אביבית בר זוהר מזכירה ש"האח הגדול" הוא הגילטי פלז'ר המושלם

אביבית בר זוהר ב"האח הגדול" | צילום, איפור, שיער וסטיילינג: גילי אלגבי
אביבית בר זוהר ב"האח הגדול" | צילום, איפור, שיער וסטיילינג: גילי אלגבי

חיכינו עונה שלמה כדי לקבל שאריות מחוממות מלפני שש שנים ואחח, כמה שהן טעימות. אביבית בר זוהר נכנסה לבית וכבר תוך שתי דקות רבה עם מירב שאמרה "פאלחה", אין לנו מושג מה זה אומר אבל בדיוק לרגעי טראש כאלה פיללנו. "אחות על מלא", טור הביקורת של נועה בונה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

תגידו, גם אתן מרגישות את זה? נו, את התחושה הנעימה הזאת כשאת צופה בטראש ואת יודעת שזה אסור. כמו לאכול מקדונלד'ס ב-12 וחצי בלילה, כמו לצפות בסטוריז של אביבית בר זוהר (גם אליה עוד נגיע). אז כזה. סוף סוף "האח הגדול" דיגדג לי את בלוטות הפלז'ר בגילטי-פלז'ר. הפרק ששודר אתמול (רביעי) הוכיח כי ברשת סוף סוף הצליחו להשתלט על השור הזועם שנקרא "האח הגדול", ולי נותר רק לקוות שזאת לא מעידה חד פעמית.

אז הנה תזכורת קצרה לכל מי שיש לה חיים ולא מבלה את ערבי שבת ורביעי בצפייה ב"האח הגדול" – לבית הוכנסו דיירים "חדשים", וכשאני אומרת "חדשים" אני מתכוונת זמניים כי שוב ההפקה מחרטטת את המתמודדים. ובכלל שורש ח.ד.ש עלול להטעות קצת במקרה הזה, מה לעזאזל חדש באותם הפרצופים שראינו שוב ושוב במהלך השנה החולפת, כולל השקת סניף דיוטי מוטי במתחם ביג קרית אתא? בקיצור, קבלו את השמנה והסלתה של סלבס סוג ח'. אל הבית נכנסו בזה אחר זה נטע (יש לי קאץ' פרייז אחד ואני הולכת לשרוף אותו) ברזני מ"המירוץ למיליון", האיט גירל בגמלאות אדל בספלוב, נשכח השנה עמרי בן נתן (מי? בדיוק), טילטיל (שכנראה רק שחר הטבעונית מ'כמה רחוק' השתתפה ביותר ריאליטי ממנו) וכמובן, האחת והיחידה – אביבית פאקינג בר זוהר!

כשהלוק היומי הוא שמיכה: אביבית בר זוהר ב"האח הגדול" | צילום, איפור, שיער וסטיילינג: גילי אלגבי
כשהלוק היומי הוא שמיכה: אביבית בר זוהר ב"האח הגדול" | צילום, איפור, שיער וסטיילינג: גילי אלגבי

עוד כתבות מעניינות
מריה דומרק מ"האח הגדול": "נטפלים אליי כי אני נראית טוב ורזה"
הכדורגלנים הכי לוהטים של המונדיאל

להתאפר כמו וונדר וומן: סודות הטיפוח של גל גדות

כן, אביבית בר זוהר בבית "האח הגדול" והשנה אינה 2012. לרגע היה אפשר לחשוד שמדובר בעצלות של ההפקה (חלילה) או שסתם זו אני שחיה בעבר, אבל דווקא השבוע, והודות לבית הכי מעניין במדינה (טוב, נו, כמעט), גיליתי שאני לגמרי חיה את הרגע. אין עוד הסבר הגיוני לעובדה שבכזאת קלות שכחתי מהמודחים שרק בשבוע שעבר הרטיטו את ליבי. מישהו כאן יודע מי זו תמי? או סמואל? הדימיון מתעתע בי ואומר לי שלו וללירז היה קטע. אפילו את אורלי כבר שכחתי! ומי יודע בכלל מי זאת שמס? מסתבר שכל הזמן הזה מה שחשבתי לליהוקים משמימים שאפילו בערוץ הקהילתי של שלומי יש טובים מהם היה למעשה תובנת זן שהאח הגדול בכבודו ובעצמו שיגר אלי. וואו, עמוק. הכי YOLO.

נדמה שחוץ ממני מי שעוד חיים את הרגע הם המנחים של התוכנית. תאמינו לי שעולה לי בדמים לומר את זה אבל כן, אסי ישראלוף ועפר שכטר השתפרו. ממש. אצל אסי זה בעיקר אומר שהוא מצליח להצחיק אותי פה ושם, אצל עפר זה יותר קל – הבן אדם פשוט הפסיק לצחוק על זה שהוא גמד, תודה לאל. לירון ויצמן נצצה כבר מההתחלה, עכשיו אני פשוט רוצה לגנוב לה כל דבר שהיא לובשת ולסגוד לסטייליסטית שלה. אבל היי, אנחנו לא כאן כדי לדבר על המנחים אלא על מי שבאמת עושים את התוכנית, כלומר חוץ ממתי שהם מודיעים על פרישה. שזה בערך כל שתי דקות.

https://www.instagram.com/p/BkQfCtABZBG

 

במקום די מפחיד שנקרא לו הבית
אחרי הפרישה של תמי בשבוע שעבר גם לירון התבלבל בין מחנ"ק צופים שבט אופק לבין בית "האח הגדול", החליט שלא מתאים לו וקרא לאמא ואבא שיקחו אותו הביתה, או במקרה שלו הגירלפרינד. מה נסגר? למה הדיירים פשוט נושרים אחד אחרי השני? היו שנים שחשבתי שדיירי האח נהנים בבית או לפחות משתמשים בו כמקלט מפני נושים (אתם יודעים על מי אני מדברת), בעונה הזו לעומת זאת אני מגלה שבית האח הגדול הוא מקום לא פשוט בכלל, עצוב ואפל. הרי למה בכלל להישאר בריאליטי בו אתה נעול עם חבורה של זרים אם אתה לא נהנה? וזה בול מה שקרה ללירון. לזכותו ייאמר שזו אכן העונה עם הכי הרבה פרצופי תחת ודיירים מדוכאים שראיתי, אבל מכאן ועד לפרוש בגלל 'געגועים'? זה רציני? מה שמים להם במים? חוץ מזה, אותי אף אחד לא בא לקחת מהספה כשאני תקועה מול התוכנית בגלל 'געגועים לחבר' (שנמצא בחדר השני), אז בבקשה, חברים, קצת כוח רצון.

יאללה, ביי: לירון אופיר מ"האח הגדול" | צילום: יריב פיין וגיא כושי
יאללה, ביי: לירון אופיר מ"האח הגדול" | צילום: יריב פיין וגיא כושי

הראשונה לשמה, נסיכת האינסטגרם, דוכסית הטראש: גבירותי ורבותי, אביבית בר זוהר
מה יש לומר, נדמה שעונה שלמה חיכינו כדי לקבל שאריות מחוממות מלפני 6 שנים ואחח, כמה שהן טעימות. אביבית נכנסה לבית האח הגדול ביום שבת האחרון וכבר אחרי חמש דקות התחילה לתת עבודה ופתחה חזית עם מירב. למה? אה, בגלל שמירב קראה לנטע פאלחה (אין לי מושג מה זאת המילה הזאת ובחיים לא שמעתי אותה). לטענת מירב הפירוש הוא: אחת משלנו, אחת שמבשלת, שמנקה. בקיצור, 'אמרתי שלופים' קלאסי. אביבית כפרה עליה טעתה לחשוב שכל העולם סובב סביבה והניחה שמירב כיוונה את מילת הגנאי כלפיה. ועל זה נאמר – אחח, איזה כיף. אלו הצעקות שרציתי בבית. אחר כך חיפשתי את המילה פאלחה בגוגל ולא מצאתי כלום. כל מי שיודעת מה זה פאלחה על אמת שתכתוב לי בפרטי.

הקטע עם אביבית הוא שאם שמים את הסטוריז המביכים בצד לפעמים גם יוצאים לה דברים חכמים מהפה. כשהיא אמרה לישראל שכל הסיפור איתו ועם מגי מוציא אותו "לא גבר" היא די צדקה. בכלל, כל הביקורת שלה בנושא הייתה נכונה. אממה, תודו שקצת קשה לקבל עצות זוגיות ממי שיש לה "חבר חדש" כל יומיים וחצי.

למזלנו לאביבית יש עוד צדדים חוץ מכוהנת הזוגיות של הבית כמו למשל הלוק היומי לסטורי. אין מה לומר, האישה היא הראשונה בהיסטוריה לעשות סטוריז בחיים האמיתיים. ואם זו לא גאונות, אז מה כן?

רועי הוא הגבר ה"עמוק" וה"רגיש" של הבית, עד שבאה אביבית
השבוע ראינו את רועי חוטף התקף חרדה, מתמודדי האח נכנסו כמובן לחרדות בעבר אבל נדמה לי שזו פעם ראשונה שראינו התקף כזה מוצג ככה. הבעיה היא שרועי לא קרא לדבר בשמו, אלא "סרטים". טרמינולוגיה בעייתית. הרי אנחנו אומה של פוסט טראומה, אז למה אי אפשר פשוט לקרוא לדבר בשמו במקום להציג את זה כמשהו לא נורמלי ולא תקין? רועי פיספס את "בשבילה גיבורים עפים" ולא יודע שהיום גם גברים יכולים לדבר על הרגשות שלהם. אבל רק אם הם היו בצבא ו/או הם תומר קאפון.

לשמחתו של רועי הוא לא היה זקוק ללחישות של תומר קאפון. אביבית הצליחה לגרום לו להתעודד ועל הדרך צלחה את המחסום שאפילו מריה לא הצליחה לעבור. מה שהכי מצחיק הוא הקלות בה אביבית ורועי התחברו. עכשיו, אני מבינה שהפוני החדש של מריה מכוער פצצות אבל לא יכולתי שלא לתהות – אם רועי היה עם אינה ועכשיו הוא מתחבר בכזאת קלות לאביבית, יכול להיות שהוא נמשך לבחורות כאלה… נו… אממ… עם תוספות בשיער וניתוחים? נא, כנראה הוא סתם אוהב את האופי שלהן.

איפה בנט? יש מתמודד באח שעשה 5 יחידות במתמטיקה
השבוע סוף סוף הכרנו את אליאב, מי שעד עתה היה החמודי של הבית, "הלב" כמו שכל הג'מעה שלו קוראת לו. והנה, באה נטע – מה נשמע? – ברזני. והיא, איך לומר, עממית. בול כמו שאליאב שלנו אוהב. בין השניים מתפתח פלרטוט מתוק של תלמידי תיכון מאוהבים ואני חיה בשביל זה. די, כמה אפשר עם סאגת "שוגי-שוגה" המתישה? סוף סוף קצת אהבה צעירה עם אנשים שלא מחכים להם בני זוג שבורי לב בבית.

וזה לא הכל, מתברר שאליאב עשה חמש יחידות מתמטיקה והולך ללמוד אדריכלות מה שכמובן הופך אותו באופן אוטומטי לחכם של הבית. גם בטייטל המפוקפק הזה אפשר להטיל ספק אבל למה אף אחד לא טרח אפילו לשדר את זה במשך 44 יום? למה להראות רק צד אחד של בן אדם וישר להפוך אותו לטייפקאסט חד מדדי? בעצם, עזבו, אל תענו לנו. אבל מה שיותר מפתיע, גם בתוכנית עם העריכה הכי סטריאוטיפית בעולם, הוא העובדה שעד כה לא שמענו על המחלה של אחות של אליאב. לא מובן איך הוא לא דיבר על זה עם איש, ועוד יותר לא מובן איך רק עכשיו זה מתגלה בשידור. בכל מקרה, אליאב מתגלה כבחור עוד יותר מקסים ממה שחשבתן וכאדם צנוע, מתוק ובאמת עם לב ענק. כך שבנקודה הזו לא נותר לי אלא לקוות שהוא יעשה משהו מטונף ונכלולי מהסוג הכיפי. סורי בנות.

למה כל כך ברצינות? אדל בספלוב ב"האח הגדול" | צילום, סטיילינג, איפור ושיער: גילי אלגבי
למה כל כך ברצינות? אדל בספלוב ב"האח הגדול" | צילום, סטיילינג, איפור ושיער: גילי אלגבי
מה נשמע? נטע ברזני לובשת קימונו של גליה להב ב"האח הגדול" | סטיילינג: שני צוברי, איפור, שיער וצילום: גלי אלגבי
מה נשמע? נטע ברזני לובשת קימונו של גליה להב ב"האח הגדול" | סטיילינג: שני צוברי, איפור, שיער וצילום: גלי אלגבי

חייכו, עבדנו עליכם!
האח הגדול כל כך אוהב תעלולים ומתיחות, שלפעמים הוא גורם לי להתגעגע ליגאל שילון. אחרי שקיבלנו פתיחת עונה עם "הופהל'ה, בעצם יש שתי כניסות!", והמשכנו עם "אוי לי, לאילן יכולת טלפתית!" – עכשיו יש את הקלאסיקה "חיחי סתם, אין באמת חמישה מודחים!". או שכן?

המתיחה התחילה עם כניסתם של חמשת הדיירים החדשים. עוד לא הספקתי לשמוח שסוף סוף יהיה קצת עניין וכבר קיבלנו את הבשורה המרה שכל זה משימה סודית, אלא מה. הדיירים החדשים בעצם עובדים על הוותיקים שחמישה דיירים יהיו מודחים והם יצטרכו לבחור מי יועמד להדחה. אבל רגע, זה לא נגמר פה. המנחים רמזו בשידור כי ברגע שתיחשף ה"מזימה הסודית" (כן, הם השתמשו במילה "מזימה", לא "משימה". האם למישהו בקונטרול הייתה טעות הקלדה והם זרמו עליה?) הדיירים החדשים יקבלו הצעה שהם לא יוכלו לסרב לה. כלומר, אולי. מי מהמרת איתי שזה בעצם להפוך את המתיחה לאמיתית?

בינתיים מגי, ישראל, לירז, תומר ואליאב אוכלים סרט שיש מצב שהם יוצאים ביום שבת. נקווה שזה יניב עוד ריבים. אה, כן, ושמגי תפסיק לומר שהיא באה בשביל ה"התהליך" 30 פעם בפרק. בשביל תהליכים אפשר לקרוא את הספר "הסוד", לא חייב "האח הגדול". סתם, עצה מאחת שיודעת.