הסוד הגדול של עדי לאון נחשף: "האח הגדול VIP"- ביקורת

עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול"
עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול"

המשימה הסודית של עדי לאון נחשפת בפני דיירי הבית והוא מתגלה כמיזוגן וחשוך, אז איך זה שהוא לא היה מועמד להדחה? למה מצנזרים מאיתנו את גילי מוסינזון ומה הקטע של התדמית החדשה של שי חי? "האח הגדול VIP" ביקורת צפייה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מי הטמבל שהחליט לשים את "ארץ נהדרת" מול "האח הגדול"?! למה שתעשו לי את זה? למה שתשימו ריאליטי טראש מול תכנית סאטירה אקטואלית שאני אשכרה מעוניינת לראות?

עבור ערוץ 13 זה היה אמור להיות יום חג: "חג האיחוד הגדול". אם אתן נשים רגילות שאינן עובדות בתקשורת כנראה שלא מזיזה לכן העובדה שרשת וערוץ עשר התאחדו אתמול. אבל כן, הם התאחדו אתמול. יאי. מהצד השני קשת, שחגגה עצמאות עם "חברת החדשות" (את מי זה מעניין?) והפרק הראשון של "ארץ נהדרת".
כנראה שגם הציבור חשב כמוני מאחר שבזמן ש"ארץ" זכו ל-35.1% רייטינג, האח הסתפק ב-26.5%. תודה לאל שהאקטואליה ניצחה את הטראש. מי היה מאמין שאנשים יעדיפו לראות את שחר חסון (המשובח, אגב) במקום סלבס סוג ח' בביוב? אז אפילו שאבי גבאי של שחר חסון מעולה. וגם ליאור אשכנזי עשה עבודה מעולה בתור בני גנץ. ואורי לייזרוביץ' הוא החיים עצמם, ואני רוצה שהוא יהיה החבר הטוב שלי בעולם, צפיתי עבורכן בבית ה(כמעט) מעניין במדינה כדי שאתן לא תצטרכו. אז מה היה לנו אתמול?

שמישהו יסתום לעדי לאון את הפה
"עדי ליאון מיזוגן", סימסה לי חברתי שני מיד בתום הפרק מתוך הידיעה שאני האדם היחיד במעגל שלה שצופה באח הגדול. "צריך לתת לו מכה על האף עם עיתון", עניתי לה.
נסלח למר לאון על העובדה שהוא לא יודע איך לדבר בטאקט עם אישה טרנסית בתירוץ שהוא "תמים". אוקיי, סבבה. אייל ברקוביץ' מחכה כבר לתת לך כיף מחוץ לאולפן. אבל מה פשר
ההתעללות  בנטלי דדון. מה, ראית אישה שנראית טוב וזה שורף לך?
בפרק של אתמול (רביעי) נחשפנו לכך שהדיירים גילו את המשימה הסודית של עדי. כל זה היה יכול להיות לא כזה ביג דיל אם עדי לא היה פשוט שיכור מכוח. אחי, מה אתה נכנס כל כך חזק לתפקיד המנהיג זה כולה משחק. באמת שמסכנה נטלי. אחרי שהחליט לזרוק אותה לביוב בטענה שיש לה "פרצוף איכה" וזה יהיה "צחוקים", ושמעכשיו יקראו לה "מוישה" (זה דווקא מצחיק, לי לא הייתה בעיה שיקראו לי מוישה) – כל הכבוד לה שלא נשברה. הופתעתי מהכוחות והבגרות של נטלי דדון והאמת שאני ממש אוהבת אותה עכשיו. עצם העובדה שהיא יודעת שלאון הוא פשוט מיזוגן ("רק נשים מזרחיות יודעות לבשל", "למה אביבה לא עושה לי קפה" ועוד פנינים), וזה לא קשור אליה, מעיד על בגרות, ועל כך – אני מורידה בפניה את הכובע.

אחרי שעיצבן את כולם זה לא נראה לכן מוזר שהוא לא חלק מרשימת ההדחה? עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
אחרי שעיצבן את כולם זה לא נראה לכן מוזר שהוא לא חלק מרשימת ההדחה? עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

>> והאם זאת הולכת להיות העונה הכי קלישאתית אי פעם?

גיבוש בביוב, ויכוחים בבית
הביוב הוא כמו טירונות: מזרונים מגעילים, לא מתקלחים, טונה בשימורים, סירחון ורעש יזום של טפטוף מים על מרזב שמדיר שינה מדיירי הביוב.
בכללי – כל משימת הביוב היא בגדר התעללות. לא יודעת אם שמתן לב, אבל רומי נסט הייתה עם הקוקו המתוח הזה במשך יומיים. אני הייתי גוזרת לעצמי את הקרקפת מרוב כאבים. דיירי הביוב לא התקלחו, לא הסירו איפור ולא החליפו בגדים. איכסה.
אממה, הייתה שם אווירת גיבוש שחבל על הזמן. בזמן שעדי לאון ניסה להתסיס את השיחה בדיבורים על התבוללות (אפילו הישאם אמר לו שישחרר מהנושא כי זה מעיק), החבר'ה בביוב למדו להכיר את אחד את השני ועשו צחוקים. למרות הקושי בביוב (אביבה תבורי, ליבי איתך) נראה שהם עושים חיים.

משימה שיצאה מכלל שליטה? | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
משימה שיצאה מכלל שליטה? | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

הדיירים בביוב | צילום מסך מ"האח הגדול"
הדיירים בביוב | צילום מסך מ"האח הגדול"

 

כל הקטע של גילוי המשימה הסודית הוא קרינג' טהור
בהפקת האח (עוד שהייתה בקשת) ממש אוהבים משימה בתוך משימה. ממש, בבושקה של משימות. עדי קיבל משימה סודית לשלוט בבית, ואז הדיירים קיבלו משימה סודית לשמור בסוד את זה שהם יודעים שלעדי יש משימה סודית. מבולבלים? גם אנחנו. כל הבלבול הזה היה שווה בשביל הרגע בו הבין לאון שכולם ידעו על המשימה שלו. הפרצוף החיוור והנבוך שלו היה פרייסלס, אבל למה בעצם הוא היה מופתע? אנחנו ב"אח הגדול", בכל תחילת עונה בעשור האחרון יש משימה סודית, ואחרי כל משימה סודית בתחילת העונה מגלים לדיירים שהייתה משימה סודית.  אחי, אנחנו באח! זה הקטע. להראות אחד לשני כל הזמן כמה אתם נוראיים מאחורי הגב.

מה אתה מופתע? עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
מה אתה מופתע? עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

האמת נחשפת בפני דיירי הבית | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
האמת נחשפת בפני דיירי הבית | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

וגם בפני דיירי הביוב | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
וגם בפני דיירי הביוב | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

הסיפור של ויקי קנפו שבר לי את הלב
אני קלטתי, זאת עונה של נשים חזקות. סיפור התאבדות בנה של ויקי קנפו הוא סיפור על עוצמה וכיבושו של העצב. היא סיפרה לדיירי הבית שכשבנה התאבד היא החליטה להישאר שם עבור ילדיה האחרים, שהיא לא נשברת, שהיא תמשיך לקום ולחייך. גם כשסיפרה שאחרי שקברה את בנה ישנה טוב לראשונה מזה כמה שנים כי ידעה שהוא לא סובל יותר. היא פשוט מעוררת השראה ורק בגלל זה היה שווה להביא אותה.

ויקי כנפו | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
ויקי כנפו | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

מה יש לאורלי לקדם?
כשאורלי רביבו נשאלה לגבי סיבת הגעתה לתוכנית היא אמרה שזה בגלל קידום זכויות נשים. אבל… אני לא יודעת. יש המון דרכים לקדם זכויות נשים ולעודד נפגעות אלימות מינית להתלונן. ללכת לאח הגדול וללבוש תחפושת ג'וק לא נראית לי כמו הדרך. אורלי לא יכולה להחזיק את המקל בשני הקצוות. אי אפשר לטעון שאת לא עוזרת לנשים פגועות בגלל שאת עדיין אוספת את השברים ואז ללכת לריאליטי. זה נראה לי קצת צבוע ופספוס של המטרה האמיתית. אני מקווה שבהמשך העונה אורלי תוכיח שזה מה שהיא באה לעשות.

צביעות או אג'נדה? אורלי רביבו | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
צביעות או אג'נדה? אורלי רביבו | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

בואו נדבר על שי חי גרסת 2019
העוד רגע בלתי נשכח היה כאשר שי-חי שאל את אורלי רביבו האם אי פעם היא תסלח למשה קצב על מה שעשה לה. כשהיא אמרה שלא, קיבלנו הרצאה ממאסטר הזן שי-חי על כמה לסלוח זה חשוב וכמה זה עוזר להתקדם בחיים.
אחר כך הוא התנדב להישאר בביוב ולבסוף העמיד את עצמו להדחה. ממש אמא תרזה, נשמה טהורה, צדיק בסדום. אז נכון שאתה רוצה לייצר לעצמך תדמית חדשה של אדם טוב, לא גזען, לא שובניסט, לא פאשיסט ונשמה טהורה כדי לשקם את עסקיך שנחרבו יחד עם בית הקרטון הקטנטן של אור סיונוב שהרסת בבעיטה בעונה 7. אבל התדמית החדשה כל כך לא אמינה וכל כך משעממת. תחזור להיות קצת שי חי של עונה 7, אחרת נמות משעמום.

שי חי | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
שי חי | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

גילי, איפה גילי?!
 באיזה קטע העמדתם את גילי שלי להדחה?! הוא עדיין לא שכב עם עדן! או עם נרי! לבן אדם אין גבולות, הכל יכול לקרות איתו. למה לא רואים אותו יותר? אני רוצה לשמוע את גילי מדבר על מסיבות מין כל היום. המקסימום שקיבלנו אתמול בפרק זה עדי לאון אומר שהוא מזועזע מכל דבר שני שגילי אומר. למה אנחנו לא שומעים חלק מפניני החוכמה הללו? גם אני רוצה לפעור את פי בתדהמה. ואם תסתכלו על גילי מספיק טוב אתם תראו שהוא שם צללית ומייקאפ. אחחח, ג'נדרפלואידי מתוק שלי.

למה מצנזרים אותו מאיתנו? גילי מוסינזון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
למה מצנזרים אותו מאיתנו? גילי מוסינזון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

וקלטתם את אסף גורן שחי בסרט שהוא יהיה עם נטלי דדון? וזהו. רק רציתי לציין את זה.

האם היא ואסף גורן יהיו סיפור אהבה? נטלי דדון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
האם היא ואסף גורן יהיו סיפור אהבה? נטלי דדון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"