יש דרך חזרה: כך תוכלו להיפטר מקעקועים

יש פתרון יעיל להסרת קעקועים. צילום: שאטרסטוק
יש פתרון יעיל להסרת קעקועים. צילום: שאטרסטוק

נמאס לכן מהקעקוע מתקופת הנעורים? יש פתרון והוא כבר ממש לא ארוך, מייגע או כואב כמו בעבר. המכשיר החדש והמהפכני PicoWay, הפועל בטכנולוגיית לייזר, מבטיח הסרת קעקועים יעילה, ממוקדת ובטוחה, ללא תופעות לוואי וללא זמן החלמה של קעקועים בצבע אחד וצבעוניים כאחד

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

למרפאה של ד"ר אייל נס, כירורג מומחה העוסק ברפואה אסתטית, הגיעה אישה עם קעקוע צבעוני וגדול לאורך כל חלל הבטן שלה. "הייתי צעירה ונלהבת ועכשיו הקעקוע פשוט נמאס עלי", אמרה לו. זו לא הפעם הראשונה שהוא מוצא את עצמו מטפל בבקשות מהסוג הזה. מכשיר ה־PicoWay, פיתוח של חברת סינרון קנדלה, שהצטרף לארסנל טיפולי הלייזר שבמרפאתו – בהחלט מאפשרים לכן להתחרט על הפעם ההיא שקעקעתן את השם של האקס.

יש פתרון- סינרון. צילום: שאטרסטוק
יש פתרון- סינרון. צילום: שאטרסטוק

האם יש כיום טרנד של הסרת קעקועים?

״כן ומכל מיני סיבות, לפעמים הקעקוע דהה ואיבד מיופיו, לפעמים הוא לא אקטואלי, למשל שם שהונצח, ולפעמים הוא פשוט נמאס. כיום ידוע של־20 אחוז מהאוכלוסייה הבוגרת יש לפחות קעקוע אחד וש־20 אחוז מהם מתחרטים שעשו אותו״. עד לאחרונה תהליך הסרת הקעקועים היה ארוך, מסורבל וכואב, לעתים הותיר צלקות ורבים התייאשו בדרך.

כיצד פועל ה־PicoWay ומהם יתרונותיו?

״ה־PicoWay פועל באמצעות הבזקי לייזר (פולסים) הנמדדים בטריליוניות השנייה והם בעלי הספק גבוה במיוחד. עוצמת הלייזר מייעלת את שבירת הדיו בקעקוע או בפיגמנטים הקטנים ביותר לחלקיקים זעירים, שהגוף מסלק בקלות בתהליכים טבעיים. מדובר בטכנולוגיית לייזר שמהווה עליית מדרגה בכל הקשור למאבק בכתמי הפיגמנטציה העיקשים ביותר, כולל קעקועים צבעוניים ומורכבים. ה־PicoWay הוא מכשיר בטוח ביותר, הלייזר שבו פולט פחות אנרגיית חום בהשוואה ללייזרים רגילים ולא רק שהוא יותר בטוח – אלא שכמעט ואין לו תופעות לוואי. הטיפולים קצרים, ללא זמן החלמה, המטופל נינוח לאורך הטיפול, העור נראה שלם ולא פצוע והחזרה לשגרה היא מיידית״.

מכשיר Picoway. צילום: יח"צ
מכשיר Picoway. צילום: יח"צ

האם הוא הוכח במחקרים קליניים?

״בוודאי. במחקר שנעשה לאחרונה וכלל 75 קעקועים, הוכח כי ב־86 אחוז מהמקרים הוסרו 50 אחוז מהקעקועים אחרי שלושה טיפולים בלבד. ב־54 אחוז מהמקרים נרשמה הסרה של 75 אחוז מהקעקוע בטיפול הרביעי״.

אילו אישורים יש למכשיר?

״למכשיר יש את כל האישורים כולל אישור מה־FDA האמריקאי, ה־CE האירופאי ומשרד הבריאות הישראלי״.

לאתר