חנה רדו מגלה: איך תתנהלי בעסק עם רוב גברי?

חנה רדו | צילום: ליה צ'סנוקוב
חנה רדו | צילום: ליה צ'סנוקוב

לרגל יום האישה הבינלאומי ביקשנו מ-11 נשים מובילות בחברה הישראלית את עצת הזהב שלהן בדרך להצלחה, והפעם חנה רדו מקשיבה לבטן גם בישיבות הנהלה ולא שוכחת שהיא אמא

88 שיתופים | 132 צפיות

 

חנה רדו משנה ליו"ר מקאן, בת 56, נשואה, אימא וסבתא. מתגוררת בתל אביב ובמצפה רמון. ממייסדות מקאן ואלי ומיזם קידום הנשים סופרסונה

״המציאות היא שברוב החברות ההנהלה היא גברית או עם רוב גברי. אף פעם לא אימצתי סגנון ניהול גברי ובטח לא התנהגות גברית, תמיד נשארתי נאמנה לעצמי, הכרתי ביכולות שלי והצלחתי לנהל את הזמן כך שעבדתי הרבה וקשה אבל תמיד הייתי גם אימא ובת זוג (אני נשואה כבר 35 שנים!).

"אני חושבת שצריך להיות איזון מגדרי, גם במשרדי פרסום וגם בהנהלות בכלל, והיום, כשאני יכולה אני מזהה נשים שאני יכולה לקדם ומקדמת אותן ושם בשבילן. אני מאפשרת להן להיות גם אימהות וגם מנהלות וגם חזקות וגם רגישות. אני שואפת שיהיו עוד נשים לצדי, גם אם הן שונות ממני. לדעתי עם השנים התרככתי כי הביטחון העצמי שלי גדל. ככל שאני משתמשת באינטואיציות הנשיות שלי יותר, ככה זה עובד לי יותר טוב. אני משתמשת באינטואיציות המון, הולכת מהבטן לראש ולא הפוך – גם בתפקידים שהראש חשוב״.

התקשית להתקדם לתפקידים בכירים בגלל שאת אישה?

״תמיד התחשבתי מאוד בזה שאני אישה, פחות התחשבתי באימהוּת שלי. חופשת לידה לא לקחתי, למשל. יש לי ילדות בנות 31 ו־27 וילד בן 12. אני חושבת שאנחנו מפסידות מזה שאנחנו לא מצליחות להתחשב באימהוֹת במקומות העבודה. כי האימהוּת מעשירה את עולמנו כנשות מקצוע. המעביד או המעסיק צריכים לתמוך בזה. והחלום שלי הוא להקים מקום שמתאים לאימהוֹת ושבו הן יכולות לשלב מקום וקריירה ביג טיים, לא ׳בקטנה׳".

חנה רדו | צילום: ליה צ'סנוקוב
חנה רדו | צילום: ליה צ'סנוקוב

 

עדי סופר תאניאיך עוד ילד לא יעצור לך את הקריירה?
איילת שקדאיך תשלבי משרה בכירה ואמהות מעורבת?
נינט טייבאיך תיראי מלאת ביטחון כשאת מתה מפחד?
ג. יפית (יפית גרינברג)איך תגיעי לעצמאות כלכלית?
תום יער – איך תלמדי לאהוב את הגוף שלך?
רותי ברודואיך תגרמי לעסק שלך להשאר מספר אחת?
רותם אלישע איך תתמודדי עם תקיפה מינית?
חנה אזולאי הספריאיך תגדלי ילדים פמיניסטים?
ד"ר רונית אלוני איך תגיעי לאורגזמה לבד?
ליאת בירוןאיך תעזרי לנשים אחרות ותשני את העולם?

צילום: ליה צ'סנוקוב | איפור: מורן ממן לעדה לזורגן