משביע ומשתלם: ביקרנו במלון אגמים המחודש באילת

קוקטייל בבר ג'אספר במלון אגמים המחודש באילת | צילום: ג'אספר-מור בג'ה
קוקטייל בבר ג'אספר במלון אגמים המחודש באילת | צילום: ג'אספר-מור בג'ה

מלון אגמים באילת שופץ אז ירדנו לאילת לבדוק את החדרים, הבריכה ואת בר הקוקטיילים המפואר. גילינו את ה-מקום לפודי'ז ולחובבי אלכוהול

88 שיתופים | 132 צפיות

מה? מלון אגמים של רשת ישרוטל, אילת.

מה הקטע: המלון הוותיק ממוקם בצדה המזרחי של אילת ואמנם אין לו גישה לחוף הים אבל הוא מפצה על זה עם בריכת השחייה, ולחלק מהחדרים יש אף ירידה פרטית אליה. בחודשים האחרונים רגע לפני הקיץ עבר בית המלון שיפוץ וחידוש כולל שהעניק לו מראה אורבני מעודכן. במקום הלובי הישן נפתח בר קוקטיילים בשם ג'אספר 08, שמאחוריו עומד הצוות של בר הג'אספר התל אביבי. הבר משתרע על פני שטח של 400 מטר ומציע נשנושים איכותיים וקוקטיילים מושקעים ויש גם במה להופעות, בערב בו אנחנו היינו הופיעה להקת כנסיית השכל.

חדר זוגי במלון אגמים | צילום: רוני בלחסן
חדר זוגי במלון אגמים | צילום: רוני בלחסן

עוד כתבות מעניינות:
5 יעדי תיירות סודיים לבקר בהם בקיץ הקרוב
האם המלון הסקוטי בכנרת שווה 2,000 ש"ח ללילה?
מלון סטאי מביא את הפינוקים של תאילנד לכנרת 

רושם ראשוני: השיפוץ כנראה הצליח כי המלון נראה חדש ומבריק מניקיון. לכל חדר יש גם נוף לבריכה ולחלקם אף להרי אילת. מהחדר שלנו לעומת זאת ראינו בעיקר את הבריכה והחדרים האחרים וחבל, כי אילת בלי נוף הרי אילת זה כמו ג'ין בלי טוניק. מאחורינו גם השתרע שטח ענק לא בנוי שנראה כמו אזור תעשייה, אבל מילא. הבריכה מרשימה ומדי שעה עגולה עובר בה ברמן שדוחף סירת אלכוהול, ובעזרתה תוכלו להימלט מתלאות החיים. ליד הבריכה פזורים עצי דקל שאמורים להעניק את הרושם שאנחנו למעשה בתאילנד, אם כי אני לא השתכנעתי. לצידם תמצאו גם מיטות שיזוף, מיטות זוגיות, ערסלים ונדנדות אבל בישראל כמו בישראל- אזרחים מהירים מניחים עליהן פריט לבוש כלשהוא באישון לילה, לסמן שהמיטה תפוסה, וכך הן עומדות ריקות לאורך כל היום, להוציא את אותו פריט לבוש שכבר דהה בשמש ורק מחכה לבעליו שישובו.

מבריק מנקיון: מלון אגמים | צילום: רוני בלחסן
מבריק מנקיון: מלון אגמים | צילום: רוני בלחסן
מדי שעה עובר הברמן בבריכה ודוחף סירת אלכוהול | צילום: רוני בלחסן
מדי שעה עובר הברמן בבריכה ודוחף סירת אלכוהול | צילום: רוני בלחסן

החדר: החדר לא גדול במיוחד, בסך הכל 21 מטר, אך הוא כולל מרפסת המשקיפה לבריכה. החדרים כולם עברו שיפוץ ומתפארים בלוק אורבני מעודכן עם קיר מקלחת בצבעי שחור לבן ווילונות מתאימים שמצליח להשכיח מעט את הגודל הלא מפואר.

מה אוכלים: האוכל באגמים ראוי לציון לטובה, ובמיוחד ארוחת הבוקר והאוכל בבר ג'אספר. במטבח המלון אוהבים לפנק אבל מתייחסים בכובד ראש גם לבריאות, וכך אפשר למצוא בארוחת הבוקר פנקייקים עשויים שיבולת שועל וחמוציות, בבר הסלטים להרכבה עצמית תמצאו עדשים מונבטים משני סוגים – ירוקים ושחורים וגם מגוון גבינות נפלא הכולל גבינה כחולה, גאודה כמון, עיזים ועוד. לצד מבחר סלטים מרשים ובריא תמצאו כמובן גם הרבה דברי מאפה, תבשילים ובכלל.

באן דג ים של מלון אגמים | צילום: באזז אינטרקטיב
באן דג ים של מלון אגמים | צילום: באזז אינטרקטיב
סיגאר ג'אספר בבר של מלון אגמים | צילום: באזז אינטרקטיב
סיגאר ג'אספר בבר של מלון אגמים | צילום: באזז אינטרקטיב

הפינוקים: על שפת הבריכה פזורות מיטות זוגיות וטוב תעשו אם תתפסו אחת כזו, ומדי שעה תתדלקו עצמכם בבר האלכוהול המשייט. בחדרים יש מוצרי טואלטיקה של ללין בניחוח קליל, וחלוקי הרחצה שלכם אינם ממגבת, אלא מבד פיקה.

הבר: בר הג'אספר החדש מתהדר גם הוא ברצפה בצבע שחור לבן מזוגזגת, המתכתבת עם עיצוב החדרים, אבל השוס האמיתי שלו הוא החלל העצום והקוקטיילים החדשים והמושקעים. תפריט הבר איכותי ועשוי היטב, אנחנו דגמנו ממנו ניוקי פטריות וערמונים, קבב דג בפיתה, סלט עגבניות, פלפל פדרון מטוגן ועוד. מחירי הקוקטיילים נעים סביב ה-40 ש"ח לקוקטייל, וכך גם המנות. הג'אספר אמנם מעוצב כדי להיראות כמו מגה בר ניו יורקי, אבל בשילוב עם העיר אילת קיבלתי יותר את התחושה שאני במיאמי.

בר הג'אספר במלון אגמים | צילום: אורי אקרמן
בר הג'אספר במלון אגמים | צילום: אורי אקרמן

פחות אהבתי: בארוחת הבוקר אין מיצים טבעיים וחבל, כי חוץ מזה יש לה את כל מה שצריך כדי להיות ארוחת בריאות טעימה ומצטיינת. המלון עצמו נמצא בצד הקרוב לקניון הקרח, שהוא די מבאס ומרוחק מהעיר עצמה, קחו זאת בחשבון. אם אתם באים כדי לרבוץ במלון זה לא ממש משנה.

מחירים: לא נורא בכללמחיר חדר נע החל מ-658 ש"ח לזוג לאמצע שבוע ועד 1,008 לזוג לסופ"ש. החדרים על המים יקרים יותר ועולים החל מ-1,638 ש"ח לזוג לסופ"ש.

שורה תחתונה: מלון אגמים נראה טוב, האוכל טעים והקוקטיילים מהממים. נסו לתפוס את אחד החדרים שנמצאים ממש על המים ואם יש לכן טופ של ורסאצ'ה – זה המקום ללבוש אותו אליו ולהרגיש כמו במיאמי של שנות ה-90.

קוקטייל בבר ג'אספר במלון אגמים | צילום: ג'אספר-מור בג'ה
קוקטייל בבר ג'אספר במלון אגמים | צילום: ג'אספר-מור בג'ה

 

הכותבת הייתה אורחת המלון