צרכנות שיווקית

  • לאונרדו קוסמטיקה בקמפיין בכיכובה של לי לוי

    הקונספט של הקמפיין שנבנה על ידי הצוות המקצועי, במיוחד עבור הדוגמנית, משלב אמירה אישית תוך הפגנת יכולותיה המקצועיות כפי שלא נראו מעולם.

    מאת: מערכת את
  • לכל סיר יש מכסה, אבל לא כל סיר הוא עגול

    חדש מסולתם, סיר מרובע מ-3 יוצא 1: גם מבשל, גם מאדה, גם מטגן

    מאת: מערכת את
  • ברימאג משיקה קו מכונות כביסה של LG

    בין החידושים מכונת כביסה כפולה המאפשרת לכבס בו זמנית שני מחזורי כביסה נפרדים ושונים, טכנולוגיית ה-Turbo wash המבטיחה תוצאות שטיפה אופטימליות ומביאה לחיסכון משמעותי באנרגיה ובזמן, מכונה ומייבש במכשיר אחד המיועד ל-8/5 ק"ג כביסה ועוד.

    מאת: מערכת את
  • כשהסטנדרטים שלכם במטבח גבוהים: כיריים אינדוקציה של V-ZUG

    לא רק אניני טעם ירגישו הבדל בין מאכלים שבושלו בכיריים רגילות, לבין כאלו שבושלו בכיריים אינדוקציה של מותג הפרימיום של מכשירי החשמל למטבח היוקרתי V-ZUG.

    מאת: מערכת את
  • איך תתמודדי אם גילית שאת חולה בסרטן השד ?

    אם חלית בסרטן השד, חשוב שתדעי שישנן מאות נשים מתנדבות שהתמודדו גם הן עם סרטן השד, ומעניקות תמיכה מתמדת וצמודה ללא תשלום לחולות החדשות במסגרת פרויקט ייחודי, העומד לרשותך. בפרויקט תפגשי אישה קשובה שהייתה במצבך ועברה את מה שאת עוברת.

    מאת: עדי טל רוני
  • בושם חדש לנשים מבית קרליין

    בהמשך להצלחה של הבושם UNCOVER, קרליין משיקה את UNCOVER DESIRE הבושם החדש לנשים.

    מאת: קרליין
  • סדרה חדשה מבית Moroccanoil

    MOROCCANOIL SUN COLLECTION חברת הטיפוח Moroccanoil משיקה סדרת מוצרים חדשה להגנה מפני השמש

    מאת: מערכת את
  • PHILIP MARTIN'S משיק צבע על בסיס שמן טבעי

    צבעי המותג האיטלקי מפותחים בטכנולוגיה ייחודית ובלעדית על בסיס שמן טבעי נוזלי. הצבעים המקצועיים מיוצרים על בסיס אורגני, ללא אמוניה, ניקל ועופרת, ומעניקים ברק ועומק ייחודיים לשיער

    מאת: מערכת את
  • תיקי גב NEW ERA

    המותג New Era נוסד בארה"ב בשנת 1920, ומאז מהווה הלידר לסגמנט הכובעים. NEW ERA משווק לכ- 40 מדינות ברחבי העולם ומזוהה עם ליגות הספורט האמריקאיות כגון: NBA, NHL, NFL, MLB

    מאת: מערכת את
  • באקלס קולקציית קיץ 2017

    באלקס מזמינה אתכם להגיע לחנויות ולמצוא את הפריט הבא שלכם לקיץ הקרוב. ארנק בצבעים נייטרליים שיתאים לכל אירוע, ארנק בצבעים חזקים שימשוך תשומת לב, חגורה שלא יוכלו להתעלם ממנה או תיק כזה שיחזיק עשרות שנים גם לקיץ הבא ולזה שאחריו

    מאת: מערכת את

Silence is Golden SRV:SRV1 on: 0f00216a3828e at 00:51:38