"הכל פייק": "האח הגדול" מציג רמות חדשות של חוסר מודעות עצמית

מנחי האח הגדול לירון ויצמן, עפר שכטר ואסי ישראלוף | צילום: איציק כהן מתוך האינסטגרם
מנחי האח הגדול לירון ויצמן, עפר שכטר ואסי ישראלוף | צילום: איציק כהן מתוך האינסטגרם

יממה אחרי פתיחת העונה והנה הגיע עוד פרק פתיחה של "האח הגדול". זה לא דז'ה וו, אלו הנוירוזות של "רשת" בעידן פוסט פיצול. החלק הטוב: אשכרה הביאו מתמודדים מעניינים. החלק הרע: עפר שכטר עדיין גורם לנו להתגעגע לאסי עזר. אז מאיפה אורלי מוכרת לכן ומה זה לעזאזל מיס עולם לנשים נשואות? "אחות על מלא": טור הביקורת של נועה בונה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

גם לכן יש ד'זה וו? זה רק אומר שכנראה גם אתן צפיתן שלשום (ראשון) בפרק הראשון של "האח הגדול" שהפך לפרק כפול שנמתח על גבי יותר מיממה שלמה והסתיים אתמול בלילה (שני). תראו "רשת", אנחנו יודעות שיש לכם שבעה ימי שידור למלא, אבל בבקשה – אין צורך לתרץ את זה ב"תעלול" לדיירים. אבל אנחנו לא כאן כדי לדבר על כישורי הקריאייטיב רמת שנה א' בשנקר שבזכיינית מפגינים אלא על מה שקרה אתמול בלילה עם כניסת הדיירים הנוספים.

גם הפעם קיבלנו מנה גדושה של צחוקים לא מצחיקים מאסי ישראלוף, העברות משקל מרגל לרגל של לירון ויצמן (חלום שלי שתתחילי להרגיש בנוח) ועפר שכטר אחד, גמד ורווק (הבנו, אף אחת לא רוצה לצאת איתך יא חופר) שלפתע גורם להנחייה המנג'סת של אסי עזר להיראות כמו שיא הקלאס. בזמן שכולנו המשכנו עם חיינו, עשרת הדיירים הראשונים התרגלו לחיים בבית וכבר יכולנו לראות דינמיקות בהתהוות. סתם, לא, היו בעיקר צילומים של מריה מפלרטטת עם ישראל כי זה נראה טוב.

והלוק, מה איתו? לירון ויצמן בשמלה ותכשיטים של YSL ובנעליים של איזבל מארה לבוטיק אמור | צילום: יח"צ
והלוק, מה איתו? לירון ויצמן בשמלה ותכשיטים של YSL ובנעליים של איזבל מארה לבוטיק אמור | צילום: יח"צ

 

וזה מה שחשבנו על המתמודדים שנכנסו אתמול לבית "האח הגדול"

רגע לפני שאנחנו צוללים לניתוח עומק פסיכואנליטי של הדיירים החדשים, יש כמה שאלות שאי אפשר להתעלם מהן:
1. מה הקטע עם הדגשת המילים בתעודת הזהות? חבר'ה, אנחנו לא בסרטון של "הישראליות".
2. למה בעצם הדיירים הוותיקים לא יודעים להתנהג בהתאם? הם בבית רק יום אחד ונדמה כאילו כבר שכחו שיש מצלמות, ולא בקטע טוב של שיחות נפש ומזמוזים לוהטים אלא יותר בקטע של הערות מפגרות סטייל טיול שנתי. בקיצור, שבו בשקט. אתם עושים רעש בפריים.
3. עם כמה שאנחנו מפרגנות לכך שסוף סוף יש 'אחות גדולה', בייחוד לנוכח העובדה שיורם זק הוא לא בדיוק העיפרון הכי פמיניסטי בקלמר, בלשון המעטה, אין מנוס מלהודות: הוא לוקח אותה בגדול. בינתיים ל'אחות הגדולה' (היא העורכת הראשית רוית ליאור-מנדל) יש קול שיותר מזכיר את האישה שמכריזה על תחנות ברכבת וכריזמה ברמת בוז'י הרצוג.

ועכשיו – קבלו אותם! שבעת הדיירים החדשים

אינה סטיוארט

אחרי שכנראה התייאשה מלחפש אהבה ב"ריצ'דייט: הכרויות לעשירים" הגיעה אינה לבית האח, כשהיא מצוידת בוייב כללי של אביבית בר זוהר פלוס השפתיים של מעיין אשכנזי. עקרונית אינה לא באמת באה להשתתף בריאליטי אלא כדי למצוא מימון לניתוח הגדלת ישבן. אחרי שגילתה לנו שעבורה פוטין הוא הגבר האידיאלי, אנחנו תוהות: אז למה לא פשוט האח הגדול רוסיה?

תמי מונטג

הרגע לו כולנו חיכינו, סוף סוף פייבוריטית ראויה. תמי היא דתל"שית לשעבר יוצאת חסידות גור, אינטליגנטית ובלי טיפת התנצלות. אל הבית היא מגיעה כדי לממש את הצוואה של אימה, אסתי וינשטיין ז"ל, יוצאת חסידות גור שכתבה ספר על חייה ובסופו של דבר גם שמה להם קץ. תמי היא בין הבודדות שאשכרה הגיעו לתוכנית עם מטרה, האתגר שלה עכשיו הוא לא להסתנוור מהמצלמות ולהצליח להביא את המסר לידי ביטוי. תמי, אל תאכזבי אותנו.

View this post on Instagram

קבלו את תמייי!

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael) on

סמואל חגאי

אין דרך יפה לנסח את זה, בא לי לתת לו בוקס ולא אכפת לי אם קוראים לו סמואל חגאי או שמואל חג'ג'. בסמואל יש מן הדושיות הקלאסיות שכנראה חייבים לקבל בכל עונה יחד עם מנות גדושות של תמהוניות ורוחניות בשקל. במקצועו הוא צייר אבל אוהב לצייר רק בחורות יפות. אכן, פיקאסו. אני צופה לו גדולות עם הנשים בבית (גדולות זה אומר דרמות) אבל חוששת שאם הוא לא יספק את הסחורה בתור הליידיז מן כנראה שיודח מהבית די בקרוב.

View this post on Instagram

Samuel is in the house

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael) on

אורלי יחזקאל

קבלו את הזוכה הגדולה של "האח הגדול"! או לפחות מקום שני אחרי אליאב. אורלי היא החיים עצמם והחיים עצמם הם אורלי. עוזרת הבית שעובדת אצל 'הפלצנים', אבל פלצנים ב'אהבה, כפרה עליהם', וכל משפט שלה נכנס ישר לפנתיאון. כששואלים אותה מה הצבע האהוב עליה היא עונה 'מנומר' ומדברת על עצמה בגוף שלישי, כי למה רק לשחקני כדורגל מותר? בקיצור, תענוג של מתמודדת! איפה היא הייתה אתמול כשנרדמנו מול תעודת הזהות של מריה דומרק? אגב, אם אורלי מוכרת לכן זה כנראה מהפרק ב"מה זה השטויות האלה?" של עדי אשכנזי שעסק בניקיון. בזמן שאתן תעכלו את פריט המידע הזה אורלי עדיין תנסה להבין מי הם האנשים שנמצאים איתה בבית. ההערכה היא שתוך פרק-שניים היא תבין שלא מדובר בהפקה.

View this post on Instagram

קבלו את ה"בעלבתית" – אורלי

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael) on

תומר רוטשילד

הגולדן דושבג של העונה, אפשר להריח עד לסלון את בושם האברקרומבי ופיץ' לגבר שהוא שופך על עצמו, או כל ריח אחר שבחורים שיוצאים לדיזי פרישדון אוהבים.
את תומר אני מכירה בשלום-שלום מהאזור בו גדלנו (רמת אביב) ולכל אורך תעודת הזהות שלו תהיתי לעצמי אם הוא יחשוף את הסוד האפל שלו: השם האמיתי שלו הוא תומר בן-יעקב ולא תומר רוטשילד, אבל לא בגלל שהוא קיבל את דמי הכיס הגבוהים ביותר בשכונה (ברמת אביב אין דמי כיס בכלל, הילדים מקבלים הכל באגרות חוב ואג"ח), הוא פשט גנב את הכינוי מאחיו הגדול והעניק אותו לעצמו. אם הוא ומריה דומרק יעשו ילדים אני בטוחה שיהיו להם מיליארד עוקבים באינסטגרם. אם לא, אני מניחה שהוא יקבל לפחות קמפיין אחד לפרויקט דיור לצעירים.

View this post on Instagram

קבלו את תומר!

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael) on

לירון אופיר

עם שפמפם קריפי שלא ברור אם נותר מהבר מצווה או מקריירת סרטי פורנו לא מאוד מוצלחת, לירון שלנו נותן פייט רציני לאליאב על תפקיד עממי המחמד. הוא שולף ציטוטים, מספר על חייו המסעירים כפקח חנייה בעיריית חיפה ומאוהב עד לרמת הסגידה בבת הזוג שלו בת אל, הידועה גם בתור "חיים שלי". באמצע שיחת הטלפון איתה שכלולה כמובן בתעודת הזהות שלו הוא מבקש לרגע 'פרטיות'. לירון כנראה לא לגמרי הבין לאן הוא הגיע, אני פשוט כבר מחכה שהוא ואליאב יגלו אחד את השני ואנחנו נקבל את ביוויס ובאטהד גרסת האח הגדול.

 

View this post on Instagram

קבלו את לירון #נא_לחנות_בהתאם

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael) on

סימה בכר

סליחה שנייה אבל מה זה לעזאזל מיס עולם לנשים נשואות?! ולמה זה עבר כל כך חלק מתחת לרדאר במקום שמישהו יעצור וישאל מה זו התחרות המומצאת הזו שנשמעת כאילו היא לקוחה מהפרק הבא של "סיפורה של שפחה"? חוץ מהתואר הנ"ל סימה שלנו היא Trophy Wife קלאסית עם נתונים ויזואלים מרשימים. אל הבית היא נכנסה בשמלה של גליה להב שהגיעה מהמסלול בפריז היישר לקמפיין הבחירות של סימה לגרוף את קולות הציונים, אחרת לא ברור למה היא מכריזה בכל רגע נתון שהיא מאוהבת בישראל. אה, אולי כי היא בכלל גרה במיאמי. במיאמי, אגב, "הכל פייק", להבדיל כמובן מסימה שאצלה רק השפתיים, קצת מהמצח ומהחזה הם פייק. רמת מודעות עצמית: אפס. ואת זה אפשר למעשה להגיד גם על שני הפרקים שראינו עד כה. נקווה שסימה, והעונה הכולה, יצליחו עוד להפתיע.