דרך אפשרית: המראה הכול ישראלי שלה, הסטייל האקלקטי והלא מתנשא שמורכב מפריטי רשתות כמו קסטרו ורנואר, סגנון הכתיבה הקולח שיוצר תחושה שהיא מדברת עם הקהל בגובה העיניים וכמובן, החיוך והברק שמאירים כל מפגש איתה. לצד העיסוק בבלוג, שימשה השנה הראל גם כשגרירת מותג התכשיטים פנדורה וכפרזנטורית של אינטימה ושל קניוני עזריאלי.

ירדן הראל | צילום: דניאל קמינסקי
ירדן הראל | צילום: דניאל קמינסקי

ירדן, יש רגע שזכור לך כמרגש במיוחד משנה החולפת?
"אני הכי מתרגשת כשאנשים ניגשים אלי ברחוב ומספרים לי על כתבה שקראו, טיפ שיישמו או כשאני מקבלת באינבוקס באינסטגרם תמונה מלוקיישן שהמלצתי עליו לטיול".

במה תרצי לברך את עצמך רגע לפני השנה החדשה?
"אני מאחלת לעצמי להמשיך להתפתח בעשייה שאני אוהבת, בטלוויזיה ובאונליין, לצלם פרוייקטים מאתגרים וכמובן הרבה זמן איכות עם בעלי עומרי, המשפחה והחברים".

הכירו את שאר המועמדות שהתחרו מול ירדן הראל בקטגוריית אינסטה-בלוגרית