SEE THE DIFFERENCE: הקמפיין החדש שלא תוכלו להסיר ממנו את העיניים

רשת I-OPTIC תוכיח לכם באמצעות הקמפיין החדש והנועז שלה, שאתם יכולים לראות מציאות ישראלית אחת דרך משקפיים שונים ולהמשיך להיראות נהדר. כור ההיתוך מעולם נראה יפה כל כך

  • https://atmag-static-timeout.netdna-ssl.com/media/2018/11/sizes/איי-אופטיק-צילום-צילום-עופר-חגיוב-4_H_wo_680_382.jpg
איי אופטיק. צילום עופר חג'יוב

תוכן שיווקי

רשת האופטיקה המובילה I-OPTIC המקפידה להציג מדי עונה משקפי שמש מעוצבים בסטנדרט פורץ גבולות, ולהתכתב עם הטרנדים החזקים בעולם, ממשיכה לפרוץ את המסגרת ויוצאת בקמפיין יחודי מסוגו. הצלם עופר חג׳יוב צילם אנשים אנונימיים מקשת החברה הישראלית, דתיים, חרדים, ערבים, נשים וגברים, מכל הגילאים, בשגרת היומיום שלהם, כשהם מתהדרים במשקפי שמש מסוגננים.

איי אופטיק. צילום עופר חג'יוב

איי אופטיק. צילום עופר חג'יוב

איי אופטיק. צילום עופר חג'יוב

איי אופטיק. צילום עופר חג'יוב

כל אחת ואחד מהם מצולם במקומו הטבעי המייחד אותו ויחד מוצג כור ההיתוך הישראלי בכל הדרו. הקמפיין אמנם ישראלי בהווייתו, אך מצליח לתת מקום למשקפי השמש בעלי הנופך הבינלאומי ולהוכיח כיצד סגנון אחד מצליח לדבר אל אנשים רבים ושונים, לא משנה לאיזה גזע, מין ולאום הם משתייכים.

איי אופטיק. צילום עופר חג'יוב

איי אופטיק. צילום עופר חג'יוב

איי אופטיק. צילום עופר חג'יוב

איי אופטיק. צילום עופר חג'יוב

הקמפיין הבועט יצא לדרך בהשראת "אמנת הגיוון בפרסום" שנהגתה על ידי נשיא המדינה רובי ריבלין בשנה שעברה, והוא מתרגם את הסלוגן של המותג SEE THE DIFFERENCE בצורה ישירה, מדויקת ולא מתנצלת.

ניתן להשיג: קניון איילון  | אבא הלל 2 (מגדל משה אביב), רמת גן | ירמיהו 33 ת"א| גינדי TLV | קניון רמת אביב | concept קניון רמת אביב | שד' אבא אבן 10 (מגדלי אקרשטיין), הרצליההקניון הגדול פתח תקווה | קניון ראשונים, קניון הזהב, ראשל״צ
 1-700-555-112| IOPTIC

בואו לעקוב ולדבר איתנו גם בפייסבוק ובאינסטגרם. עדכונים על הכתבות הנבחרות באת ניתן לקבל בניוזלטר היומי שלנו

תגובות

Silence is Golden SRV:SRV2 on: 8af272d at 12:15:56