ספירולינה פול לייף

בריאות טבעית מבפנים ומבחוץ

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי 

מיכל בלהנס (38), נשואה ואם ל-5 ילדים, הבעלים של חברת "ספירולינה פול לייף" – המתמחה בתוספי תזונה, סופר פוד וקוסמטיקה טבעית. לפניכם ראיון אישי עם אשה מעוררת השראה.

איך הגעת לתחום?

"באופן טבעי כל חיי עסקתי בתחום הבריאות; למדתי מחול, יוגה, תזונה והקפדתי על אורח חיים בריא. לפני 12 שנים חל המהפך הגדול והתוודעתי אל התחום המדהים שנקרא סופר פוד, ובעקבותיו גם נכנסתי לתחום הקוסמטיקה והרוקחות הטבעית".

מהי ספירולינה ומה יתרונותיה?

"אצת הספירולינה היא מזון-על עוצמתי המכיל את ריכוז הויטמינים, מינרלים, חלבון ונוטריינטים הגדול ביותר בפלנטה. הספירולינה מכונה 'פצצת אנרגיה טבעית', היא עשירה בכלורופיל – שהוא חומר מוביל בתהליך ניקוי רעלים מהגוף, מעניקה אנרגיה, מסייעת בהתמודדות עם בעיות עיכול ונשירת שיער, תורמת להשגת מראה עור צעיר ועוזרת בפתרון בעיות עור, מקלה במיגרנות, מאזנת לחץ דם גבוה וכולסטרול, מאזנת הורמונלית ועוד. הספירולינה נחשבת אנטי-סרטנית, אנטי-דלקתית, אנטי-אלרגנית ומזון שמחזיר לגוף את האיזון והבריאות הטבעיים שלו".

איך התחביב הפך לעסק?

"התחלתי לייבא לארץ חומרי גלם מהספקים האיכותיים ביותר, הקמתי את העסק והתחלתי לייצר מגוון אדיר של מוצרים פורצי דרך כגון: אבקות, כמוסות, מיצויים נוזליים, פורמולציות ייחודיות ואפילו חלק ממזונות העל בצורתם הטבעית כמו למשל: תותי הגוג'י ברי, גולדן ברי, זרעי הצ'יה, פולי הקקאו ועוד. הכללתו של מזון העל בתפריט היומי היא מהטרנדים המובילים והחדשניים בתחום התזונה המודרנית. אני מרגישה שליחה בהפצת בשורת הבריאות ובהעלאת המודעות של הציבור לאפשרות המדהימה שלו לטפל בכל בעיה באופן טבעי, נכון ומדויק לגוף ולנפש. אני משקיעה מאמצים רבים לחדש ולהתחדש במוצרים איכותיים למתן מענה טבעי לכל בעיה בריאותית ולכל סוגי האנשים: ספורטאים, נשים בהריון ואחרי לידה, הגיל השלישי, גיל ההתבגרות, שוחרי הבריאות ואלה הסובלים מבעיות בריאותיות".

הרגשת שינוי כשהתחלת לצרוך בעצמך ספירולינה ומוצרי סופר פוד אחרים?

"כמובן. נשירת השיער ממנה סבלתי פסקה, עור הפנים שלי נראה בריא וקורן יותר, והרגשתי שנכנסו בי כוחות חדשים ושהתמלאתי באנרגיה. זה היה פלא גדול והתאהבתי, התחלתי לחקור, לגלות וללמוד את עולם צמחי המרפא ומזונות העל. ישנה סדרה שלמה של מזונות טבעיים אורגניים מרוכזים (שורשים, אצות, פירות, עלים וכו׳) המחברים באופן מושלם את עולם התזונה עם עולם הרפואה ומאפשרים גם להזין את הגוף בכל מרכיבי התזונה להם הוא זקוק לתפקוד מקסימאלי ואנרגטי וגם לטפל במגוון עצום של בעיות בריאותיות. אנחנו מקבלים על בסיס יום-יומי סיפורים מדהימים של לקוחות שחוו שינויים דראמטיים ושיפרו את חייהם בעקבות השימוש
במוצרים שלנו – סופר פוד וקוסמטיקה טבעית, אחרי שניסו דברים אחרים שלא עזרו להם".

 

אילו מוצרי קוסמטיקה טבעיים אתם מייצרים?

"קרמים לפנים, לעיניים ולגוף, סרומים ושמנים מכל הסוגים, מסיכות פנים, סבונים נוזליים ומוצקים, שמפו, מרכך, מסיכות שיער, משחות טיפוליות לאקנה ובעיות עור, תכשירים לתינוקות ועוד. היתרון הגדול שבשום מוצר אין חומרים משמרים, כימיים, סינטטיים, רעילים ומזיקים, הכל 100% רכיבים טבעיים אורגניים: שמני איכות, חמאות, מיצויי צמחים ושמנים אתריים מובחרים
שבאמת עושים את העבודה ונותנים תוצאות!".

 

כיצד ניתן להשיג את המוצרים?

״ניתן לרכוש באתר האינטרנט שלנו ולקבל את ההזמנה עם שליח עד הבית תוך 24-48 שעות. ניתן גם להתקשר בשעות הפעילות ולקבל ייעוץ טלפוני ואף להגיע לחנות בקרית טבעון".

ציטוט:

״כחלק מהחזון שלי, אני בוחרת לתמחר את המוצרים שלי במחיר הנמוך והנגיש ביותר ללקוח״
מיכל בלהנס

 

בקרו באתר: www.spirulina.co.il

טלפון:  077-7006377

יהודה הנשיא 3, קרית-טבעון א׳ -ה׳ 17:30-8:00, שישי וערבי חג 13:30-9:00

פייסבוק   ספירולינה פול לייף