כל מה שצריך לדעת על פרסי האופנה 2018 של מגזין "את"

טקס פרסי האופנה של מגזין "את"
טקס פרסי האופנה של מגזין "את"

מי המועמדים, איך מצביעים ועד מתי התחרות פתוחה? טקס פרסי האופנה של "את" יוצא לדרך, והפעם כל החוקים משתנים כשכל 16 הקטגוריות פתוחות להצבעת הקהל. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על אירוע האופנה הנוצץ של השנה

88 שיתופים | 132 צפיות

מאז שהוקם ב-1967 מגזין "את" הוא חלק בלתי נפרד מזירת האופנה הישראלית. לפני כארבע שנים יצאנו לדרך חדשה, עם מו"ל חדש ומערכת חדשה שממשיכה לבסס את מעמדו כמגזין משפיע ופורץ דרך. כחלק מהאג'נדה של המגזין בגלגולו המחודש עומדת שאיפה לתמוך בשוק האופנה המקומי ולעודד מעצבים ומעצבות ישראלים וייצור כחול לבן. לכן יזמנו ב-2016 את טקס פרסי האופנה הראשון שלנו והחלטנו שיהפוך למסורת, שמתקיימת השנה בפעם השלישית.

הקטגוריות: את התחרות מרכיבות 16 קטגוריות שונות המשקפות את שוק האופנה. המקומי. הקטגוריות הן: דוגמנית השנה, טאלנטית האופנה של השנה, סטייל אייקון, דוגמן השנה, אינסטה-בלוגרית, רשת האופנה, מעצב/ת אופנת הנשים, מעצב/ת שמלות כלה וערב, מאפר/ת השנה, מעצב/ת שיער, מעצב/ת מבטיח, מעצב/ת אופנת הגברים, סטייליסט/ית, צלם/ת האופנה, מעצב/ת תיקים ונעליים, מעצב/ת תכשיטים.

המועמדים: המועמדים בכל קטגוריה נבחרו על ידי מערכת "את". מכיוון שמדובר בטקס שנתי, הקריטריון המרכזי לבחירתם היה עשייתם בשנה החולפת. בדקנו מי זינק לגובה, מי ריגש ומי הפתיע. הערכים שהנחו אותנו היו חדשנות, מקוריות ואיכות.  התמקדנו במעצבים שהקולקציות שלהם נגישות לרכישה לציבור הרחב, ובכל הנוגע לדוגמנים ולדוגמניות – גם פה בחרנו בכוכבים שנגישים לקהל הישראלי (כך דוגמנים שפעילים רק בחו"ל ולא משתתפים בקמפיינים ישראליים לא זכו להיכנס לתחרות).

החידוש: אופנה חייבת להמציא את עצמה מחדש לכן החלטנו גם אנחנו לעדכן את החוקים. בשנתיים הקודמות רק חלק מהקטגוריות היו פתוחות לבחירת הקהל והשאר נבחרו על ידי פורום האופנה הישראלי. השנה, על בסיס ההבנה שהקוראות והקוראים שלנו אוהבים אופנה לא פחות מאיתנו, החלטנו לפתוח את כל הקטגוריות להצבעת הקהל. הוספנו גם קטגוריה חדשה לתחרות – טאלנטית האופנה של השנה, מתוך ההבנה שלצד הדוגמניות העובדות, כוכבות העל המקומיות הן יסוד שאי אפשר להתעלם ממנו בתעשייה.

הזוכים: כאמור השנה כל הקטגוריות פתוחות להצבעת הקהל. ההכרעה תעשה בשקלול קולות הקהל הרחב עם בחירת פורום האופנה הישראלי, פורום אותו ייסדנו לפני כשלוש שנים המורכב מכ-400 בכירי תעשיית האופנה המקומית.

ההצבעה: נפתחה לקהל הרחב ולחברי הפורום ביום ראשון ה- 5 באוגוסט ותימשך עד יום ראשון ה-19 באוגוסט בחצות – לחצו כאן כדי להצביע.

הטקס: נכריז על הזוכים נכריז בטקס חגיגי שיתקיים בתל אביב ב-2 לספטמבר 2018 ובו יחולקו פרסי האופנה במעמד חברי פורום האופנה הישראלי. אנחנו שמחים להמשיך במסורת ולקיים את תחרות פרסי האופנה של "את" בשיתוף WELLA ובחסות Campari ומותג הרכב Fiat 500, וקוראים לכולכם לקחת חלק, יחד איתנו, בקידום תעשיית האופנה המקומית: להצביע, להשפיע ובעיקר – לרכוש וללבוש אופנה ישראלית ולהפוך לשגרירים של סטייל כחול לבן.