דוגמנית השנה 2017: נטע אלחמיסטר

סריג אביב לאמור | צילום: דודי חסון | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט
סריג אביב לאמור | צילום: דודי חסון | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט

היא הפכה בכוחות עצמה מאושיית אינסטגרם לדוגמנית בינלאומית, עקפה את שלומית מלכה וקטפה בזכותכן את תואר דוגמנית השנה 2017. נטע אלחמיסטר מוכיחה שהיא כאן כדי להישאר, אפילו אם היא רק 1.67 מטר

88 שיתופים | 132 צפיות

 

הפרס בחסות Lancôme
הפעם הראשונה שבה כתבו על נטע אלחמיסטר הייתה על דפי המגזין הזה ממש. לפני שנתיים וקצת סימנו אותה ב"את" כ"נערת הקיץ הכי לוהטת שאתם לא מכירים". אז היא הייתה דוגמנית אינסטגרם מתחילה עם מותג בגדי ים בשם baNaNhot ו־300 אלף עוקבים. מאז הגיע מספר העוקבים של אלחמיסטר ללמעלה ממיליון איש.

אלחמיסטר, בת 23, שמיוצגת בעלית מודלס סללה לעצמה את הדרך לפסגה עם השילוב הנכון ל־2017: ביקיני ואינסטגרם. השנה הצטלמה לקמפיינים של קסטרו ופיקס ואף קטפה את קמפיין פומה העולמי. עכשיו, כשהמעגל נסגר גם עבורנו וגם עבורה, אלחמיסטר מקבלת הכרה רשמית עם הזכייה בתואר דוגמנית השנה.

שמלה, ז'קט ומחוך ויוי בלאיש | צילום: דודי חסון | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט
שמלה, ז'קט ומחוך ויוי בלאיש | צילום: דודי חסון | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט

 

ספרי על הרגע שבו הודיעו לך על הזכייה.

"דבר ראשון הייתי מופתעת. היה לי כיף שאנשים סוף סוף מסתכלים עלי כעל דוגמנית. עבדתי קשה לצאת מהאינסטגרם וזה נתן לי אישור על העבודה".

האמנת שתנצחי את שלומית מלכה, הזוכה של השנה שעברה? בייחוד שבזמן האחרון היא הייתה בכותרות בעקבות התאונה.

"ראיתי כל הזמן כותרות על שלומית ואין ספק שכשמדברים עלייך זה נכנס לאנשים לראש, אבל השתדלתי לא להתעסק בזה והנמכתי את המחשבות בראש. לפני חודשיים־שלושה הייתה לי תקופה חזקה באתרים וברכילויות והתקופה האחרונה הייתה יותר רגועה. אז עוד יותר מחמם את הלב לדעת שהצביעו לי בתקופה שבה הרגשתי שלא הייתי ׳חמה׳ מספיק״.

אגב, חודש אחרי ששלומית זכתה היא קיבלה הצעת נישואים.

״אז יאללה, אני גם מקווה. אני ורמי מתחילים עכשיו לחיות את החיים האמיתיים אז אני לא חושבת שזה יהיה רחוק מדי".

רמי גרשון, בן זוגך, חזר לארץ כדי לשחק בקבוצת הכדורגל מכבי חיפה אחרי שמונה שנים בבלגיה. איך התחיל הקשר ביניכם?

"יצאתי שנתיים עם לירן דנינו ואחרי שנפרדנו הכרתי את רמי, הוא באמת החבר הרציני הראשון שלי. במקור הוא מראשון לציון וגם אני וחברים אמרו לנו שאנחנו יכולים להתאים. הכרנו כשהוא הגיע לארץ למשחק של נבחרת ישראל ואז יצאנו שבוע שלם. שבועיים אחר כך טסתי אליו לבלגיה ומאז הייתי על הקו. עכשיו כשהוא חוזר הכול משתנה. הוא בדיוק סגר דירה אז כן, אני הולכת לגור בחיפה. קריירה של כדורגלן נגמרת בגיל צעיר אז בית זה החלום. עם ילדים כמובן. מבחינתו של רמי אפשר כבר עכשיו. הוא עוד מעט בן 30, בשל. ככה זה בכדורגל, הם מקימים משפחות מהר״.

שמלה סמפל, ז'קט דיזל | צילום: דודי חסון | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט
שמלה סמפל, ז'קט דיזל | צילום: דודי חסון | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט

 

אבל גם את בן אדם משפחתי. אימא שלך עובדת איתך בעסק לבגדי הים, הצטלמת לקמפיין עם האחיות שלך.

"אין ילדה יותר טובה וצייתנית ממני. מהחנוניות האלה שכל דבר זה כן, ובשקט".

בדיוק הפוך ממה שחושבים עלייך.

"לא ייאמן כמה שכשאני מצטלמת אני נראית כמו בן אדם אחד, וכשמכירים אותי אין אחד שלא אומר לי שהוא דמיין מישהי אחרת״.

להבדיל מדוגמניות אחרות אפשר לומר שסללת את הדרך לעצמך, את גם בעלת עסק. את מגדירה את זה כעניין פמיניסטי?

"לא בהכרח. אני נוטה לברוח מהגדרות אבל נכון שבאמת עשיתי הכול לבד ויש לי דעות. אני לא מהדוגמניות שיגידו להן מה לעשות. להפך, גם על הסט, גם באיפור־שיער, אין כזה דבר שמחליטים בשבילי. אני מרגישה שבגלל שסללתי את הדרך לעצמי, אנשים צריכים לסמוך עלי, לא ממקום של שליטה או אגו אלא ממקום של הבנה. עכשיו קיבלתי את הקמפיין של סקארה ואין פגישת תוכן שאני לא באה אליה".

יש דברים שלא תעשי?

"לכל אחת יש קווים אדומים. התחלתי ממקום שלא ידעתי לאן אני מכוונת. אני לא פוסלת אופציות להיכנס לעולם הילדים אז כמובן שאני משתדלת להיות זהירה בתכנים שאני מעלה. כשהתחלתי עם בגדי הים למשל אמרו 'היא הפרובוקטיבית, החוצפנית', היום אני מרגישה שלא מסתכלים עלי ככה יותר".

חולצה New Collection לפקטורי 54, חזיה אוסף פרטי | צילום: דודי חסון | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט
חולצה New Collection לפקטורי 54, חזיה אוסף פרטי | צילום: דודי חסון | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט

 

מה את הכי אוהבת בעצמך?

"זה נשמע קצת הזוי להגיד את זה אבל אני חושבת שאני בן אדם צנוע. אף פעם לא אהיה עם האף למעלה. מעבר ליופי הגעתי לפה תכל'ס בזכות האופי".

מה את עושה בימים שבהם את קמה בבוקר ומרגישה פחות יפה. בעצם, יש כאלה בכלל?

"ברור, אין דבר כזה שמישהו יגיד לך שאין לו ימים כאלה. יש ימים שפתאום אני מרגישה קצת כבדה, השיער לא מסתדר, פתאום קמתי עם איזה חצ'קון, מצבי רוח. זה קורה. אם זה רק במראה החיצוני אני שמה כובע. זה אחלה פתרון".

ומה את הכי פחות אוהבת בך?

"לפעמים אני עצלנית. יש רגעים שאני נופלת ואין לי כוח לכלום, פשוט בא לי לוותר על הכול מרוב עומס. זה קורה לי לעיתים רחוקות אבל כשזה קורה זה מאוד מורגש. אבל תמיד יש מסביב מי שירים אותי".

איך היית מגדירה יופי?

"מכירה את זה שאת רואה מישהי ואומרת לעצמך שהיא חמודה ופתאום את מתחברת אליה והאופי שלה כל כך כובש שאת אומרת 'בואנה, היא יפה'? אני מאוד כזאת. מבחינתי, אין דבר כזה יופי. להיות יפה זה פשוט להיות בן אדם טוב".

ומה סקסי בעינייך?

"מבט מסוים. כשאני מדברת עליו אני נזכרת ברמי אבל זה נכון לכולם. לא משנה אם את רזה או מלאה, זה משהו דרך העיניים, כמו תדר באוויר״.

בכמה מילים, מי היא נטע אלחמיסטר?

"וואי, זה קשה, אני יכולה לחשוב על זה ולחזור אלייך?".

ואכן, אחרי כמה שעות מגיעה הודעה: "אחת שעובדת קשה, לא מפחדת לכוון גבוה ולא שוכחת מאיפה היא באה" ובסופה סמיילי מסמיק. אם זאת לא הייתה נטע אלחמיסטר, זה היה נשמע כמו עוד קלישאת דוגמניות, אבל במקרה שלה זה פשוט נכון. חוץ מהאימוג׳י המסמיק, היא יותר בקטע של אימוג'י שזוף.

סריג אביב לאמור | צילום: דודי חסון | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט
סריג אביב לאמור | צילום: דודי חסון | ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט

 

קצרים עם נטע אלחמיסטר

תה או קפה? נס קפה עם פריכית. הכי פשוט שיש
לקנות באינטרנט או ללכת לקניון? בדיוק עכשיו עשיתי פעם ראשונה קניות באינטרנט ואני מחכה למשלוח. אז כרגע קניון אבל אם אני אקבל ואתלהב אני אשנה את דעתי.
ים או בריכה? ים
חברים או סיינפלד? לא זה ולא זה. האמת אני מעדיפה "מטומטמת" ו"להיות איתה"
ריהאנה או ביונסה? ריהאנה
מה יותר מעצבן – לשטוף כלים או להחליף מצעים? להחליף מצעים, ברור.
מה העצה הכי טובה שקיבלת? להיות מי שאני

 

 

הכירו את המועמדות שהתחרו מול נטע בקטגוריית דוגמנית השנה

[tobutton text="%22%u05E8%u05E9%u05D9%u05DE%u05EA%20%u05D4%u05D6%u05D5%u05DB%u05D9%u05DD%20%u05D4%u05DE%u05DC%u05D0%u05D4%20%22" link="%22https%3A//atmag.co.il/ps/182326%22" theme="pink" target="blank" wrap="p" ]

צילום דודי חסון
ניהול קריאייטיב טל קליינבורט
סטיילינג ראובן כהן
איפור מישל אדרי לסולו במוצרי SACARA
שיער חן מוגרבי